Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD->Stilo термостатен въпрос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Направо си за бой щом имаш кора в мазето а не на колата . Предишните ми коли са били все с кори и файдата от ползата е много голяма . Двигателя и пространството около него се запазват чисти, не влиза вода и кал ,шумът от двигателя е по тих . Тъй че слагай кората . Аз дадох днеска 120лв за долната и дясната . В един топъл и сух приятен ден било тая година ,било следващата ще ги поставя и пей сърце. :D
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      #32
      Само споделям как седят нещата с моя перфектен термостат, а който иска да си прави сметката.Автомобил: Фиат Мареа Уикенд, 1.9JTD, оборудван с всички кори под и около двигателя.Термостат: Behr, сменен преди 2 години и половина.Примерно поведение на автомобила:1. Външна температура -3 градуса.2. Паля и оставям колата да работи, през това време изчиствам стъклата от леда. Жена ми с детето слизат от къщи и се качват в колата. Това отнема около 6-7 минути.3. Потеглям към детската градина - след 1.5 км стрелката на температурата е отлепила от показанието за студено и е по средата между студено и първата точка.4. Пристигане в детската градина - 2.5 км след потеглянето, стрелката на температурата показва точно върху първата точка. Това е температура на охлаждащата течност около 45 градуса.5. Престой около 10 мин с работещ двигател без промяна в температурата на двигателя.6. Потегляте обратно към дома. На дистанция около 1 км в обратна посока температурата започва доста бързо покачване като на дистанция около 2.5 км или общо 5 км от началото на упражнението двигателя е на 2-3 мм под средата.7. Пристигане пред дома - обща дистанция 6 км стрелката показва средата на скалата за загрял автомобил.8. В двете посоки чакам от 2 до 6 светофара по 40 секунди без това да се отрази съществено на загряването.Ако е по-студено -8 -10, при същия режим на експлоатация при пристигането ми пред дома стрелката в най-лошия случай е на 2-3 мм под средата, а всички останали показания се разминават с описания по-горе случай съвсем малко.За разлика от itan75, при мен става като в баня и нямам никакви проблеми със загряването на автомобила и отоплението на купето. Държа температурата на 23 градуса, тъй като ако е над нея ми става жега на мен и на жена ми.Едит: Автомобилът ми не е оборудван със система за опдгрев на антифриза.

      Коментар


        #33
        chaveto написа:
        коцев написа:
        Аз съдя по това че маркуча към радиатора ми е студен да не кажа замръзнал а самия термостат е топъл и другите маркучета излизащи от него са топли , което показва че е затворил притока към радиатора, ама няма загряване на системата .
        Няма начин двигателя да се охлажда само от околният въздух и от радиатора в купето, ако си има кора под двигателя и всичко останало трябва да си загрее.Над 10г карам форд фиеста и през всичките тези години всяка зима никога не е загрявала като хората тази кола. Все си мислех, че проблема е от това, че е сложен радиатор който го слагат на най големият мотор а пък тази която аз я имам е с най малкият. Сменях термостати........... и все пак зимата не можеше да отлепи стрелката, спасението беше с картон пред радиатора. На една друга фиеста сложих термостат от лада и до ден днешен няма проблем със загряването, при нея положението беше същото с термостатите. Тази година отново си купих термостат за фиестата, но оригинален. Вече няма никакъв проблем със загряването...........Така, че боклуци много, няма никаква гаранция, че това което сте купили ново е качествено.
        С изправен термостат слагането на картони е безсмислица.Няма да обяснявам защо-всеки има глава на раменете си и с това,което е в нея може малко да помисли.
        Фиат марея уикенд 1.9ТД100

        "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

        Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

        Коментар


          #34
          Емзо,брат,ти си само за поръчков термостат,даже бих казал ръчно производство,до -20 градуса навън, за 3 мин ,колата да загрява до 90 градуса и естествено да не шава стрелката,от средата
          STILO JTD 1.9- 115 BLACK

          Коментар


            #35
            Жоре, ти си с подгрев, да не забравяме.Ако не ме домързи ще направя тест с браво и стило, при еднакъв маршрут и външна температура тия дни.Ще си избера дестинация в града и ще проверя температурата с ФЕС.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              Сега по сериозно-някой сменял ли е свещите за подгрев на антифриза? Данеби италиано да е изчислявал и тяхната коректна работа? Ако някой може да даде цени на тия свещи и къде да ги търсим в стилака?
              STILO JTD 1.9- 115 BLACK

              Коментар


                #37
                Сега още по-сериозно ! В Стило тази есктра липсва, там замисъла е друг !
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  Емо ти по-назад загатна за подгрева на антифриза в Стило, възможно ли е вграждането на такъв модул от Алфа или Ланча без усложняващи интервенции.
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                  Коментар


                    #39
                    При зададените условия - НЕ !
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      Значи ако решиш да се занимаваш с това по-натам. ще чакаме да пуснеш упътване, кое как и защо, щото тоя подгрев си е глезотийка особено за нашите ширини :D.
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                      Коментар


                        #41
                        ivannik написа:
                        С изправен термостат слагането на картони е безсмислица.Няма да обяснявам защо-всеки има глава на раменете си и с това,което е в нея може малко да помисли.
                        Дори и да е изправен термостата на 100% като се сложи картон..... се намалява обдухването до някаква степен на самият двигател. Малко или много и това оказва влияние.Безсмислено е да се слагат ако двигателя си загрява нормално за няколко км.

                        Коментар


                          #42
                          emzo написа:
                          Жоре, ти си с подгрев, да не забравяме.Ако не ме домързи ще направя тест с браво и стило, при еднакъв маршрут и външна температура тия дни.Ще си избера дестинация в града и ще проверя температурата с ФЕС.
                          Аз подгрев на антифриза нямам!

                          Коментар


                            #43
                            Хах, ново двайсе.Еми ... след Н.Г. ще си проличи с новия термос.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #44
                              JTD 105 загрява чувствително по-бързо(бих казал 3 пъти по-бързо) от JTD 115.Твърдя го от личен опит,защото в момента карам коли при еднакви условия и с двата двигателя.А Стилото с кора и без кора под двигателя все не загрява.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар


                                #45
                                Трудна работа с това топло на стило!

                                Коментар

                                Working...
                                X