Здравейте, На колко превъртания палите ? Питам за JTD мотора, защото доколкото знам TD-то пали от раз.Аз паля на 5ото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На колко превъртания палите - JTD ?
Collapse
X
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=66909 тука дали няма да намериш инфо ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Колегата emzo те е насочил към една тема, но аз разбилам въпроса ти по малко по-различен начин и за това ще ти отговоря конкретно. Имам 2 ЖТД-та - Брава и Пунто и двете палят най-малко след две развъртания на двигателя. Обяснението за това беше дадено в друга тема от хора, който повече от мен чуват от тази материя. Но все пак ми се струва 5 завъртания... много!Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
venco67 написа:Колегата emzo те е насочил към една тема, но аз разбилам въпроса ти по малко по-различен начин и за това ще ти отговоря конкретно. Имам 2 ЖТД-та - Брава и Пунто и двете палят най-малко след две развъртания на двигателя. Обяснението за това беше дадено в друга тема от хора, който повече от мен чуват от тази материя. Но все пак ми се струва 5 завъртания... много!Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
venco67 написа:Колегата emzo те е насочил към една тема, но аз разбилам въпроса ти по малко по-различен начин и за това ще ти отговоря конкретно. Имам 2 ЖТД-та - Брава и Пунто и двете палят най-малко след две развъртания на двигателя. Обяснението за това беше дадено в друга тема от хора, който повече от мен чуват от тази материя. Но все пак ми се струва 5 завъртания... много!04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:ogi28b написа:Това не са ли 5 сгъстявания -> на шестото пали -> 1.5 оборота на двигателя ?Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Чакай де колега, никой с никого не се заяжда, искаме да изясним кой за какво говори. Защото превъртане на двигателя е едно, а сгъстяването във всеки цилиндър е друго. И всъщност да, допуснал съм груба грешка - при 4 сгъстявания имаме 2 оборота, а не един. Не знам дали Торнадо не го е смятл като мен. Ако се вгледаш внимателно в написаното от vgeorgiev, той е съвсем прав - четирите цилиндъра палят за два оборота на двигателя (коляновия вал). Това оспорваш ли го? Но моят въпрос изхожда от това, че много хора бъркат този звук който се чува, и мислят че той е равен на един оборот на двигателя. Така че на клипа - това което броим и vgeorgiev казва, че са 5 превъртания на двигателя - те са всъщност между 2.5 и 3. Съвсем нормално е да запали чак към третия оборот, ако коляновият вал е на позиция някъде между 0 и 180 градуса от хода си, като за нула приемам ГМТ-1-ви цил. Ако условно е на 90 - се случва следното - въртейки се към 180-я градус, има сгъстяване в трети, после на градус 360 има сгъстяване в четвърти, тук коляновият вал минава през начало на отчитане на фазите. Продължава към градус 540, където има сгъстяване във втори, и после към 720-ти, където има сгъстяване в първи. Дотук има 5 сгъстявания. Сега валът минава за втори път през началото на отчитането, вече се знае кой вал в каква точно фаза се намира, ако скоростта на въртене е достатъчна - следва впръскване по системата 1-3-4-2. Това са моите разсъждения за това как пали двигателя и дали имаме 5 превъртания на двигателя, или имаме 5 сгъстявания. Според мен колата от клипа пали успешно и нормално в началото на третия оборот на двигателя, след 5 сгъстявания.
Коментар
-
stooes написа:vgeorgiev написа:ogi28b написа:Това не са ли 5 сгъстявания -> на шестото пали -> 1.5 оборота на двигателя ?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Абсолютно точно, просто ми стана леко весело и реших да споделя, а и на фона на правописните грешки, просто възприех шеговито отговора на вгеоргиев .. Абсолоютно точно - за едно превъртане (един оборот) на коляновият вал имаме по два от всичките тактове ..първите 180 градуа - две бутала надолу две нагоре, като едното от двете които вървят нагоре сгъстява а другото изхвърля - респективно другите две вървят надолу - едното работи а другото засмуква ...и т.н.т .. но според мене идеята на "броя" завъртания е по-скоро шумът който се чува докато работи стартера - който не е постоянен, както и лампата в купето отслабва за момент .. аз си мисля че броим точно това. Това дефакто е някое от буталата, което сгъстява .. затова стартера се затруднява и съответно променя шумът и скоростта на въртене .. аз съм пробвал да завъртя стартера на двигател без глава - шумът е равномерен и гладък както миксера на жена ми когато ми прави бира .. ОК. При мен, знам, че имам проблеми някъде е от 3 до 8-9 врът-врътвания ..Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар