2.4 жтд държи маслото чисто (т.е. бистро и жълто) около 1000 км. Невероятно! Това показва, че мотора е много добре или, че лошо циркулира маслото и не си върши работата? Колата върви перфектно над 20 000км вече и при трета смяна на масло е пак така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
НЕ зацапване на маслото???
Collapse
X
-
кола
Аз наскоро сложих няква добавка и маслото стана почти веднага черно ама колата върви добр като ектрическа и не тропа като съм на газ или на бензин .Та маслото вярно трябва да отмива нагара и няма ка да не стане черно не трябва да стой през цялото време бистро иначе само смазва което е половината работа .
Коментар
-
Tornado написа:Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи.
Коментар
-
chaveto написа:Tornado написа:Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:chaveto написа:Tornado написа:Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
paralesa написа:vgeorgiev написа:chaveto написа:Tornado написа:Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Здравейте, колеги! Виждам леки разногласия. Значи така: Масло ЕЛФ 10w-40 от 4л туби, да приемем, че истинско и качествено.Карал съм десетина дизела с различно износени мотори и знам, че може почти веднага да го очерни, но може, по-читавите мотори да го държат бистро известно време. Просто се чудя, колко "известно време"? Преди си мислех, че бистротата е добър признак, но около 1000км не е ли множко без да почернее? Колата е от подписа, на 148 хил. и доста жива, но мисля че не са реални. Карам вече 20хил и малко и след трета смяна масло и филтри още няма 1000, за да видя на колко ще потъмнее и после почернее. Ще ми се да се радвам, но едновременно се притеснявам, че Торнадо е прав и нещо не е наред. Според крилатата фраза "карай, то ще си покаже", кога може да има проблеми (вече 20хил. не се е явил), и какво може да стане? Дали внезапно "издухан" мотор или........?Мареа 2.4 жтд 99г
Коментар
-
Нищо няма да стане. Колегите го обясниха вече. Има два варианта: Или идеално чист мотор след основен ремонт на стара кола и естествено измит отвътре /в чужбина ги мият грижовно след ремонт отвътре, а майсторите в БГ пропускат тая тъй важна част/Или маслото е фалшиво менте и няма необходимите отмиващи съставки/качества/ Мисли си сам какво си наливал и откъде купувал. Ние не знаем. Успех.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Благодаря, :D звучи окуражаващо! Ще си направя малък тест относно отмиващите свойства, но правилно ли го мисля: ако с парцалче омаслено с въпросното, но неползвано масло се поразтъркам, когато се омажа от някаква дейност, трябва ли почти да се изчистя или е достатъчно само да замажа чернотията и да приема, че разтваря (отмива). По-добре ли е да взема чернилка от ауспуха заради саждите и те могат ли да се считат за "роднина " на нагара? Малко гнусно го описах :D :D , но сигурно всеки от колегите не се притеснява от малко чернилка в името на доброто, така че не се майтапя и ще пробвам утре. Само че дали е реално? В ДВГто има и висока температура, циркулация, хиляди обороти и т.н. и т.н.?Мареа 2.4 жтд 99г
Коментар
-
h_hristo написа:Благодаря, :D звучи окуражаващо! Ще си направя малък тест относно отмиващите свойства, но правилно ли го мисля: ако с парцалче омаслено с въпросното, но неползвано масло се поразтъркам, когато се омажа от някаква дейност, трябва ли почти да се изчистя или е достатъчно само да замажа чернотията и да приема, че разтваря (отмива). По-добре ли е да взема чернилка от ауспуха заради саждите и те могат ли да се считат за "роднина " на нагара? Малко гнусно го описах :D :D , но сигурно всеки от колегите не се притеснява от малко чернилка в името на доброто, така че не се майтапя и ще пробвам утре. Само че дали е реално? В ДВГто има и висока температура, циркулация, хиляди обороти и т.н. и т.н.?Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар