Здравейте колеги от 1 седмица е имам колата и не съм запознат много но имам следния проблем понякога си набира добре лепи за седалката друг път е мудна.И на два пъти ми светна cheka и загасва колата след което неможе да запали без да напомпя педала на гаста 2 3 пъти.HELP
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.9 JTD
Collapse
X
-
Re: Пунто 1.9 JTD
SKYLINE87 написа:Здравейте колеги от 1 седмица е имам колата и не съм запознат много но имам следния проблем понякога си набира добре лепи за седалката друг път е мудна.И на два пъти ми светна cheka и загасва колата след което неможе да запали без да напомпя педала на гаста 2 3 пъти.HELPPunto MK2 1.9 JTD
-
emzo написа:Евро3 ли е ?85 к..с. ?
Коментар
-
JTD колкото и да му помпиш газта преди да си запалил дори не забелязва (педала е електронен, като педал на волан за компютър). Щом ти е дала проблем в инжекторите... лошо Иначе - стандартните грижи - дебитомер за "набирането", датчик на коляновия вал за паленето, ако е топла, когато не иска да пали. Но... кадърна диагностика (не само софтуера, а и диагностикът).Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:JTD колкото и да му помпиш газта преди да си запалил дори не забелязва (педала е електронен, като педал на волан за компютър). Щом ти е дала проблем в инжекторите... лошо Иначе - стандартните грижи - дебитомер за "набирането", датчик на коляновия вал за паленето, ако е топла, когато не иска да пали. Но... кадърна диагностика (не само софтуера, а и диагностикът).
Коментар
-
Ако изключиш дебитомера колата ще си върви, но ще е далеч от "изстрелване". Контролера (компютъра) въприема "липсата" му като "авариен" режим и работи със заводски зададените стойности за авариен режим. А това, че свети лампата за проблем в системата - трябва ТОЧНО да се провери какво индикира, да се открие дали е вярно и да се отремонтира. Съмнявам се обаче в Рудозем да има някой, който да свърши това нещо адекватно.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Ако изключиш дебитомера колата ще си върви, но ще е далеч от "изстрелване". Контролера (компютъра) въприема "липсата" му като "авариен" режим и работи със заводски зададените стойности за авариен режим. А това, че свети лампата за проблем в системата - трябва ТОЧНО да се провери какво индикира, да се открие дали е вярно и да се отремонтира. Съмнявам се обаче в Рудозем да има някой, който да свърши това нещо адекватно.
Коментар
-
Помпата качва гориво.http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
SKYLINE87 написа:jenshen73 написа:JTD колкото и да му помпиш газта преди да си запалил дори не забелязва (педала е електронен, като педал на волан за компютър). Щом ти е дала проблем в инжекторите... лошо Иначе - стандартните грижи - дебитомер за "набирането", датчик на коляновия вал за паленето, ако е топла, когато не иска да пали. Но... кадърна диагностика (не само софтуера, а и диагностикът).мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
SKYLINE87 написа:A да питам като дам на контакт понякога се чува като барабунчене тва на какво се далжи.Punto MK2 1.9 JTD
Коментар
-
SKYLINE87 написа:... даде грешки в инжекторите .AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Дори да си откачил педала, колата пак ще запали, така че няма как да е от него проблема.Не сте прави за това че няма значение колко е натиснат педала докато пали колата. 90% съм сигурен че докато пали колегата с натиснат педал на газта се пръска повече гориво, отколкото ако не е натиснат.SKYLINE87 Ако караш с откачен дебитомер, разликата не е чак толкова голяма че да липсва изтрелване. Пак си се изтрелва колата ако всичко друго й е наред. Направи една диагностика и напиши точно всички грешки които излизат.С каква нафта караш, да не си сложил от онази червената и в резервоара да има топка с парафин.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар