Сега като е студ колата ми пали винаги .Вечерта е оставям на бензин.
Сутрин ако е на бензин добре но прехвърля ли на газ преди малко да е загряла
може да захасне и после трудно пали.
Намрих си едно клипче от студовете. Не знаех, че имаме изисквания за заснежени коли, четки, ледове, заскрежени коли, вървене пеша, молебени и тем подобни. :D
До -8*С подгрявам веднъж, от там надолу два пъти. За пръв път пробвах с три подгрева, ей така за теста - това беше и причината да снимам клипа, защото имахме спор с колегите от работа. TD100 97г., близо 237,000 нерални километра, температура както се вижда -16*С, първо палене след 15ч. престой на открито. Гадното жужене е от вентилаторчето на сензора на климатика. Като се постопли млъква......
Откакто карам основно сажда пауър, има-няма 15 години винаги пали по подобен начин:
Темпра-та също.
Имам спомени да съм я ползвал и към -24 но няма документи...
Тази година мисля, че под -22 температури не са падали но в такива условия човек обикновено мисли за по-значими неща от това да си филмира ламаринозавъра
Моите не ги глезя с никакви специални нафти или добавки.
Никога не съм го правил. Най-обикновена и по възможност извън ЛукОйл
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Действитено с обикновена нафта от Ромпетрол мултиджета си пали без проблем и при -20.
Не виждам смисъл да бухам нафта с друго име, и да давам на всеки литър по 30 стотинки отгоре (MaxxMotion, Aviodiesel и темподобни).
Намрих си едно клипче от студовете. Не знаех, че имаме изисквания за заснежени коли, четки, ледове, заскрежени коли, вървене пеша, молебени и тем подобни. :D
До -8*С подгрявам веднъж, от там надолу два пъти. За пръв път пробвах с три подгрева, ей така за теста - това беше и причината да снимам клипа, защото имахме спор с колегите от работа. TD100 97г., близо 237,000 нерални километра, температура както се вижда -16*С, първо палене след 15ч. престой на открито. Гадното жужене е от вентилаторчето на сензора на климатика. Като се постопли млъква......
Ескюзе мосю парле франсе ????
Виждаш ли кво става тука чакмак гемия...
https://goo.gl/photos/BEhmAA6Dbrgdk6qM7
Фу Фу връъъъ и готово.
Няма въъъъъъъ лъъъъъ мъъъъъ вил вил вил вил.... Се чудиш кво става ???? Пицата ли е готова.... Тенджера под налягане ли има (за пастата).... Доматения сос ли е готов... Или просто ще ти се взриви нещо в лицето....
Виж как се сменят скоростите чат 1 чат 2 чат 3 все едно местиш стрелките на централна гара.... Няма пластмасови втулки на лоста я.... и да си търсиш скоростите насред кръстовището като се счупят...
И върви нищо че е бус, няма да е умрял до 2 000 оборота да се убие при изпреварване.... Натискаш ако да си на 5 с 50 чува се СССССС (от турбото) и изчезваш.
Като паднат температурите с още 8 градуса надолу снимай пак с един подгрев и Фу Фу връъъъ и готово. -6/-8 не е като -16/-18
Ти май не си видял че показва - 15 https://goo.gl/photos/6o5pzFigFoJxT4SD8
На таблото си показва -15 а таблото ми дава май с 1 градус по малко.... Смисъл по телефон беше -16
Ти май не си видял че показва - 15 https://goo.gl/photos/6o5pzFigFoJxT4SD8
На таблото си показва -15 а таблото ми дава май с 1 градус по малко.... Смисъл по телефон беше -16
Всъщност има много малко въздух (чукане се чува ако се вслушаш) но НЕ пречи на старт което ми е много чудно....
Рев я като свещите и са меко казано в г*а и искат 100 лв само за работа..
Да беше някое японче или пасаторче да ги смениш за 10м. ама Нали масимо е най-големия и си ги е сложил в ....
Моята никога не е палила, цяла зима си седи пред блока и пиша ли пиша по форумите. Рев, майкаа, не пали, рев!
Пали ама с 3/4 подгрева както казваш...
Я пробвай с един погрев да видим какво ще стане какво ще каже дали ще прави дали ще се заинати и започне
Не ине ине ине ине И не И не И не И не
Коментар