Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблемен стартер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблемен стартер

    При студен двигател стартера не развърта ( хич или много трудно), а при топъл двигател няма проблем. Мнения ???
    Мареа 2.4 жтд 99г

    #2
    Като за начало си долей вода на акомулатора и после провери как зарежда!
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Акумулатора е от сухите ГИГАВАТ 74А 680 стартов ток, на година и половина (втора зима) Зарежда 14В на тихи обороти, значи е ОК Мисля за счупен редуктор, смачкани втулки, износени четки, лоша връзка или кабел и т.н., но как да смаля броя на вариантите без демонтаж .Май няма лесен начин?
      Мареа 2.4 жтд 99г

      Коментар


        #4
        кола

        Я първо си провери клемите на акумулатора и също така и са стартера това е първото което може да провериш Също така като не върти почукай го с нешо дървено и някой да върти в този момент дали ще тръгне После сваляш стартера и преглеждаш втулки а четките най на края Неможе нещо да е счупено щото нама да работи ни на топло ни на студено . Или при Италянеца друг стартер и готово . Незнам колко пари са само.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          При мен този проблем отпадна след смяна на втулки и четки (40 лева). Като са нови, дори и с доста слаб акумулатор върти елементарно и сега, в студа.

          Коментар


            #6
            А какво ти е маслото на двигателя и скоростите. Защото ако е някое по гъсто е съвсем нормално да върти трудно от самото начало.

            Коментар


              #7
              Масло ELF 10W-40 турбо дизел, само дето не пише полусинтетик или минерално, още е прясно, а за скоростите не знам, но, има ниво и сменя лесно даже и студена.Клеми почистени, акумулатор ОК, няма хлабави кабели, чуках доста с дръвце, но след чукването на шалтера....... само тишина. Забравих важен жокер, плафона го държа светнат, за да видя промените в тока, и когато де факто с ключа "паля" въобще не се товари акумулатора. Спрял съм идиотски и не може да ме дръпнат , не може да пусна и да пробвам на скорост , няма "печени" бутачи .СУПЕР! Обаче клатим с един хърбел двамцата (аз съм щърбел) на скорост, залюляваме, аз влизам и държа за "палене", а Хърбо клати сам .Целта ни беше с маховика да разклатим карантията на стартера от вътре. Дали е правилно до тук? Резултат: При псевдо паленето вече се натовари акумулатора(плафона отслабваше при завъртян ключ) .След няколко цъквания стартера "изхърка" слабо, пак и пак почивка по цигара, мерене с мултицета, акумулатора е ГЕРОЙ, пак цъкам и прехърка някак на "счупени зъбци" , но по-енергично, пак цъкнах 2, може 3 или 4 пъти - НИЩО и след няма минута ЦЪК и си развъртя и запали все едно че нищо не се е случвало !!! Покарах да си загрее хубаво и нарочно гасих и палих поне 5 пъти, през различни интервали и никакви ядове или странни шумове :D , но сигурно утре всичко горе описано ОТНОВО! Май ще иде на доктор, но дано Оги е прав и мина с толкова. А какви са лошите или поне средни прогнози ?
              Мареа 2.4 жтд 99г

              Коментар


                #8
                Точно преди 5 дена ремонт на изгорял и пукнат капак на стартер,150лв.Само че на Пунто 1.7тд.Оказа се, че на моргите стартери за фиат дизел трудно се намират.
                Punto 1.7 TD ELX

                Коментар


                  #9
                  На мен ми мирише на бендикс. Както разбирам не изхвърля .. значи бендикса е електормагнит, който зацепва ротора на стартера със зъбия гребен на маховика .. щом не ти товари ел системата знаи стартера даже не се опитва да върти - фактически големия ток, който е необходим на стартера се включва именно от бендикса .. и затова не ти товари плафона .. а един път като се разкара си изхвърля добре и завърта стартера. И ако стои дълго време пак се "спича" или "слепва" или не знам кво става може и износени части да имаш и пак не може да изхвърли .. та така мисЪ.Провери бендикса. Успех!
                  Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                  Коментар


                    #10
                    h_hristo написа:
                    Акумулатора е от сухите ГИГАВАТ 74А 680 стартов ток, на година и половина (втора зима)
                    И аз искам да си купя такъв сухар откъде го взе?
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      ре

                      Здравейте, колеги! Един "гаражен" майстор, но свестен го оправи. Може и грешно да го разбрах, но обясни нещо от сорта, че пределно износени четки са повлекли някакви пружинки и пластмаси и се смлели + "цяла шепа боклуци" (негов израз). Та може би четкодържател и четки? Каза ми 55 за части и 30 за труд и да се върна ако нещо не ми хареса, дано да е бил коректен, че не съм в час с тези цени, но в интерс на истината сега върти като центрофуга, даже и рано сутрин. Относно "сухарката", засега наистина е добър, но още е много млад, та е рано за окончателна оценка. Не помня адреса на магазинчето, някаква пресечка на "Любляна" в дясно малко след околовръстното, посока центъра, може и да се е преместило, но за Велико Търново според книжката е "Краков 13-А" "G.G. LTD.", за Казанлък "Хаджи Димитър" №5 "Мобил Мотор", дано да е актуално :D .
                      Мареа 2.4 жтд 99г

                      Коментар


                        #12
                        Колега , и аз имах такъв проблем със стартера на мареа 1,9 тд-100. Проблема се реши със смяна на бендикса на стартера и други дребни работи по него според маистора- всичко 50лв. Конкретно за мареа ТД-100 всички ел.маистори искаха да им се донесе стартера, а за демонтаж и монтаж автомонтьорите в Дупница взимат м/у 30-50лв.

                        Коментар

                        Working...
                        X