Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    https://youtu.be/bYJJT36YyFo
    Ето ти леко заснежена.
    Само се извинявам, че съм снимал така, ще се напрегнете :D
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    Коментар


      Сега като е студ колата ми пали винаги .Вечерта е оставям на бензин.
      Сутрин ако е на бензин добре но прехвърля ли на газ преди малко да е загряла
      може да захасне и после трудно пали.
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        Намрих си едно клипче от студовете. Не знаех, че имаме изисквания за заснежени коли, четки, ледове, заскрежени коли, вървене пеша, молебени и тем подобни. :D
        До -8*С подгрявам веднъж, от там надолу два пъти. За пръв път пробвах с три подгрева, ей така за теста - това беше и причината да снимам клипа, защото имахме спор с колегите от работа. TD100 97г., близо 237,000 нерални километра, температура както се вижда -16*С, първо палене след 15ч. престой на открито. Гадното жужене е от вентилаторчето на сензора на климатика. Като се постопли млъква......

        http://sendvid.com/fo2o0nxx

        Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

        Коментар


          има ли компресия и подгрев ще пали лесно.в този ред на мисли се радвай,че имаш читав мотор

          Коментар


            има ли компресия и подгрев ще пали лесно.в този ред на мисли се радвай,че имаш читав мотор


            И да не забравяме - акумулатор. Новият акумулатор си е нов акумулатор.

            П.С. Рангеле, къде си, Рангеле??? Имаше едни съмнения за това как пали "италиански курник" TD100 на -16*.....
            Последна редакция от PSG; 05.02.2017, 22:58.

            Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

            Коментар


              Откакто карам основно сажда пауър, има-няма 15 години винаги пали по подобен начин:



              Темпра-та също.
              Имам спомени да съм я ползвал и към -24 но няма документи...
              Тази година мисля, че под -22 температури не са падали но в такива условия човек обикновено мисли за по-значими неща от това да си филмира ламаринозавъра

              Моите не ги глезя с никакви специални нафти или добавки.
              Никога не съм го правил.
              Най-обикновена и по възможност извън ЛукОйл
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                Действитено с обикновена нафта от Ромпетрол мултиджета си пали без проблем и при -20.
                Не виждам смисъл да бухам нафта с друго име, и да давам на всеки литър по 30 стотинки отгоре (MaxxMotion, Aviodiesel и темподобни).
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар




                  И да не забравяме - акумулатор. Новият акумулатор си е нов акумулатор.

                  П.С. Рангеле, къде си, Рангеле??? Имаше едни съмнения за това как пали "италиански курник" TD100 на -16*.....
                  Да бе с 3 подгрева....

                  Ей ме на с 4 нови денсо (япоснко) свещи и ремонт на ГНП със сменена мембрана и др...
                  https://goo.gl/photos/safAD3h2ZbXiEWHy8


                  https://goo.gl/photos/VCuq6qHeCDyjjNHn7

                  Това виене ми бърка в главата направо....
                  Последна редакция от ; 21.02.2017, 02:17.

                  Коментар


                    Намрих си едно клипче от студовете. Не знаех, че имаме изисквания за заснежени коли, четки, ледове, заскрежени коли, вървене пеша, молебени и тем подобни. :D
                    До -8*С подгрявам веднъж, от там надолу два пъти. За пръв път пробвах с три подгрева, ей така за теста - това беше и причината да снимам клипа, защото имахме спор с колегите от работа. TD100 97г., близо 237,000 нерални километра, температура както се вижда -16*С, първо палене след 15ч. престой на открито. Гадното жужене е от вентилаторчето на сензора на климатика. Като се постопли млъква......

                    http://sendvid.com/fo2o0nxx
                    Ескюзе мосю парле франсе ????
                    Виждаш ли кво става тука чакмак гемия...

                    https://goo.gl/photos/BEhmAA6Dbrgdk6qM7
                    Фу Фу връъъъ и готово.
                    Няма въъъъъъъ лъъъъъ мъъъъъ вил вил вил вил.... Се чудиш кво става ???? Пицата ли е готова.... Тенджера под налягане ли има (за пастата).... Доматения сос ли е готов... Или просто ще ти се взриви нещо в лицето....

                    Виж как се сменят скоростите чат 1 чат 2 чат 3 все едно местиш стрелките на централна гара.... Няма пластмасови втулки на лоста я.... и да си търсиш скоростите насред кръстовището като се счупят...
                    И върви нищо че е бус, няма да е умрял до 2 000 оборота да се убие при изпреварване.... Натискаш ако да си на 5 с 50 чува се СССССС (от турбото) и изчезваш.
                    Последна редакция от ; 21.02.2017, 02:39.

                    Коментар


                      Si parla Italiano

                      Като паднат температурите с още 8 градуса надолу снимай пак с един подгрев и Фу Фу връъъъ и готово. -6/-8 не е като -16/-18
                      Последна редакция от PSG; 21.02.2017, 10:58.

                      Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                      Коментар


                        Si parla Italiano

                        Като паднат температурите с още 8 градуса надолу снимай пак с един подгрев и Фу Фу връъъъ и готово. -6/-8 не е като -16/-18
                        Ти май не си видял че показва - 15
                        https://goo.gl/photos/6o5pzFigFoJxT4SD8
                        На таблото си показва -15 а таблото ми дава май с 1 градус по малко.... Смисъл по телефон беше -16

                        Коментар


                          rangel88 написа: Преглед на мнението
                          Ти май не си видял че показва - 15
                          https://goo.gl/photos/6o5pzFigFoJxT4SD8
                          На таблото си показва -15 а таблото ми дава май с 1 градус по малко.... Смисъл по телефон беше -16
                          Не съм го видял, прав си! Добре пали!
                          Еййй, то колко рев изплака, мама им италиански курници.....

                          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                          Коментар


                            Не съм го видял, прав си! Добре пали!
                            Еййй, то колко рев изплака, мама им италиански курници.....
                            Всъщност има много малко въздух (чукане се чува ако се вслушаш) но НЕ пречи на старт което ми е много чудно....
                            Рев я като свещите и са меко казано в г*а и искат 100 лв само за работа..
                            Да беше някое японче или пасаторче да ги смениш за 10м. ама Нали масимо е най-големия и си ги е сложил в ....

                            http://www.myturbodiesel.com/images/b5/engn/gp6.jpg

                            И сега какво стана в крайна мсетка?
                            Моята пали а твоята неще....

                            Коментар


                              Моята никога не е палила, цяла зима си седи пред блока и пиша ли пиша по форумите. Рев, майкаа, не пали, рев!

                              Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                              Коментар


                                Моята никога не е палила, цяла зима си седи пред блока и пиша ли пиша по форумите. Рев, майкаа, не пали, рев!
                                Пали ама с 3/4 подгрева както казваш...
                                Я пробвай с един погрев да видим какво ще стане какво ще каже дали ще прави дали ще се заинати и започне
                                Не ине ине ине ине И не И не И не И не
                                Последна редакция от ; 22.02.2017, 15:34.

                                Коментар

                                Working...
                                X