Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колега Yavor, при мен проблема с плафона на номера е че дясното гнездо за крушката е разтопено и изгоряло, вероятно в следствие на хлабава връзка, и сега трябва да сменям целия олафон вероятно, а за добавката, сипвах преди около 500 км. за комон реил специално, за почистване на горивната система
    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

    Коментар


      vanyo_83 написа:
      Колега Yavor, при мен проблема с плафона на номера е че дясното гнездо за крушката е разтопено и изгоряло, вероятно в следствие на хлабава връзка, и сега трябва да сменям целия олафон вероятно, а за добавката, сипвах преди около 500 км. за комон реил специално, за почистване на горивната система
      Каква добавка си сипал?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        ами не си спомням името, беше жълта ламаринена кутийка за около 60 лт., пишеше че е за комон рейл
        Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

        Коментар


          vanyo_83 написа:
          ами не си спомням името, беше жълта ламаринена кутийка за около 60 лт., пишеше че е за комон рейл
          Liki moli?Какво мислите за добавката PRO-TEC
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            Макс Моушъна е с 15 ст. по-скъп от другата нафта.За 50 литра ще дадете 7.50 повече, няма да наливате добавки и палите в кучия студ.Една добавка е минимум толкова. Така, че не си заслужава.
            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

            Коментар


              Ето така,запали моята печица сутринта,беше около -5C,с обикновенната нафта на ОМВ.Това в ръката ми е набързо скалъпената закуска . http://vbox7.com/play:9598a95f3f
              Fiat Punto`04 1.2 60hp.
              Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
              ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

              Коментар


                Със Ромпетролска нафта при -13 тази зима, на по-студено не ми се е налагало, пали от раз. Проблем ми е акумулатора. След като паднаха температурите една нощ под -20*, на другия ден акумулатора едва захранваше плафоните. Миналата зима с Алпин Дизел при -27* никви грижи
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  Добавки не ви трябват колеги - защо моята барака пали на -17 с нафта от Лукойл и то от най-обикновената?

                  Коментар


                    Airfan написа:
                    Добавки не ви трябват колеги

                    Коментар


                      Аз забелязвам, че ако не я изчакам да подгрява работи много по добре след запалването.

                      Коментар


                        chaveto написа:
                        Аз забелязвам, че ако не я изчакам да подгрява работи много по добре след запалването.
                        И аз така съм забелязал,затова така практикувам.Не изчаквам,да подгрее на цяло и пали по-добре.
                        Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                        Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                        ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                        Коментар


                          bafrof написа:
                          така като чета повечето колеги са си направо прекрасни накратко...като застудя тези дни просто паленето беше МЪКА - абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор 75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре "майстори" след 2 дена игра и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха" тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)
                          Колега имаш аналогичния проблем с моя. На мен ми бяха изгорели 3 свещи и едната се счупи при развиването, после не можаха да извадят парчето и се наложи да свалят главата. Като си взех колата палеше по-зле от преди, върнах им я и след още ден престой ми казаха че проблема е в акумулатора. Закарах колата на друг майстор, той каза че проблем няма по работата на двигателя единственото според него е акумулатора и евентуално в предния сервиз да са въртели повече време на стартер и да са го прецакали. Оставих я още за ден при втория майстор и той каза че е проверил всичко и колата няма проблем освен няколко недобре затегнати скоби на съединения за нафтата. Първия майстор я закача на компютър и се оказа, че дебитомера дава странни стойности и ми каза че от дебитомера пали трудно. Втория майстор като му казах за дебитомера каза че първия не разбира грам от дизели. Не знам вече как да постъпя а не смея да отида на трети майстор, а ми се ще колата да ми пали нормално. На -21 градуса пали при трето врътване на ключа, като при всяко от трите въртя по около 15-20 сек,. Щом пали при толкова ниска температура мисля, че двигателя е наред, но не смея да предприема ремонт на стартера и подмяна на акумулатора при положение, че вече доста пари се оръсих напоследък по проблема а не е гаранция, че ще се реши с тези около 300 лв. дето ще ги дам ако предприема тази стъпка. Утре ще кача клип с паленето на колата и ще се надявам някой колега да ми даде адекватен съвет как да действам за да има ефект и да пали колата ми нормално.
                          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.

                          Коментар


                            Неиздържа да и подам ключа сутрин, леко се мръщи на сритвания, но нямаше проблеми!
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              -21http://www.youtube.com/watch?v=4TSaKACpLTU&feature=youtu.be
                              Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                              ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                              Коментар


                                Имал съм проблеми в студовете с Бравата,но колкото и да е мъчен процеса по запалване,след като запали,започва да работи почти нормално.Немога да си го обесня това нещо.Възможно ле е,горивната система да е настроена на закъснение,защото се чува силен звук в испускателните колектори,все едно там доизкаря нафтата.А когато дам газ,трябва да мине време,може би 1,2 секунди и тогава тръгва да ускорява.
                                Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                                Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                                ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                                Коментар

                                Working...
                                X