Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето

    Здравейте колеги,от скоро имам едни дизелче Фият Брава 1,9ТД 75 к, на 19.12.2010г сложих нафта от един приятел,сутринта колата изгуби мощност и не можах да запаля,след обед когато времето стана 1 градус запалих но пак нямаше мощност,падна ми акумулатора заредих го,смених един маркуч който се беше разхлабил и колата тръгна,карах два дена и на третият когато реших да запаля,неможах,забравих да спомена на 55 литра нафта сложих 1,5 литра спирт за горене да изчисти водата,колата вървеше като пушка,сега си мисля дали от тази нафта не е възможно да се е запушил филтъра в резервоара,защото другият филтър преди ГНП-то ми беше чист ще съм благодарен да чуя вашето мнение
    "Правилно прочетена, библията е най-мощният стимул за атеизъм откриван някога", Айзък Азимов

    #2
    Re: Проблем с паленето

    darc77 написа:
    Здравейте колеги,от скоро имам едни дизелче Фият Брава 1,9ТД 75 к, на 19.12.2010г сложих нафта от един приятел,сутринта колата изгуби мощност и не можах да запаля,след обед когато времето стана 1 градус запалих но пак нямаше мощност,падна ми акумулатора заредих го,смених един маркуч който се беше разхлабил и колата тръгна,карах два дена и на третият когато реших да запаля,неможах,забравих да спомена на 55 литра нафта сложих 1,5 литра спирт за горене да изчисти водата,колата вървеше като пушка,сега си мисля дали от тази нафта не е възможно да се е запушил филтъра в резервоара,защото другият филтър преди ГНП-то ми беше чист ще съм благодарен да чуя вашето мнение
    Спирта за горене се смесва с водата ,но не с нафтата там ти е проблема според мен.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      да,за това съм съгласен,но защо пък не ми подкача достатъчно гориво,само от Гнп-то ли или има друга помпа допълнителна в резервоара,защото отворих и почистих поплавъка и цедката в резервоара,но не видях помпа да има,и другото не съм сигурен дали няма друг допълнителен трети филтър по трасето,тук във форума намерих за цедката в резервоара и я почистих
      "Правилно прочетена, библията е най-мощният стимул за атеизъм откриван някога", Айзък Азимов

      Коментар


        #4
        Здравейте,разбрах от къде ми идва проблема,в нафтата е имало доста парафин,не ползвайте червена на цвят нафта,когато извадих филтъра от резервоара около него имаше течност подобна на желе,утре други ден пак ще го почистя,надявам се да се оправи
        "Правилно прочетена, библията е най-мощният стимул за атеизъм откриван някога", Айзък Азимов

        Коментар


          #5
          Само като информация - Лукойл оцветяват дизела за отопление и газьола за отопление с червен цвят, а дизела и газьола за кораби със син.Гледам че е плъзнала "нафта" на черно, която е червена. Просто не слагайте от нея.
          FIAT Bravo JTD GT '99

          Коментар


            #6
            Колега, незнам каква си сложил но обикновенната нафта от станцията прави един налеп по резервуара,биодизела прави друг като едновременно сваля предния и полепва той . След като налееш пак от станцията се сваля биото и се наслагва той. всичко това което го чистим около цедката и казваме че е като желе или найлон си е познайте какво. А после казваме мойта не е вървяла с био. Като вземаш такава нафта от приятел наливай добавка кастрол за дизел от метро 18лв.струва.
            Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
            харчи: DOSTA

            Коментар


              #7
              Здравейте,реших проблема източих цялата нафта,оставих я 3 дена на студа,после я прецедих и налях 50 на 50 от нея и от бензиностанция,за момента е добре работата
              "Правилно прочетена, библията е най-мощният стимул за атеизъм откриван някога", Айзък Азимов

              Коментар

              Working...
              X