колата ми нямаше мощност.Заведох я на сервиз.Устянови се че налягането е .3-.4.Провериха системата(интерколера дали не е спукан)здрав е.Турбо компресора се чува че работи няма омасляване,не се чува да издиша а няма налягане.Махнах катализатора, наистина беше много задръстен но когато пак примерихме налягането нямаше голям ефект.беше станало. 4-5 това при 4000-4500 оборота.Не ми се праща на ремонт защото разбрах че няма голям ефект.изкаржат малко и после пак умират.Възможно ли е турбото да работи а да няма налягане.Дайте някакъв съвет.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем турбо компресор
Collapse
X
-
Виждам си от Хасково. Не знам при какви специалисти си ходил, ако искаш да го отремонтираш, съм на 99,9% сигурен, че ще го отремонтират във Варна качествено-http://www.unitechturbo.com/index_bg.htmlПродават и нови- http://www.unitechturbo.com/sales_bg.htmlВ София мисля(софиянци да кажат) Реал турбо се занимават отдавна-http://realturbo.net/Все пак, преди това посети и друг сервиз, ако трябва отиди до друг град, за да си сигурен, че проблема ти е в турбокомпресора(и какъв е точно)
-
Re: Проблем турбо компресор
dvrender написа:колата ми нямаше мощност.Заведох я на сервиз.Устянови се че налягането е .3-.4.Провериха системата(интерколера дали не е спукан)здрав е.Турбо компресора се чува че работи няма омасляване,не се чува да издиша а няма налягане.Махнаъ катализарота, наистина беше много задръстен но когато пак примерихме налягането нямаше голям ефект.беше станало .4-.5 това при 4000-4500 оборота.Не ми се праща на ремонт защото разбрах че няма голям ефект.изкаржат малко и после пак умират.Възможно ли е турдото да работи а да няма налягане.Даите някакъв съвет._______________________________________
0885261834
Коментар
-
вчера замерих колата колко харчи. за 545км съм ги минал с 33.4 л дизел.марак че колата няма мощност ми даде такъв разход за смесено каране.Един майстор ми каза че не било турбото а имало някаква гумичка в помпата и тя била отишла.До колко е верно незнам.Сега ще сменя турбото и ще видим.Вие как мислите тоя разход нормален ли е?Bravo 1.9 TD/100
Коментар
-
Не разбрах защо ще сменяш турбото???Налягането му се регулира от клапан който от своя страна също се регулира(в 90% от клапаните).Клапана за който ти говори майстора наистина съществува и служи за обогатяване на сместа когато се включи турбината.Първо провери всички маркучи и клапани за херметичност.Не бързай да сменяш турбината преди да си сигурен че проблема е в нея,а за сведение-съществуват 3 вида ремонт за турбини.Относно разхода ти-струва ми се нормален.
Коментар
-
kaci написа:Не разбрах защо ще сменяш турбото???Налягането му се регулира от клапан който от своя страна също се регулира(в 90% от клапаните).Клапана за който ти говори майстора наистина съществува и служи за обогатяване на сместа когато се включи турбината.Първо провери всички маркучи и клапани за херметичност.Не бързай да сменяш турбината преди да си сигурен че проблема е в нея,а за сведение-съществуват 3 вида ремонт за турбини.Относно разхода ти-струва ми се нормален.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
me_to_u написа:Виждам си от Хасково. Не знам при какви специалисти си ходил, ако искаш да го отремонтираш, съм на 99,9% сигурен, че ще го отремонтират във Варна качествено-http://www.unitechturbo.com/index_bg.htmlПродават и нови- http://www.unitechturbo.com/sales_bg.htmlВ София мисля(софиянци да кажат) Реал турбо се занимават отдавна-http://realturbo.net/Все пак, преди това посети и друг сервиз, ако трябва отиди до друг град, за да си сигурен, че проблема ти е в турбокомпресора(и какъв е точно)Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Абсолютно си работят. Само дето са сложили отвратителен растерен фон и ми се зави свят...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
dvrender написа:да това са резултат от мястоA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
dvrender написа:вчера замерих колата колко харчи. за 545км съм ги минал с 33.4 л дизел.марак че колата няма мощност ми даде такъв разход за смесено каране.Един майстор ми каза че не било турбото а имало някаква гумичка в помпата и тя била отишла.До колко е верно незнам.Сега ще сменя турбото и ще видим.Вие как мислите тоя разход нормален ли е?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Налягането се измерва в движение при натоварване .От личен опит:на място- 0,4на трета скорост с 4000хил. оборота с пълна газ 1.05 бара.Работата на турбината зависи не само от оборотите на мотора а и от налягането и температурата на изгорелите газове,които пък от своя страна много зависят от центровката на помпата и количеството впръскана нафта.Първото което трябва да провериш е работата на турбокоректора /обогатителя/ на помпата ,това са две мембрани впомпата които струват 60 лева.Ако турбокоректора не работи сместа е бедна и турбината не може да се развърти .МИСЛЯ ЧЕ ТОВА Е ТВОЯТ ПРОБЛЕМ.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар