Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

НЕ зацапване на маслото???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    НЕ зацапване на маслото???

    2.4 жтд държи маслото чисто (т.е. бистро и жълто) около 1000 км. Невероятно! Това показва, че мотора е много добре или, че лошо циркулира маслото и не си върши работата? Колата върви перфектно над 20 000км вече и при трета смяна на масло е пак така.
    Мареа 2.4 жтд 99г

    #2
    Мисля, че е нормално, при мен положението е същото, но точно до какви км е по чисто не съм забелязал. При дизела маслото става веднага черно от саждите, като не пушиш като Икарус е нормално да е чисто от началото.

    Коментар


      #3
      А какво е маслото? При двамата колеги, които са писали?
      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
      Powered by Total & Fobos LPG

      Коментар


        #4
        Мегуин пълна синтетика. 5W30 ако не се лъжа.

        Коментар


          #5
          Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            кола

            Аз наскоро сложих няква добавка и маслото стана почти веднага черно ама колата върви добр като ектрическа и не тропа като съм на газ или на бензин .Та маслото вярно трябва да отмива нагара и няма ка да не стане черно не трябва да стой през цялото време бистро иначе само смазва което е половината работа .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи.
              Въобще не съм съгласен. Ако някога си карал автомобил на газ може би си забелязал, че на газ маслото почти не сменя цвета си.Или газта неутрализира свойството да почиства нагара Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото.

              Коментар


                #8
                chaveto написа:
                Tornado написа:
                Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи.
                Въобще не съм съгласен. Ако някога си карал автомобил на газ може би си забелязал, че на газ маслото почти не сменя цвета си.Или газта неутрализира свойството да почиства нагара Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото.
                Колегата не кара на газ, а на нафта. Нафтата прави сажди. Сипвайте Селения и не си правете експерименти с марката и вискозитета.
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #9
                  vgeorgiev написа:
                  chaveto написа:
                  Tornado написа:
                  Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи.
                  Въобще не съм съгласен. Ако някога си карал автомобил на газ може би си забелязал, че на газ маслото почти не сменя цвета си.Или газта неутрализира свойството да почиства нагара Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото.
                  Газта не прави сажди!
                  А човека не е ли казал същото в цитираното от теб мнение?
                  ex.Мареа ТД100

                  Коментар


                    #10
                    paralesa написа:
                    vgeorgiev написа:
                    chaveto написа:
                    Tornado написа:
                    Свойството на маслото да отмива нагара и саждите с пробега го кара да потъмнява.Това ,че стои бистро дава резултат ,че върпосната функция по отмиване не работи.
                    Въобще не съм съгласен. Ако някога си карал автомобил на газ може би си забелязал, че на газ маслото почти не сменя цвета си.Или газта неутрализира свойството да почиства нагара Като няма сажди............... маслото няма какво да почиства- не сменя цвета. Старите дизели почти веднага чернеха маслото.
                    Газта не прави сажди!
                    А човека не е ли казал същото в цитираното от теб мнение?
                    ОК. Но колегата от първия пост кара дизел,
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте, колеги! Виждам леки разногласия. Значи така: Масло ЕЛФ 10w-40 от 4л туби, да приемем, че истинско и качествено.Карал съм десетина дизела с различно износени мотори и знам, че може почти веднага да го очерни, но може, по-читавите мотори да го държат бистро известно време. Просто се чудя, колко "известно време"? Преди си мислех, че бистротата е добър признак, но около 1000км не е ли множко без да почернее? Колата е от подписа, на 148 хил. и доста жива, но мисля че не са реални. Карам вече 20хил и малко и след трета смяна масло и филтри още няма 1000, за да видя на колко ще потъмнее и после почернее. Ще ми се да се радвам, но едновременно се притеснявам, че Торнадо е прав и нещо не е наред. Според крилатата фраза "карай, то ще си покаже", кога може да има проблеми (вече 20хил. не се е явил), и какво може да стане? Дали внезапно "издухан" мотор или........?
                      Мареа 2.4 жтд 99г

                      Коментар


                        #12
                        Нищо няма да стане. Колегите го обясниха вече. Има два варианта: Или идеално чист мотор след основен ремонт на стара кола и естествено измит отвътре /в чужбина ги мият грижовно след ремонт отвътре, а майсторите в БГ пропускат тая тъй важна част/Или маслото е фалшиво менте и няма необходимите отмиващи съставки/качества/ Мисли си сам какво си наливал и откъде купувал. Ние не знаем. Успех.
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #13
                          Благодаря, :D звучи окуражаващо! Ще си направя малък тест относно отмиващите свойства, но правилно ли го мисля: ако с парцалче омаслено с въпросното, но неползвано масло се поразтъркам, когато се омажа от някаква дейност, трябва ли почти да се изчистя или е достатъчно само да замажа чернотията и да приема, че разтваря (отмива). По-добре ли е да взема чернилка от ауспуха заради саждите и те могат ли да се считат за "роднина " на нагара? Малко гнусно го описах :D :D , но сигурно всеки от колегите не се притеснява от малко чернилка в името на доброто, така че не се майтапя и ще пробвам утре. Само че дали е реално? В ДВГто има и висока температура, циркулация, хиляди обороти и т.н. и т.н.?
                          Мареа 2.4 жтд 99г

                          Коментар


                            #14
                            колега един майстор навремето ми показа след като си се омазал целия с чернилка по колата ,най-добре почиства чистото моторно масло и после парцалче,така че може и да е реално
                            alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                            fiat bravo TD100-печката на брата

                            Коментар


                              #15
                              h_hristo написа:
                              Благодаря, :D звучи окуражаващо! Ще си направя малък тест относно отмиващите свойства, но правилно ли го мисля: ако с парцалче омаслено с въпросното, но неползвано масло се поразтъркам, когато се омажа от някаква дейност, трябва ли почти да се изчистя или е достатъчно само да замажа чернотията и да приема, че разтваря (отмива). По-добре ли е да взема чернилка от ауспуха заради саждите и те могат ли да се считат за "роднина " на нагара? Малко гнусно го описах :D :D , но сигурно всеки от колегите не се притеснява от малко чернилка в името на доброто, така че не се майтапя и ще пробвам утре. Само че дали е реално? В ДВГто има и висока температура, циркулация, хиляди обороти и т.н. и т.н.?
                              Е разсмя ме, но идеята е реална. Така се тестват масла и в производствения им тест. Е, не точно така но подобно. Но това е начин да сравниш две различни марки масла за тяхното качество. Ако пробваш и сравниш това от двигателя ти и това на Селения в метални опаковки, то сам ще стигнеш до истината.Само че не пробвай върху себе си. Въпреки че кожата е идеалната подложка. Не е здравословно просто. Пробвай върху необработената част на качествен порцелан. Тя обикновенно е грапава. Така ще направиш добър извод за чистотата на останалата следа от двете марки масла.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X