Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мога ли да монтирам обогатител на Пунто 1,7ТД?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мога ли да монтирам обогатител на Пунто 1,7ТД?

    Как точно е реализиран при пунто? Гледам, че се продава "датчик огбогатител". къде точно се монтира той? Може ли на помпа която няма монтиран да се сложи без да се пипа помпата, тоест без тя да се сваля да се пипа нящо вътре в нея. Просто се чудя дали монтажът му ще е "безобиден" или трябва да го направи някой които разбира от помпи. Може ли някои да направи една две снимки на попата с обогатител за видя как изглежда и да сравня с моята.П.С. Видях в една тема, реализиран обогатител с жило от лада ама....фабричното май ще е по - добре?
    FIAT PUNTO 1,7TD ELX

    #2
    Я пак,какъв датчик обогатител бе човече.Я снимай и покажи за какво говориш че нещо не вдявам?

    Коментар


      #3
      Ми така го пише в axm-auto.com с оригинален номер 7613246.Предполагам, че той следи температурата (предполагам на охладителната течност) и..... дърпа нещо на помпата(така като го гледам как изглежда на снимката това ми идва в главата) и така се повишават оборотите когато моторът е студен. Ама кажи как точно е реализирано това, ти имаш доста по-пряки наблюдения. Това оспях да намеря в EPER(на снимката)
      Прикачени файлове
      FIAT PUNTO 1,7TD ELX

      Коментар


        #4
        Това което си побликувал наистина е система за принудителен повишен празен ход,но за да работи на ГНП-то има има изпълнителен механизъм който следи положението на жилото.Не мисля че при теб е така.На твоя автомобил със сигурност има "такава" система и се опитай да снимаш твоята помпа да я разгледам.Така на изуст мога само да те объркам.Поздрави!!!

        Коментар


          #5
          Specialista, ето няколко снимки. Не са много добри понеже са с телефона, а и няма много място за да мога да направя снимки от повече страни, но дано се ориентираш. А това "с черното капаче" където излизат три кабела от него(вижда се добре на снимка DSC00333.JPG), това ли е "изпълнителен механизъм който следи положението на жилото" или нещо се бъркам? Като гледаш снимките какво ще кажеш, имам ли система за принудителен повишен празен ход или не? Преди време бях ходил в един сервиз (още в началото като взех колата) да ми намалят малко оборотите и тогава там ми казаха, че нямам "такава" ситема. И затова сега питам дали евентуално миже да се сложи?Поздрави!
          Прикачени файлове
          FIAT PUNTO 1,7TD ELX

          Коментар


            #6
            От позицията която си снимал не ми става ясно има или няма такава система.Става дума за допълнително устройство което се намира странично на ГНП обикновенно от вътрешната му страна към мотора.На по старите модели беше със жило и се командваше директно от шофьора.На по новите вече се монтират с термо управление или управление с вакум,но при всички случаи има лостова система върху която да действа иначе няма кой да изпълни командата.Това за което питаш на снимката е потенциометър и следи товара на мотора(колко си дал газ).В колата ти има контролер който управлява ЕГР-а.

            Коментар


              #7
              А приложената от теб схема в началото на поста ти е от Фиат Темпра1,9тд-90кс-компенсация на празния ход при студен мотор
              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

              Коментар


                #8
                Малко се поразрових в ЕПЕР-а и попаднах на една друга схема, като гледам на нея има THERMOSTATIC SEN_DING UNIT. Това ли е "термо управление" или това е някакъв датчик? Ако е датчик, какво измерва, температурата на нафтата или.......? Утре ще направя няколко снимки на ГНП откъм двигателя, макар че според мен там няма такова устройство. Възможно ли е да е от другата страна, между ГНП и радиатора?Колега кроко61, схемата е за пунто или поне това излиза от ЕПЕР-а. Въпреки, че наистина не прилича на моето ГНП, това което съм прикачил в този пост вече много прилича на моята помпа. Макар че това което съм прикачил е като следваща, подробна картинка-описание на тази която е в първия пост. Най вероятно или схемите са объркани или просто използват едни и същи схеми.
                Прикачени файлове
                FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                Коментар


                  #9
                  .

                  аз се включвам за да споделя че моя пунтакис със запалването подържа едни и същи обороти, за ралика от атмосферната астра на бащата, която студена е на по-високи.
                  Арх. Стаменов &
                  Пунто ELX, 1.7 ТД 70

                  Коментар


                    #10
                    Ако помпата ти е като тази значи няма монтирано нищо.Само този клапан който посочваш е за студен старт да даде малко предвърение.

                    Коментар


                      #11
                      Да, по VIN-а на колата ми в EPER излиза точно това(а и визуално е точно като на моето ГНП), а и днес гледах между ГНП-то и двигателя няма никакво допълнително устройство. Възможно ли е да се добави, ако е възможно трудно ли ще е, трябва ли нещо да се пипа в самото ГНП или просто трябва да се взема от дуго ГНП и да се постави на моето.
                      FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                      Коментар


                        #12
                        Не е така просто както го смяташ и невиждам смисъл в инвестицията спрямо стойноста на колата и оставащото време на експлоатация.За да разбереш за какво ти говоря :първо в твоето ГНП-няма технологичните отвори през които да минат лостовете на механизма.Няма и останалите части които трябва да си взаимодействат вътре.За целта ти трябва ГНП-донор,като от две трябва да се събере едно и да се настрои.После трябва да се предвиди къде ще се монтира термо патрона който да управлява всичко и пак да се настрои.Като знам колко е ограничено местото е доста трудно.Най-лесно може да се замени с помпа от старите модели които са със жило управлявано от водача(като смукач).И накрая що ти е да се вкарваш във филми???Карай си колата и не се занимавай с г......и!С парите бих си поглезил колата по друг начин!Успех!!!

                        Коментар


                          #13
                          Аз си мислех че ще е доста по просто, мислех че нещата са напраени на някакъв модулен принцип и просто трябва да се монтира без да се пипат толкова много неща. Но щом е така, както казваш наистина няма смисъл, ще си карам така. Мерси много за пояснението.И весвло посрщане на останалите празници с пожелания за много здрава касмет и всичко най-добро на всички!!!
                          FIAT PUNTO 1,7TD ELX

                          Коментар

                          Working...
                          X