Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя на Браво JTD105.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с двигателя на Браво JTD105.

    След по дълго пътуване двигателят започна да трака като чист дизел,загуби мощност не се форсира нормално.Ако някой има някаква идея какво може да се е случило да сподели. Благодаря предварително.
    Fiat Bravo 1.9JTD 105
    D I E S E L P O W E R

    #2
    1 масло2 масло3 турбото4 менте масло на колко км ти е маслото5 проблем със смазването6 прегряванеаз едно такова браво за малко да го скапя от каране без масло, накрая след като не можах да изпреваря един бус натиснах спирачки и ми отказа сервото на спирачките и се сетих че лампата си свети реално и точно защото нямаше масло.Но първо загуби мощност
    КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

    Коментар


      #3
      stefaka222 написа:
      1 масло2 масло3 турбото4 менте масло на колко км ти е маслото5 проблем със смазването6 прегряванеаз едно такова браво за малко да го скапя от каране без масло, накрая след като не можах да изпреваря един бус натиснах спирачки и ми отказа сервото на спирачките и се сетих че лампата си свети реално и точно защото нямаше масло.Но първо загуби мощност
      Масло има проверенно е маслото е на 7000 километра откакто съм я купил карам с едно и също,ако беше от турбото щеше да пуши черен пушек а пък го няма това,не е прегрявана от нещо друго е.
      Fiat Bravo 1.9JTD 105
      D I E S E L P O W E R

      Коментар


        #4
        С какво масло караш колцата, горивния филтър как е и кога си го сменил и него? Като за начало го смени/масло и филтрите. За турбото има други по ранни признаци, не ми е за вярване да се е прецакало.
        Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
        харчи: DOSTA

        Коментар


          #5
          Маслото е Vaico 5w40,горивния филтър го сменям с маслото всеки път така че не мисля че се е прецакала от филтъра.
          Fiat Bravo 1.9JTD 105
          D I E S E L P O W E R

          Коментар


            #6
            Не знам защо се хващате за маслото и горивния филтър.Колега, закачи я на диагностика поне да се види дали има някакви грешки. Кога усети да трака двигателя, като спря или постепенно ставаше така.Ангренажен ремък сменял ли си скоро?
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #7
              vsd написа:
              Не знам защо се хващате за маслото и горивния филтър.Колега, закачи я на диагностика поне да се види дали има някакви грешки. Кога усети да трака двигателя, като спря или постепенно ставаше така.Ангренажен ремък сменял ли си скоро?
              Оставих колата в сервиз майстора като я погледна каза че или е прехвърлила зъб на ангренажа или е нещо по сериозно с клапаните и аз незнам.Утре като я отвори ще се разбере.
              Fiat Bravo 1.9JTD 105
              D I E S E L P O W E R

              Коментар


                #8
                колега имах същия проблем оказа се че агренажа е прехвърлил само 19 зъба (лошо ми стана като го видях) но след като го презацепих на ново никакви ядове дори колата ми заработи по тихо дано и при теб да няма усложнения успех

                Коментар


                  #9
                  Bravo_JTD написа:
                  Оставих колата в сервиз майстора като я погледна каза че или е прехвърлила зъб на ангренажа или е нещо по сериозно с клапаните и аз незнам.Утре като я отвори ще се разбере.
                  Точно затова те питах за ангренажа, дано да не са станали бели ако е от това. Успех.
                  FIAT Bravo JTD GT '99

                  Коментар


                    #10
                    Дано да не са станали наистина че ако трябва да се прави по сериозен ремонт няма смисъл тя колата струва има няма 3000 лв. Моля се да не е мн сериозно.
                    Fiat Bravo 1.9JTD 105
                    D I E S E L P O W E R

                    Коментар


                      #11
                      Дизелов мотор може да трака много сериозно от дюза, дори и да е напълно изправен. Такова тракане съм чувал, че направо може да си помислиш, че всеки момент нещо ще излезе от мотора

                      Коментар


                        #12
                        borisov написа:
                        колега имах същия проблем оказа се че агренажа е прехвърлил само 19 зъба (лошо ми стана като го видях) но след като го презацепих на ново никакви ядове дори колата ми заработи по тихо дано и при теб да няма усложнения успех
                        Колега,не зная каква е колата ти,но при дизел да прескочи 19 зъба независимо на кое колело(коляновият вал или разпределителният) със сигурност някой клапан ща срещне бутало и ще се забие в него.Който ти е поставил диагнозата не е бил много в час или просто яко те е метнал.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          колега диагнозата сам си я поставих и не съм се метнал изобщо а мотора е жтд 100 от 2001 година ( а прехвърлянето се получи след като скъса пистовия ремък, парче от него по незнайно какъв начин се озова при агренажа )

                          Коментар


                            #14
                            borisov написа:
                            ( а прехвърлянето се получи след като скъса пистовия ремък, парче от него по незнайно какъв начин се озова при агренажа )
                            Майстора каза че може точно това да се е получило защото и моя ремък се скъса и след това започнаха проблемите.Заедно с пистовия ремък се разби и шайбата на динамото и направо изчезна като отворих капака я нямаше така че и парче от нея може да се е озовала при ангренажа.
                            Fiat Bravo 1.9JTD 105
                            D I E S E L P O W E R

                            Коментар


                              #15
                              стискай палци дано всичко да е наред, но предполагам че ще е

                              Коментар

                              Working...
                              X