Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стартера преди 4 5 месеца му правихме профилактика нов бендиск смаска то е със забчатки вътре добре чи го отворихме триеха на сухо. И за това му имам доверие варти хубаво глатко днес например си запали нормално но не беше и толкова студено.

    Коментар


      И при мен мисля че не е от стартера защото колата в един момент аха да запали (вижда се на клипа) и оборотите отиват на около 400-500 обаче ако пусна ключа да спре да върти и не запалва а гасне.
      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

      Коментар


        http://vbox7.com/play:a2fa64cc22 1.9JTD 105 конятова е от февруари когато понеделник и вторник бяха под - 20 -21 беше при мен(давах ток на кола с термометър за външна температура 5 мин по късно след клипа )
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          ма колега много бързо дигна 50гр струвами се че някои преди тебе е карал колата това за мен е старт на топъл двигател при -21гр
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            nsn написа:
            ма колега много бързо дигна 50гр струвами се че някои преди тебе е карал колата това за мен е старт на топъл двигател при -21гр
            Ние не ги разбираме тия работи :D Това JTD има подгревна свещ и на датчика за температурата. Че и стъклата размразени... пък на Алфа-та от пред, замръзнали Що така бе колега, AthlonXP Колата е угасена преди не повече от 15 минути, преди да снимаш клипа. Не се опитвай да ни вземаш за мезе, че ако знаеш как пали ТД-то ми при топъл ДВГ, и -40 да е на вън ...
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              губи наградата от 1000 лв, която даваме за най-добър студен старт!
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                абе стрелката е най- долу, когато дам на контакт и се повдига, къде искате да нощува колата да видиш, че при всяко пален сутрин се повдига ! какво ме дразните, намерете камера на - 25 градуса да я паркирам там за цяла нощ, ако искате я дебнете и ще дойда на сутринта да ви покажа как пали, за кво ми е да ви правя смешни клипове и да се лъжем, хайде, чакам предложения за място където е толкова студено в момента и да ви я оставя да я наглеждате цяла нощ, че няма да бъде палена, не можете да приемете, че има и добре поддържани и запалени дизели !Чакам предложения за студено място или голяма хладилна камера !въпрос към всички хитреци които смятат, че колата ми е топла, ако е топла щеше ли да трака така силни, и 2ри въпрос JTD на 50 градуса грее ли толко дълго време свещи бе !утре да ви направя клип на 50 градуса как само премигва за секунда 2 жичката за подгряването !Купете си акумулатори и хубави подгряващи свещи
                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                Коментар


                  Dido_Lyubenov написа:
                  nsn написа:
                  ма колега много бързо дигна 50гр струвами се че някои преди тебе е карал колата това за мен е старт на топъл двигател при -21гр
                  Ние не ги разбираме тия работи :D Това JTD има подгревна свещ и на датчика за температурата. Че и стъклата размразени... пък на Алфа-та от пред, замръзнали Що така бе колега, AthlonXP Колата е угасена преди не повече от 15 минути, преди да снимаш клипа. Не се опитвай да ни вземаш за мезе, че ако знаеш как пали ТД-то ми при топъл ДВГ, и -40 да е на вън ...
                  по твоя въпрос, моята алфа се кара всеки ден, и 2та студени дни (понеделник и вторник) не са заскрежавали прозорците на колите освен както изглеждаха моите, а алфата пред мен не е мърдала цял месец понеже е с прескочил ангренаж и криви клапани (изобщо не беше мърдала до тия дни когато се постопли )
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар


                    За стъклата е ясно, че не могат да бъдат критерии за температурата, защото има значение колко е влажността......Подгряването обаче е много късо за температурата която казваш. На -20 при мен грее около 8-9сек. при теб е около 4сек.За мен колата си е студена, но температурата навън не е тази която казваш.

                    Коментар


                      chaveto написа:
                      За стъклата е ясно, че не могат да бъдат критерии за температурата, защото има значение колко е влажността......Подгряването обаче е много късо за температурата която казваш. На -20 при мен грее около 8-9сек. при теб е около 4сек.За мен колата си е студена, но температурата навън не е тази която казваш.
                      добре аз съм дал предложение, дайте някоя камера на - 25 и да вкараме колата (все някой е климатичен техник и може да уреди престой на един автомобил в камера ( не бързо замразяваща за пилета ) и някой да я следи 12 часа, аз ще си ходя в нас да дремна, на сутринта ще я запаля, - 21 беше по термометъра на ситроен ксантиа 2.0 ХДИ, който му се беше смазал акумулатора от студ ! моя акумулатор е на 2 седмици преди да заснема клипът!п.п Алфата я дават с други свещи по каталог ( някакви с гайки, не са на бърза връзка както са при бравото, не знам при мареата дали ги има и 2та варианта) макар, че и едните и другите са с 2ина намотка и еднакви по дължина!
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар


                        ЕТо и моята кола как запали на -22 градуса, след двумесечен престой :D Нещо прехълца 2-3 пъти ама ... :D Клипа е с лошо качество, нямах друго под ръка освен 1 дърт гсм :D :D http://www.youtube.com/watch?v=QYdng...e=youtu.beпп. хаха забелязвате ли как удрям таблото за да светне дясната половина :D тоя студ бъгнал яко колата :D
                        Тря'а напиша нещо тука, нали

                        Коментар


                          Да изтупам темата от прахта.
                          Ето как пали JTD105 на -17 с нов акумулатор и макс моушън нафта :D
                          https://www.youtube.com/watch?v=1OnPQ1ZWArU
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            Запали страхотно, а това показание на нивото на маслото, за пръв път го виждам на такава кола.
                            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                            Коментар


                              Клип със студен старт може да е достоверен, ако е сниман така:
                              Колата е леко или много заснежена, или заскрежена.
                              Камерата тръгва от предна дясна врата, после назад, задна врата, лява страна и стига до шофьорска врата. Чисти снега по вратата, отваря се вратата, сядане, ключ, табло, палене. На таблото да се види външната температура. Ако няма такава, външен термометър, сложен на таблото от вечерта. Всичко това без да прекъсва кадъра. Всичко останало дава повод за съмнение в некоректност.
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар


                                Съмняваш се относно клипа ми ?
                                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                                Коментар

                                Working...
                                X