Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD->Stilo термостатен въпрос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е,то така е като се ожениш за италианка-за коледа ,подарък от англия. :D
    STILO JTD 1.9- 115 BLACK

    Коментар


      #17
      А някой обърнал ли е внимание,че термостата на Стилото е двоен?Втората клапа управлява потока към топлообменника на ЕГР-а и охлаждането на маслото.По аналогичен начин е изградена и охладителната система на BMW 320 d с тази разлика че там двата термостата са отделни модули.При тази кола когато дефектира термостата към топлообменника,при перфектен термостат на големият кръг двигателя няма загряване в по студени дни.Мисля си че и при нашият двигател е аналогичен проблема със загряването.Ако през уикенда има поне малко слънце ще опитам да шунтирам охлаждането на маслото и ЕГР-а,за да разбера дали колата ще започне да загрява по бързо.Не може тъпите италианци да са направили кола която да НЕ се кара при температури под 5 градуса поради опасност от замръзване на шофьора.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #18
        Tермостата ти е добре.Не се занимавай.Пипни водния радиатор, преди да е стигнала средата стрелката, или като започне да спада. Ако е студен...какво да обвиняваштермостата. Той си е затворен.Служебният дизел 1.3 jtd не на светофарите пада до 0 стрелката, ако е под 0 градуса. Като си караш инъче из града се вдига до 80. Всички твърдяха че термостата е за смяна, но след смяната....о чудо! Пак същата работа. Ама така е като не слушат...не може термостата да е отворен а радиатора отпред да е студен...прав ли съм.А и парно си има...духа топло....Имахме и клиенти с дизели, които идваха за рекламация на термостат при нас...и то на ралични марки автомобили, ама никой не се сеща да си пипне радиатора
        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
        Powered by Total & Fobos LPG

        Коментар


          #19
          Oт 1та чертичка до средата, днес при 0гр. бяха нужни точно 8км. при скорост 80-100км/чp.s. около нулата като е, стрелката си стои по средата, проблема е при отрицателни температури.
          Прикачени файлове
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            tomsan написа:
            Вчера цял ден съм се мотал из областният ни град(Враца), положението е горе-долу същото. Оставих я да стой почти 2 часа навън при -5 градуса, после паля и карах насам натам из града, по светофари киснах, по магазините обикалях(паля,гася) и неможа да стигне средата, стигна само до 2-та чертичка над минимума.
            :D
            Fiat Marea HLX TD100 98г.

            Коментар


              #21
              Същата работа съм и аз много трудно загрява!Точно както ти го обясни Емо.Не се притеснявай нищо му няма да термостата!Аз дори като взех колата и смених термостата и сложих BEHR карай 1 месец и малко само в града и малко по околовръстното и нямах ядове, НО като заваля снега и се качих на х.Здравец да се пързалям и да я видя как се вържи "трактора" на снега дотук ОК.И реших да се пребирам и слизам надолу на 2-ра и 3-та без газ и кво гледам .... стрелката на температурата започва малко по-малко да пада и от х.здравец до Гълъбово и стрелката заби долу ..... все едно сега съм запалил колата и започна да духа студено .... чак спрях вентилатора ,че замръзнах.Термостата беше блокирал отворен!И още на другия ден го рекламирах и хубавото беше ,че от фирмата която съм го закупил го смениха без никакви ядове и сега съм с нов BEHR, силно се надявам той вече да затвори когато слизам надолу на скорост.Все още не съм го пробвал!

              Коментар


                #22
                Според моя майстор тия двигатели имат по голям КПД и естествено не могат да загряват така както при другите дизели . И сегашното ми Стило е със същия "дефект" няма загравяне . Трябва да карам на малка скорост с големи обороти та да загрее. А че термостата не отваря се убедих че маркуча от него към радиатора си е студен като мъртвец . :D Вчера си карах КИАта и там разликата е огромна . Само за 5 минути си вдигна 80 градуса и си ги подържа и на бавни обороти ,докато Стилото оставя ли го тихи обороти антифриза в радиатора му замръзва .
                Фиат Панда 1.2 2006година
                Синджира си идва ,а козата я няма...

                Коментар


                  #23
                  Няма начин да не се отдава топлина от този двигател и няма начин да не може да загрее. Проблема е, че се обдухва много от въздуха или просто не ви работи както трябва термостата. Преди да сложа термостат от Рено5 и при мен когато беше топло си държеше стрелката по средата, стана ли студено само ако е в обороти заставаше на средата. След като сложих термостата в маркуча стрелката не мърда от средата.

                  Коментар


                    #24
                    Дюд, нов термос бе.Ся ша го видя още по новия как ша са държи.Ама май ше е след НГ, че нешо проблеми с полетите има.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      emzo, не си отваряю работа . И нов да поставиш пак ще е така . :D Аз съдя по това че маркуча към радиатора ми е студен да не кажа замръзнал а самия термостат е топъл и другите маркучета излизащи от него са топли , което показва че е затворил притока към радиатора, ама няма загряване на системата . Тъй че и нов да сложа е все тая. В тия студове изисква да се кара на втора с 5000 оборота та да загрее
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        #26
                        Не ми пука, поръчан е само да дойде.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          коцев написа:
                          Аз съдя по това че маркуча към радиатора ми е студен да не кажа замръзнал а самия термостат е топъл и другите маркучета излизащи от него са топли , което показва че е затворил притока към радиатора, ама няма загряване на системата .
                          Няма начин двигателя да се охлажда само от околният въздух и от радиатора в купето, ако си има кора под двигателя и всичко останало трябва да си загрее.Над 10г карам форд фиеста и през всичките тези години всяка зима никога не е загрявала като хората тази кола. Все си мислех, че проблема е от това, че е сложен радиатор който го слагат на най големият мотор а пък тази която аз я имам е с най малкият. Сменях термостати........... и все пак зимата не можеше да отлепи стрелката, спасението беше с картон пред радиатора. На една друга фиеста сложих термостат от лада и до ден днешен няма проблем със загряването, при нея положението беше същото с термостатите. Тази година отново си купих термостат за фиестата, но оригинален. Вече няма никакъв проблем със загряването...........Така, че боклуци много, няма никаква гаранция, че това което сте купили ново е качествено.

                          Коментар


                            #28
                            Днеска ми дойдоха долната кора и дясната малката че ги нямам ,но те едва ли ще вдигнат температурата много . Абе добре че след три месеца идва пролетта и вече ще работи добре парното . :D
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              #29
                              emzo написа:
                              Oт 1та чертичка до средата, днес при 0гр. бяха нужни точно 8км. при скорост 80-100км/чp.s. около нулата като е, стрелката си стои по средата, проблема е при отрицателни температури.
                              Да се включа и аз ве брат с моето Ферари :P дет и то не загрева .По принцип съм с два термостата-оригиналния и от Рено в маркуча на най-високата температура къде имаше т.е на 89гр.Радиатора съм му сложил поне 3,4 масивни картона и изобщо няма откъде да влезе студен въздух.И пак няма загряване,иначе по-рано като беше малко по-топло времето като загрееше и заковаваше средата.И сега е така,ама иска зверско каране и пилене на гуми иначе си е хладно в купето,защото е и комби .Та като се заговори за кората,пластмасовата под двигателя с колко тя помага по бързо да загрее самия мотор?В името на експеримента понеже сте точни момчета тука и боравите с точни числа и времена,някой засичал ли е примерно с кора/без кора за колко време загрява по-бързо? Или сега е мястото тука колегата дето още няма кора да засече време и после като се обурудва с нея пак,за да знам заслужава ли си да пренаредя мазето и да извадя моята си кора,защото това ще ми коства много време и нерви или няма смисъл от нея и е по-добре както си е стояла вече трета година в мазето пак там да си седи?
                              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                              Коментар


                                #30
                                Значи последните дни е все около 3 до 8гр. и няма ядове - снощи на 6гр си ми загря в града и си седя на средата, обаче от нулата надолЕ ..... мъка.Догодина ще забода подгрев на антифриза.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X