След по дълго пътуване двигателят започна да трака като чист дизел,загуби мощност не се форсира нормално.Ако някой има някаква идея какво може да се е случило да сподели. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигателя на Браво JTD105.
Collapse
X
-
1 масло2 масло3 турбото4 менте масло на колко км ти е маслото5 проблем със смазването6 прегряванеаз едно такова браво за малко да го скапя от каране без масло, накрая след като не можах да изпреваря един бус натиснах спирачки и ми отказа сервото на спирачките и се сетих че лампата си свети реално и точно защото нямаше масло.Но първо загуби мощностКУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
-
stefaka222 написа:1 масло2 масло3 турбото4 менте масло на колко км ти е маслото5 проблем със смазването6 прегряванеаз едно такова браво за малко да го скапя от каране без масло, накрая след като не можах да изпреваря един бус натиснах спирачки и ми отказа сервото на спирачките и се сетих че лампата си свети реално и точно защото нямаше масло.Но първо загуби мощностFiat Bravo 1.9JTD 105
D I E S E L P O W E R
Коментар
-
vsd написа:Не знам защо се хващате за маслото и горивния филтър.Колега, закачи я на диагностика поне да се види дали има някакви грешки. Кога усети да трака двигателя, като спря или постепенно ставаше така.Ангренажен ремък сменял ли си скоро?Fiat Bravo 1.9JTD 105
D I E S E L P O W E R
Коментар
-
borisov написа:колега имах същия проблем оказа се че агренажа е прехвърлил само 19 зъба (лошо ми стана като го видях) но след като го презацепих на ново никакви ядове дори колата ми заработи по тихо дано и при теб да няма усложнения успехAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
borisov написа:( а прехвърлянето се получи след като скъса пистовия ремък, парче от него по незнайно какъв начин се озова при агренажа )Fiat Bravo 1.9JTD 105
D I E S E L P O W E R
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар