Колега Yavor, при мен проблема с плафона на номера е че дясното гнездо за крушката е разтопено и изгоряло, вероятно в следствие на хлабава връзка, и сега трябва да сменям целия олафон вероятно, а за добавката, сипвах преди около 500 км. за комон реил специално, за почистване на горивната система
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)
Collapse
X
-
vanyo_83 написа:Колега Yavor, при мен проблема с плафона на номера е че дясното гнездо за крушката е разтопено и изгоряло, вероятно в следствие на хлабава връзка, и сега трябва да сменям целия олафон вероятно, а за добавката, сипвах преди около 500 км. за комон реил специално, за почистване на горивната системаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
vanyo_83 написа:ами не си спомням името, беше жълта ламаринена кутийка за около 60 лт., пишеше че е за комон рейлhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ето така,запали моята печица сутринта,беше около -5C,с обикновенната нафта на ОМВ.Това в ръката ми е набързо скалъпената закуска . http://vbox7.com/play:9598a95f3fFiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Със Ромпетролска нафта при -13 тази зима, на по-студено не ми се е налагало, пали от раз. Проблем ми е акумулатора. След като паднаха температурите една нощ под -20*, на другия ден акумулатора едва захранваше плафоните. Миналата зима с Алпин Дизел при -27* никви грижиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
chaveto написа:Аз забелязвам, че ако не я изчакам да подгрява работи много по добре след запалването.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
bafrof написа:така като чета повечето колеги са си направо прекрасни накратко...като застудя тези дни просто паленето беше МЪКА - абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор 75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре "майстори" след 2 дена игра и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха" тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
Имал съм проблеми в студовете с Бравата,но колкото и да е мъчен процеса по запалване,след като запали,започва да работи почти нормално.Немога да си го обесня това нещо.Възможно ле е,горивната система да е настроена на закъснение,защото се чува силен звук в испускателните колектори,все едно там доизкаря нафтата.А когато дам газ,трябва да мине време,може би 1,2 секунди и тогава тръгва да ускорява.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар