Така, монтирахме преди седмица обратен клапан. Между крушата и филтъра. Няма успех. Чудя се има ли смисъл да пробваме, с преместване на клапана между филтъра и помпата?Давайте жокери.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На старт се замисля и работи нестабилно
Collapse
X
-
Danchojn написа:Така, монтирахме преди седмица обратен клапан. Между крушата и филтъра. Няма успех. Чудя се има ли смисъл да пробваме, с преместване на клапана между филтъра и помпата?Давайте жокери.Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
Ех, пробвали сме го това ама не помага.Има обаче нещо друго, което може и да влияе. Значи на този автомобил у правен основен ремонт преди време. Обаче сутрин като запали, много сиво пуши за около 10-15 секунди. После се оправя и няма пушене. На мен това ми говори, за гумички на клапаните, които обаче уж са подменяни. Дали не е възможно от там пък да идва проблема. Стеклото се масло покрай клапаните.Факт е обаче, че и крушата си омеква. Като се постопли, ще свалим всмукателния колектор, да огледаме маркучите за обратната нафта при разпръсквачите.Проблема остава и за сега ще се борим сами. Всяка идея е ценна. Благодаря на всички.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Колега, след като си взел възвратен клапан пробвай да го сложиш преди крушата и виж дали пак ще омеква. Ако не е мека значи клапана на крушата не държи. На самата круша има два клапана, един на входа и един на изхода. Разхлоби ги и виж дали няма буклуци. При мен точно това беше проблема. Явно въпреки цедката в резервоара нещо беше минало, но внимавай да не обърнеш мембраната (представляват гумена шайба с няколко мустачета). Не че е нещо фатално, но ще се наложи пак да разглобяваш. Успех!TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
-
lionov_1965 написа:Danchojn написа:Така, монтирахме преди седмица обратен клапан. Между крушата и филтъра. Няма успех. Чудя се има ли смисъл да пробваме, с преместване на клапана между филтъра и помпата?Давайте жокери.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
specialista написа:Така,скрил си малко информаия,Пежо е ясно,но модела и помпата не са!Така че дали има авансатор не се знае за сега.На Пежо моторите се центроват с три инструмента,колко ползвахте вие?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Да не оставаме темата недовършена.Бяха сменени на помпата уплътнителните детайли, че миришеше на сурова нафта. След това центровка - автомобила вече е наред. Крушата продължава да си е мека, както досега, но автомобила си стартира без газ, работи съвсем стабилно във всичките си режими.Благодаря на всички за помоща!Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар