Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На старт се замисля и работи нестабилно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Така, монтирахме преди седмица обратен клапан. Между крушата и филтъра. Няма успех. Чудя се има ли смисъл да пробваме, с преместване на клапана между филтъра и помпата?Давайте жокери.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Danchojn написа:
      Така, монтирахме преди седмица обратен клапан. Между крушата и филтъра. Няма успех. Чудя се има ли смисъл да пробваме, с преместване на клапана между филтъра и помпата?Давайте жокери.
      Колега напомпай крушата преди да запалиш,ако запали добре значи губиш налягане на горивото,щом си сложил на входа възвратен клапан такъв имаш и на изхода на помпата.Вероятно ти връща гориво.Успех! Yellow_Flash_Colorz_PDT_17
      Човекът е човек когато е на път.

      Коментар


        #18
        Ех, пробвали сме го това ама не помага.Има обаче нещо друго, което може и да влияе. Значи на този автомобил у правен основен ремонт преди време. Обаче сутрин като запали, много сиво пуши за около 10-15 секунди. После се оправя и няма пушене. На мен това ми говори, за гумички на клапаните, които обаче уж са подменяни. Дали не е възможно от там пък да идва проблема. Стеклото се масло покрай клапаните.Факт е обаче, че и крушата си омеква. Като се постопли, ще свалим всмукателния колектор, да огледаме маркучите за обратната нафта при разпръсквачите.Проблема остава и за сега ще се борим сами. Всяка идея е ценна. Благодаря на всички.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Колега, след като си взел възвратен клапан пробвай да го сложиш преди крушата и виж дали пак ще омеква. Ако не е мека значи клапана на крушата не държи. На самата круша има два клапана, един на входа и един на изхода. Разхлоби ги и виж дали няма буклуци. При мен точно това беше проблема. Явно въпреки цедката в резервоара нещо беше минало, но внимавай да не обърнеш мембраната (представляват гумена шайба с няколко мустачета). Не че е нещо фатално, но ще се наложи пак да разглобяваш. Успех!
          TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
          ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
          НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ

          Коментар


            #20
            Благодаря, ще пробваме и това.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              lionov_1965 написа:
              Danchojn написа:
              Така, монтирахме преди седмица обратен клапан. Между крушата и филтъра. Няма успех. Чудя се има ли смисъл да пробваме, с преместване на клапана между филтъра и помпата?Давайте жокери.
              Колега напомпай крушата преди да запалиш,ако запали добре значи губиш налягане на горивото,щом си сложил на входа възвратен клапан такъв имаш и на изхода на помпата.Вероятно ти връща гориво.Успех! Yellow_Flash_Colorz_PDT_17
              Какво точно имаш предвид? На кой изход? За гориво, което се връща в резервоара ли говориш? Вече са сменени всички маркучи при двигателя. Някои бяха доста втърдени. Проблема стои. Като запали, работи перфектно. Дали пък да не сменим свещите, не са сменяни?
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Какво ще кажете за авансаторният клапан. Може ли да е от него? Само при старт ли участва?
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  Така,скрил си малко информаия,Пежо е ясно,но модела и помпата не са!Така че дали има авансатор не се знае за сега.На Пежо моторите се центроват с три инструмента,колко ползвахте вие?

                  Коментар


                    #24
                    specialista написа:
                    Така,скрил си малко информаия,Пежо е ясно,но модела и помпата не са!Така че дали има авансатор не се знае за сега.На Пежо моторите се центроват с три инструмента,колко ползвахте вие?
                    Така. 1. Пежо 306 1.9 чист дизел. Помпа Лукас.2. Колата не е ходила за допълнителна центровка. Последно е правена от човека правил основен ремонт. Но автомобила е купен с този проблем преди 2 години и нещо. Ако е до центровка, няма ли да се спъва работата на помпата и след като запали? Крушата продължава да си омеква, въпреки че маркучите с гориво си остават пълни.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #25
                      Сега, на по-топло време, проблема се проявява доста по-слабо. Ако се пали с подаване на газ от педала, стартира веднага и без проблем. Хм, ще сменим и свещите скоро, но да не е празен изтрел, че не са евтини.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #26
                        Свещите можеш да си ги провериш(не е задължително ако работят да ги сменяш)Направи си прецизна центровка!

                        Коментар


                          #27
                          Да не оставаме темата недовършена.Бяха сменени на помпата уплътнителните детайли, че миришеше на сурова нафта. След това центровка - автомобила вече е наред. Крушата продължава да си е мека, както досега, но автомобила си стартира без газ, работи съвсем стабилно във всичките си режими.Благодаря на всички за помоща!
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар

                          Working...
                          X