Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stock или Remap ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Дали пък агентът не съм аз? Когато бях с ремап не карах човешки и вероятно затова разхода ми е бил по-висок.Особено на светофар някой да ме погледне накриво...Малий,оборотомера в лютеницата . Но като съм стоков знам,че върви колкото ХГТ и затова не я ръчкам.Няма смисъл. Да попитам нещо-след като при ремап порцията гориво се увеличава как аджеба разхода става по-малък? itan75,при всичкото ми уважение към теб ще си позволя да не се съглася с написаното малко по-горе.Този разход при тази скорост и маршрут е невъзможен.
    Octavia RS
    Evo 10-служебната играчка.

    Коментар


      #17
      Заинтересованите колеги могат да видят м подписа ми как е горяла колата, когато е била ремапната. Разходът пада при нормално каране.

      Коментар


        #18
        след ремапа 1 литър надолу при нормално каране 90-130 км,аз разлика в пушенето преди и след не съм забелязал,но освен разхода да постваме преди и след ремапа к.с. и нм,щото приказки от рода ама тя много върви по какво се определят? :D
        Прикачени файлове
        EX DELTA 1.9TDS
        ALFA 147 1.9 JTD 16V Powerеd by TST-Racing

        Коментар


          #19
          Red Storm написа:
          Малий,оборотомера в лютеницата .
          Ей колега с тоя лаф направо ме разби! Много як, евала. :D
          Fiat Bravo JTD '99

          Коментар


            #20
            Red Storm написа:
            Дали пък агентът не съм аз? Когато бях с ремап не карах човешки и вероятно затова разхода ми е бил по-висок.Особено на светофар някой да ме погледне накриво...Малий,оборотомера в лютеницата . Но като съм стоков знам,че върви колкото ХГТ и затова не я ръчкам.Няма смисъл. Да попитам нещо-след като при ремап порцията гориво се увеличава как аджеба разхода става по-малък? itan75,при всичкото ми уважение към теб ще си позволя да не се съглася с написаното малко по-горе.Този разход при тази скорост и маршрут е невъзможен.
            Обяснявам ти веднага как хипотетично - ако приемеш, че педала на газта ти има 100 позиции и ти натискайки до позиция 30 подаваш 20 единици гориво, за да се движиш на 4-та с 60, то след ремап, при натиснат педал на позиция 30, подаваш 25 единици гориво, демек харчи ти повече, ама и дърпа повече, т.е. вече за да се движиш с 60 не се налага да натискаш до 30-а позиция, а до 25-а, което пак се равнява на 20 единици гориво. Разликата вече е като напънеш на 100-а позиция, щото сток тогава си имал 40 единици, примерно, а след ремапа вече шмаш 55 съответно колата ти върви повече, ама и лапа повече. Горе-долу стана ли ясно поне защо не се вдига разхода при нормално каране? За спадането да кажат по-разбиращите.

            Коментар


              #21
              Колко струва мапването и какви рискове има ?
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #22
                vgeorgiev написа:
                Колко струва мапването и какви рискове има ?
                От 0 до 300-500 и нагоре лева. Рискове има най-вече за съединител и маховик ако ръчкаш постоянно.

                Коментар


                  #23
                  Airfan написа:
                  vgeorgiev написа:
                  Колко струва мапването и какви рискове има ?
                  От 0 до 300-500 и нагоре лева. Рискове има най-вече за съединител и маховик ако ръчкаш постоянно.
                  Това са страшно много пари за флашване на EEPROM или FIRMWARE.
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    #24
                    vgeorgiev написа:
                    Airfan написа:
                    vgeorgiev написа:
                    Колко струва мапването и какви рискове има ?
                    От 0 до 300-500 и нагоре лева. Рискове има най-вече за съединител и маховик ако ръчкаш постоянно.
                    Това са страшно много пари за флашване на EEPROM или FIRMWARE.
                    Аз му споделих как вървят цените по разни места, които съм виждал, а той за колко ще си намери е негова работа вече.

                    Коментар


                      #25
                      много ремапнати JTD,пък нито едно мерено на Дино ли нямавървят,вървят колко ще вървят :D :DЕмо за качествен ремап или за ремап с чеп става въпрос много голяма подробност щото напоследък като гледам всеки втори е мапер Щото диагнозата родило след чепосване напоследък е доста актуална.
                      EX DELTA 1.9TDS
                      ALFA 147 1.9 JTD 16V Powerеd by TST-Racing

                      Коментар


                        #26
                        Колега @lancione,ще споделиш ли какво значи "качествен ремап" и "ремап с чеп" Аз до сега не съм видял или чул за jtd "родило" след чипосване,колкото и смотан да е мап-а.Даже много по-добре е този който прави мап-а да не разбира много много,така по-малко поразии ще направи във софта,от колкото някой мислещ се за много добър да направи такива поразии че да ти се доплаче Наистина маперите много станаха напоследък.Лошо няма.Пазарна икономика е.Щом търсенето и предлагането все още имат пресечна точка,кво пък.

                        Коментар


                          #27
                          говорим за динографика и точни стойности като к.с. и Nm колега за да не съм голословен за това става на въпрос,а не ама тя литва и бла блаако има от този по качествен здраве му кажи
                          Прикачени файлове
                          EX DELTA 1.9TDS
                          ALFA 147 1.9 JTD 16V Powerеd by TST-Racing

                          Коментар


                            #28
                            lancione написа:
                            говорим за динографика и точни стойности като к.с. и Nm колега за да не съм голословен за това става на въпрос,а не ама тя литва и бла блаако има от този по качествен здраве му кажи
                            Ама ти да не си помисли че като имаш дино графика твоя мап е по-качествен от на колегата "Х" да кажем, който не е ходил на дино и няма графика Абе за първи път виждам 1.9jtd 16v което е 115 коня. Предполагам твойто си е 8v просто на диното така сте го пуснали Иначе 26 коня и 49 нм отгоре не е зле.Предполагам само софта сте моднали а всичко друго по колата си е сток?Тоя мотор и точно на тая Алфа 147 доста носи на силов тунинг Имаш мегдан още доста нагоре разбира се вече модификациите няма да са само софтуерни

                            Коментар


                              #29
                              lancione написа:
                              много ремапнати JTD,пък нито едно мерено на Дино ли нямавървят,вървят колко ще вървят :D :DЕмо за качествен ремап или за ремап с чеп става въпрос много голяма подробност щото напоследък като гледам всеки втори е мапер Щото диагнозата родило след чепосване напоследък е доста актуална.
                              Не ходя на динографика,защото не ми се дават пари за глупости.Предпочитам да си изхарча въпросните ххх лева под формата на гориво.Един и същ автомобил на четири различни стенда дава различни данни.Колкото и да не ти се вярва. Интересува ме на практика какво е положението.След като Стилото с всекидневен (имам и драг файлче) ремап върви повече от Голф 3ГТИ(115кс) и на гъза на вездесъщия Голф2 КР,какво повече му трябва на човек.
                              Octavia RS
                              Evo 10-служебната играчка.

                              Коментар


                                #30
                                Имам един въпрос свързан с ремап, но с друга цел.Като откача буксата на датчика, който мери налягането в рейката колата започва да работи малко по-твърдо, но и с по-малко гориво. Карах я така две седмици за да се убедя.Виждам че се предлагат т.нар. PowerBox които се включват точно в този датчик за да лъжат компютъра за налягането, а от там и да се увеличи горивото.Аз искам обаче да направя точно обратното - как да го излъжа да пуска по-малко гориво без да разкачам датчика и съответно да не ми влиза в авариен режим?Колата не е Фиат, но е комън рейл 1-во поколение и спрямо датчиците е 1 към 1 с JTD105.
                                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                                Коментар

                                Working...
                                X