Здравеите колеги, Весели празници на всички на които не съм пожелал .Не съм много сигурен дали тук е мястото за тази тема, но колата е дизел и може и да има нещо различно между стартерите на дизел и на бензин.Проблема е следния.Колата е Фиат Пунто МК2 JTD 1999 и е с акумулатор Bosh 56 ah. За трети път от както съм я взел и ми пада акумулатора. Така първите два пъти беше щото я припалвах само и падаше и не можеше да се зареди. Но вчера не беше такъв случая. Бях готов да ходя да го сменям акумулатора, но попаднах на много любезен човек във варна до Автогара(Monbat/Varta пише) които ми замери всичко и каза че няма отечки и на вилка каза че добре е акумулатора, но каза че може и да е от това че е малък акумулатора. Max които може да се сложи е 65 аh толкоав побира само. Друго което тои ми каза е че стартера може да ми е проблемен защото при запалване дърпала много ток. Не можах да видя колко точно защото я палех колата, но тои каза че може и да е за ремонт. Та да ви питам възможно ли е това и колко да си приготвя сега за ремонт на стартер и ще ми се реши ли проблема с това.Притеснявам се че ще отида и ще ми кажат даи да оправяме пък да е възможно дори да му няма нищо пък аз знам оригналното винаги си е по-добро.Благодаря ви много за изказаното мнение и весело прекарване на новата година .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стартер фиат пунто МК2
Collapse
X
-
кола
Ми тук както го дават си е точен http://punto.hit.bg/teh.html Виж кабелите около акумулатора и стартера. Също и бушоните / главните при двигатела/ А после и стартера .
Реклама
Collapse
Коментар