Колеги,когато паля колата студена,двигателят трагва неравномерно и вастановява оборотите си след две три секунди.В това време лампичката за налягането на маслото свети и това ме притеснява.Чувал сам за сух старт и си мисля че е точно това.Оправдани ли са притесненията ми и има ли вразка между странното палене и лампичката.След като позагрее двигателя пали на четварт и лампата огасва веднага.И още нещо:двигателя даржи около 1050 оборота в минута.това много ли е и ако да как да гопроменя.Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата за налягането на маслото изгасва по касно
Collapse
X
-
Re: Лампата за налягането на маслото изгасва по касно
L3v1S написа:Колеги,когато паля колата студена,двигателят трагва неравномерно и вастановява оборотите си след две три секунди.В това време лампичката за налягането на маслото свети и това ме притеснява.Чувал сам за сух старт и си мисля че е точно това.Оправдани ли са притесненията ми и има ли вразка между странното палене и лампичката.След като позагрее двигателя пали на четварт и лампата огасва веднага.И още нещо:двигателя даржи около 1050 оборота в минута.това много ли е и ако да как да гопроменя.Благодаря!Fiat Marea TD100
-
Спокойно Шефе,само без нерви.Просто питам защото незнам и ще ме извиняваш,ама 90% от заглавията на темите са написани по начин труден за разбиране и намиране с тарсачката.Щом ти е дотегнало просто недеи писа.Все пак ти благодаря за отговора.Впрочем невярвам да е от клапата на масленият филтър, защото преди седмица смених маслото заедно с филтъра и все сащото.Не че нещо ме дразни това закаснение на лампичката, но просто незнам дали е опасно за двигателя и дали е наложително да се оправи.Fiat Bravo TD100
Коментар
-
Няма нерви колега. Неправилно си ме разбрал. Тук всеки пуска различни теми за един и същи проблем, с различни заглавия. Така става каша и ето, че и ти не можеш да намериш нещо. А целта на форума е да си помагаме. Например и аз ако имам проблем, търся из форума, из нета и анализирам сходните. Така вече съм с една идея напред предварително, вместо да си цапам ръцете по двигателя. Установяването на причината, е половин свършен ремонт.Това че филтъра е нов, не значи нищо. На много филтри ментета, клапаните им пропускат, маслото пада в картера и после при старт, двигателят работи на сухо докато помпата вдигне налягане. Случвало ми се е от три вида филтри, един да е наред.Защото ако не е от изброените причини в първия ми пост, то вече нещата отиват към основни, биелни лагери и т.н.Ще изнамеря темата за регулиране на празния ход, вместо теб и ще ти пратя линк.Ето линка за настройка на оборотите: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...t=15Първо обаче, трябва да се увериш, че ти работи системата за повишен празен ход на студен двигател. Това е клапана който издърпва жилото на рейката на помпата и при достигане на 55*, намаля оборотите на празен ход. За да направиш по горната настройка, тая система трябва да е наред. Най често и се повреждат маркучите за вакума. Успех.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар