2.4 жтд държи маслото чисто (т.е. бистро и жълто) около 1000 км. Невероятно! Това показва, че мотора е много добре или, че лошо циркулира маслото и не си върши работата? Колата върви перфектно над 20 000км вече и при трета смяна на масло е пак така.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
НЕ зацапване на маслото???
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 кола
 
 Аз наскоро сложих няква добавка и маслото стана почти веднага черно ама колата върви добр като ектрическа и не тропа като съм на газ или на бензин .Та маслото вярно трябва да отмива нагара и няма ка да не стане черно не трябва да стой през цялото време бистро иначе само смазва което е половината работа .
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Въобще не съм съгласен. Ако някога си карал автомобил на газ може би си забелязал, че на газ маслото почти не сменя цвета си.Или газта неутрализира свойството да почиства нагараTornado написа:Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи. Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото. Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колегата не кара на газ, а на нафта. Нафтата прави сажди. Сипвайте Селения и не си правете експерименти с марката и вискозитета.chaveto написа:Въобще не съм съгласен. Ако някога си карал автомобил на газ може би си забелязал, че на газ маслото почти не сменя цвета си.Или газта неутрализира свойството да почиства нагараTornado написа:Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи. Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+ Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 А човека не е ли казал същото в цитираното от теб мнение?vgeorgiev написа:Газта не прави сажди!chaveto написа:Въобще не съм съгласен. Ако някога си карал автомобил на газ може би си забелязал, че на газ маслото почти не сменя цвета си.Или газта неутрализира свойството да почиства нагараTornado написа:Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи. Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото.ex.Мареа ТД100 Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото.ex.Мареа ТД100
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ОК. Но колегата от първия пост кара дизел,paralesa написа:А човека не е ли казал същото в цитираното от теб мнение?vgeorgiev написа:Газта не прави сажди!chaveto написа:Въобще не съм съгласен. Ако някога си карал автомобил на газ може би си забелязал, че на газ маслото почти не сменя цвета си.Или газта неутрализира свойството да почиства нагараTornado написа:Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи. Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+ Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравейте, колеги! Виждам леки разногласия. Значи така: Масло ЕЛФ 10w-40 от 4л туби, да приемем, че истинско и качествено.Карал съм десетина дизела с различно износени мотори и знам, че може почти веднага да го очерни, но може, по-читавите мотори да го държат бистро известно време. Просто се чудя, колко "известно време"? Преди си мислех, че бистротата е добър признак, но около 1000км не е ли множко без да почернее? Колата е от подписа, на 148 хил. и доста жива, но мисля че не са реални. Карам вече 20хил и малко и след трета смяна масло и филтри още няма 1000, за да видя на колко ще потъмнее и после почернее. Ще ми се да се радвам, но едновременно се притеснявам, че Торнадо е прав и нещо не е наред. Според крилатата фраза "карай, то ще си покаже", кога може да има проблеми (вече 20хил. не се е явил), и какво може да стане? Дали внезапно "издухан" мотор или........?Мареа 2.4 жтд 99г
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Нищо няма да стане. Колегите го обясниха вече. Има два варианта: Или идеално чист мотор след основен ремонт на стара кола и естествено измит отвътре /в чужбина ги мият грижовно след ремонт отвътре, а майсторите в БГ пропускат тая тъй важна част/Или маслото е фалшиво менте и няма необходимите отмиващи съставки/качества/ Мисли си сам какво си наливал и откъде купувал. Ние не знаем. Успех.Fiat Marea TD100
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Благодаря, :D звучи окуражаващо! Ще си направя малък тест относно отмиващите свойства, но правилно ли го мисля: ако с парцалче омаслено с въпросното, но неползвано масло се поразтъркам, когато се омажа от някаква дейност, трябва ли почти да се изчистя или е достатъчно само да замажа чернотията и да приема, че разтваря (отмива). По-добре ли е да взема чернилка от ауспуха заради саждите и те могат ли да се считат за "роднина " на нагара?     Малко гнусно го описах  :D  :D , но сигурно всеки от колегите не се притеснява от малко чернилка в името на доброто, така че не се майтапя и ще пробвам утре.    Само че дали е реално? " на нагара?     Малко гнусно го описах  :D  :D , но сигурно всеки от колегите не се притеснява от малко чернилка в името на доброто, така че не се майтапя и ще пробвам утре.    Само че дали е реално? В ДВГто има и висока температура, циркулация, хиляди обороти и т.н. и т.н.?
							
						Мареа 2.4 жтд 99г В ДВГто има и висока температура, циркулация, хиляди обороти и т.н. и т.н.?
							
						Мареа 2.4 жтд 99г
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Е разсмя ме, но идеята е реална. Така се тестват масла и в производствения им тест. Е, не точно така но подобно. Но това е начин да сравниш две различни марки масла за тяхното качество. Ако пробваш и сравниш това от двигателя ти и това на Селения в метални опаковки, то сам ще стигнеш до истината.Само че не пробвай върху себе си. Въпреки че кожата е идеалната подложка. Не е здравословно просто. Пробвай върху необработената част на качествен порцелан. Тя обикновенно е грапава. Така ще направиш добър извод за чистотата на останалата следа от двете марки масла.h_hristo написа:Благодаря, :D звучи окуражаващо! Ще си направя малък тест относно отмиващите свойства, но правилно ли го мисля: ако с парцалче омаслено с въпросното, но неползвано масло се поразтъркам, когато се омажа от някаква дейност, трябва ли почти да се изчистя или е достатъчно само да замажа чернотията и да приема, че разтваря (отмива). По-добре ли е да взема чернилка от ауспуха заради саждите и те могат ли да се считат за "роднина " на нагара?     Малко гнусно го описах  :D  :D , но сигурно всеки от колегите не се притеснява от малко чернилка в името на доброто, така че не се майтапя и ще пробвам утре.    Само че дали е реално? " на нагара?     Малко гнусно го описах  :D  :D , но сигурно всеки от колегите не се притеснява от малко чернилка в името на доброто, така че не се майтапя и ще пробвам утре.    Само че дали е реално? В ДВГто има и висока температура, циркулация, хиляди обороти и т.н. и т.н.?Fiat Marea TD100 В ДВГто има и висока температура, циркулация, хиляди обороти и т.н. и т.н.?Fiat Marea TD100
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	




Коментар