Здравейте! Възможно ли е поради по-ниските температури днес, да е замръзнала течността на съединителя, понеже вчера вечерта му нямаше нищо на съединителя - съвсем плавно се натискаше педала, но днес сутринта, при запалване на колата с изненада установих, че когато включих на първа скорост и педала едвам се натискаше, също както когато спирачната течност е привършила. Нямаше какво да направя, понеже излизах на работа и се надявах, че ще загрее течността за съединителя и че всичко ще е ок и наистина - постепенно цялостното усещане при самия ход на съединителя, беше по-добре. На връщане от работа нямаше никакви проблеми. Според вас дали течността е свършила, или е от ниските температури, което не ми се вярва. Но не би ли трябвало да ми светне лампата на съединителя? Също От известно време ми свети лампата за еърбека, но не и обръщам внимание и светва и изгасва, когато си поиска.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Brava 1.9TD - Съединител?
Collapse
X
-
Re: Fiat Brava 1.9TD - Съединител?
Viiipeer написа:Здравейте! Възможно ли е поради по-ниските температури днес, да е замръзнала течността на съединителя, понеже вчера вечерта му нямаше нищо на съединителя - съвсем плавно се натискаше педала, но днес сутринта, при запалване на колата с изненада установих, че когато включих на първа скорост и педала едвам се натискаше, също както когато спирачната течност е привършила. Нямаше какво да направя, понеже излизах на работа и се надявах, че ще загрее течността за съединителя и че всичко ще е ок и наистина - постепенно цялостното усещане при самия ход на съединителя, беше по-добре. На връщане от работа нямаше никакви проблеми. Според вас дали течността е свършила, или е от ниските температури, което не ми се вярва. Но не би ли трябвало да ми светне лампата на съединителя? Също От известно време ми свети лампата за еърбека, но не и обръщам внимание и светва и изгасва, когато си поиска.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
-
Re: Fiat Brava 1.9TD - Съединител?
ogi28b написа:Viiipeer написа:Но не би ли трябвало да ми светне лампата на съединителя?мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Re: Fiat Brava 1.9TD - Съединител?
ogi28b написа:Viiipeer написа:Но не би ли трябвало да ми светне лампата на съединителя?
Коментар
-
Re: Fiat Brava 1.9TD - Съединител?
Viiipeer написа:ogi28b написа:Viiipeer написа:Но не би ли трябвало да ми светне лампата на съединителя?Fiat Marea TD100
Коментар
-
Re: Fiat Brava 1.9TD - Съединител?
iuly_vn написа:Viiipeer написа:ogi28b написа:Viiipeer написа:Но не би ли трябвало да ми светне лампата на съединителя?
Коментар
-
Няма опасност току тъй да се отворят еърбеците, въпреки че съм слушал за случаи на спонтанно отваряне. Но сигурно на 10 милиона са един два случаите за които съм чул. По голяма е вероятноста да ударите от тотото шестица/дай боже всекиму такава радост/! А това за правилника на работа със системата е по препоръка на производителя за безопасност. Никак няма да е приятно, докато работиш по еърбрка и да те изплющи възглавницата по челото. И затова съм чувал, че усещането не било от най-приятните. Колкото до съединителя, ако е с въже, то няма помпи, а е възможно и да е закъсано жилото и да заяжда. Това предполага че скоро ще викаш пътна помощ. Щото в движение, няма как след като се размрази и да замръзне пак. Вътре в отсека на двигателя е топло. Ще замръзне след час два престой. Ако е с помпа то те са две. Едната е главния цилиндър /окъдето тръгва стоманената тръбичка/ и долу е изпълнителната помпа. Може да има въздух в системата /обезвъздушава се/ или раздути уплътнителни пръстени /сменят се и се обесвъздушава/ . Теоритически, ако е попаднала вода, тя може да замръзне и да предизвика запушване. Но в движение тя ще се е размразила.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Няма опасност току тъй да се отворят еърбеците, въпреки че съм слушал за случаи на спонтанно отваряне. Но сигурно на 10 милиона са един два случаите за които съм чул. По голяма е вероятноста да ударите от тотото шестица/дай боже всекиму такава радост/! А това за правилника на работа със системата е по препоръка на производителя за безопасност. Никак няма да е приятно, докато работиш по еърбрка и да те изплющи възглавницата по челото. И затова съм чувал, че усещането не било от най-приятните. Колкото до съединителя, ако е с въже, то няма помпи, а е възможно и да е закъсано жилото и да заяжда. Това предполага че скоро ще викаш пътна помощ. Щото в движение, няма как след като се размрази и да замръзне пак. Вътре в отсека на двигателя е топло. Ще замръзне след час два престой. Ако е с помпа то те са две. Едната е главния цилиндър /окъдето тръгва стоманената тръбичка/ и долу е изпълнителната помпа. Може да има въздух в системата /обезвъздушава се/ или раздути уплътнителни пръстени /сменят се и се обесвъздушава/ . Теоритически, ако е попаднала вода, тя може да замръзне и да предизвика запушване. Но в движение тя ще се е размразила.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар