Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как ви е луфта на турбината ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как ви е луфта на турбината ?

    Здравейте, Вчера си смених маркуча, който влиза в студената страна на турбото. С ръка хванах турбината и останах изненадан. Има много голям луфт, направо се чудя как се върти...Някой от вас проверявал ли е луфта ?Не знам дали си въобразявам, но с новия маркуч, сякаш колата не върви както преди. Стария беше сцепен.
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    #2
    И на мен ми се наложи да сменям въпросния маркуч (и на един прител също, то изобщо незнам при кой не е сцепен...) турбината нямаше грам луфт, но всичко беше в масло ... И при мене имаше разлика във вървеша - тръгна повеше от преди, но маркуча беше много зле - бях го омотал с изолирбанд уж за "временно" и се беше отворила дупка в която мошеж да бръкнеш с три пръста...
    FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

    Коментар


      #3
      При мен старата турбина имаше около 5мм аксиален луфт и виеше като локомотив. Не я дочаках да роди и я смених. Новата почти не се чува. Смених я преди 20000км и от тогава не съм я проверявал. Като се постопли може да я видя. Имам и тема някъде с мойте проблеми и със смяната на турбото. Ето я: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...276&highlight=
      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

      Коментар


        #4
        - аксиален (по оста) луфт - недопустим- радиален (от земята към небето) - съвсем лек в рамките на 1-2мм
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          - аксиален (по оста) луфт - недопустим- радиален (от земята към небето) - съвсем лек в рамките на 1-2мм
          И при мен е същото положение!
          ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            - аксиален (по оста) луфт - недопустим- радиален (от земята към небето) - съвсем лек в рамките на 1-2мм
            радиален ако направи повече от 0.5-0.7 мм от центъра ще застърже перките в корпуса При нова втулкова турбина е около 0.5мм от едното крайно в другото крайно положение
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #7
              Днес проверих и моята турбинка няма нито аксиален нито радиален луфт ! TD100
              Тря'а напиша нещо тука, нали

              Коментар


                #8
                GbGzTeaM написа:
                Днес проверих и моята турбинка няма нито аксиален нито радиален луфт ! TD100
                Как ги проверявате,и откъде-отгоре или на канал отдолу?
                Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  - аксиален (по оста) луфт - недопустим- радиален (от земята към небето) - съвсем лек в рамките на 1-2мм
                  Според мен такъв луфт при такива обороти не е допустим.Могат ли да се сменят само втулките ?
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    #10
                    O нямам идея, в интерес на истината, като пипах нова турбина с ръка, хода ми се струва 1-2мм, но реално остта потъва в пръста ми,а това си е заблуда.Не знам с какъв уред се мери луфта.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      1-2мм е много голям луфт. Не е повече от 1мм но окото лъже. Може да се сменят само втулки.

                      Коментар


                        #12
                        ivannik написа:
                        GbGzTeaM написа:
                        Днес проверих и моята турбинка няма нито аксиален нито радиален луфт ! TD100
                        Как ги проверявате,и откъде-отгоре или на канал отдолу?
                        Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                        "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                        Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                        Коментар


                          #13
                          ivannik написа:
                          ivannik написа:
                          GbGzTeaM написа:
                          Днес проверих и моята турбинка няма нито аксиален нито радиален луфт ! TD100
                          Как ги проверявате,и откъде-отгоре или на канал отдолу?
                          Вдигам капака на колата, махам маркуча от турбото, бъркам и проверявам :D
                          Тря'а напиша нещо тука, нали

                          Коментар


                            #14
                            GbGzTeaM написа:
                            ivannik написа:
                            ivannik написа:
                            GbGzTeaM написа:
                            Днес проверих и моята турбинка няма нито аксиален нито радиален луфт ! TD100
                            Как ги проверявате,и откъде-отгоре или на канал отдолу?
                            Вдигам капака на колата, махам маркуча от турбото, бъркам и проверявам :D
                            Предполагам, че и на канал може Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                            Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                            Коментар


                              #15
                              stooes написа:
                              GbGzTeaM написа:
                              ivannik написа:
                              ivannik написа:
                              GbGzTeaM написа:
                              Днес проверих и моята турбинка няма нито аксиален нито радиален луфт ! TD100
                              Как ги проверявате,и откъде-отгоре или на канал отдолу?
                              Вдигам капака на колата, махам маркуча от турбото, бъркам и проверявам :D
                              Предполагам, че и на канал може Yellow_Flash_Colorz_PDT_07
                              Може, ама отгоре като че ли е по-удобно, сваляш пластмасата над радиатора и после развиваш скобата на маркуча, зависи ако маркуча е сменян и скобата е завита отдолу ше е трудно, поне при JTD-то на TD100 незнам каде е турбото, но предполагам че е същото.
                              FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                              Коментар

                              Working...
                              X