Е,то така е като се ожениш за италианка-за коледа ,подарък от англия. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD->Stilo термостатен въпрос
Collapse
X
-
А някой обърнал ли е внимание,че термостата на Стилото е двоен?Втората клапа управлява потока към топлообменника на ЕГР-а и охлаждането на маслото.По аналогичен начин е изградена и охладителната система на BMW 320 d с тази разлика че там двата термостата са отделни модули.При тази кола когато дефектира термостата към топлообменника,при перфектен термостат на големият кръг двигателя няма загряване в по студени дни.Мисля си че и при нашият двигател е аналогичен проблема със загряването.Ако през уикенда има поне малко слънце ще опитам да шунтирам охлаждането на маслото и ЕГР-а,за да разбера дали колата ще започне да загрява по бързо.Не може тъпите италианци да са направили кола която да НЕ се кара при температури под 5 градуса поради опасност от замръзване на шофьора.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Tермостата ти е добре.Не се занимавай.Пипни водния радиатор, преди да е стигнала средата стрелката, или като започне да спада. Ако е студен...какво да обвиняваштермостата. Той си е затворен.Служебният дизел 1.3 jtd не на светофарите пада до 0 стрелката, ако е под 0 градуса. Като си караш инъче из града се вдига до 80. Всички твърдяха че термостата е за смяна, но след смяната....о чудо! Пак същата работа. Ама така е като не слушат...не може термостата да е отворен а радиатора отпред да е студен...прав ли съм.А и парно си има...духа топло....Имахме и клиенти с дизели, които идваха за рекламация на термостат при нас...и то на ралични марки автомобили, ама никой не се сеща да си пипне радиатораHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
tomsan написа:Вчера цял ден съм се мотал из областният ни град(Враца), положението е горе-долу същото. Оставих я да стой почти 2 часа навън при -5 градуса, после паля и карах насам натам из града, по светофари киснах, по магазините обикалях(паля,гася) и неможа да стигне средата, стигна само до 2-та чертичка над минимума.Fiat Marea HLX TD100 98г.
Коментар
-
Същата работа съм и аз много трудно загрява!Точно както ти го обясни Емо.Не се притеснявай нищо му няма да термостата!Аз дори като взех колата и смених термостата и сложих BEHR карай 1 месец и малко само в града и малко по околовръстното и нямах ядове, НО като заваля снега и се качих на х.Здравец да се пързалям и да я видя как се вържи "трактора" на снега дотук ОК.И реших да се пребирам и слизам надолу на 2-ра и 3-та без газ и кво гледам .... стрелката на температурата започва малко по-малко да пада и от х.здравец до Гълъбово и стрелката заби долу ..... все едно сега съм запалил колата и започна да духа студено .... чак спрях вентилатора ,че замръзнах.Термостата беше блокирал отворен!И още на другия ден го рекламирах и хубавото беше ,че от фирмата която съм го закупил го смениха без никакви ядове и сега съм с нов BEHR, силно се надявам той вече да затвори когато слизам надолу на скорост.Все още не съм го пробвал!
Коментар
-
Според моя майстор тия двигатели имат по голям КПД и естествено не могат да загряват така както при другите дизели . И сегашното ми Стило е със същия "дефект" няма загравяне . Трябва да карам на малка скорост с големи обороти та да загрее. А че термостата не отваря се убедих че маркуча от него към радиатора си е студен като мъртвец . :D Вчера си карах КИАта и там разликата е огромна . Само за 5 минути си вдигна 80 градуса и си ги подържа и на бавни обороти ,докато Стилото оставя ли го тихи обороти антифриза в радиатора му замръзва .
Коментар
-
Няма начин да не се отдава топлина от този двигател и няма начин да не може да загрее. Проблема е, че се обдухва много от въздуха или просто не ви работи както трябва термостата. Преди да сложа термостат от Рено5 и при мен когато беше топло си държеше стрелката по средата, стана ли студено само ако е в обороти заставаше на средата. След като сложих термостата в маркуча стрелката не мърда от средата.
Коментар
-
emzo, не си отваряю работа . И нов да поставиш пак ще е така . :D Аз съдя по това че маркуча към радиатора ми е студен да не кажа замръзнал а самия термостат е топъл и другите маркучета излизащи от него са топли , което показва че е затворил притока към радиатора, ама няма загряване на системата . Тъй че и нов да сложа е все тая. В тия студове изисква да се кара на втора с 5000 оборота та да загрее
Коментар
-
коцев написа:Аз съдя по това че маркуча към радиатора ми е студен да не кажа замръзнал а самия термостат е топъл и другите маркучета излизащи от него са топли , което показва че е затворил притока към радиатора, ама няма загряване на системата .
Коментар
-
emzo написа:Oт 1та чертичка до средата, днес при 0гр. бяха нужни точно 8км. при скорост 80-100км/чp.s. около нулата като е, стрелката си стои по средата, проблема е при отрицателни температури.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар