Има, има.Не съм закачал ФЕС, но при Стило, стрелката за антифриза не е отлепила и вече има топло от парното.Трябва да си отварям очите и в следващата ми кола да я има тая екстра(ел. нагревател)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)
Collapse
X
-
Airfan написа:2010 средата на Декември към 2 през нощта до Сол и Пипер на Попа си беше под -11. Точна дата мога да ти дам утре.chaveto написа:Казвал съм го и в други теми, няма начин охладителната течност да е стигнала 50*С и да нямаш топло в колата. Преди съм си го доказвал, доказах си го и от неделя насам. Хубав радиатор на парното и студ няма да усетиш. 50*С поне при мен се достигат за няколко км.
Коментар
-
така като чета повечето колеги са си направо прекрасни накратко...като застудя тези дни просто паленето беше МЪКА - абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор 75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре "майстори" след 2 дена игра и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха" тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)
Коментар
-
bafrof написа:така като чета повечето колеги са си направо прекрасни накратко...като застудя тези дни просто паленето беше МЪКА - абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор 75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре "майстори" след 2 дена игра и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха" тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
nikolce написа:Предния прозорец се суши за около километър. Не целият, ама достатъчно че да се вижда. Въздуха от духалките не е хич топъл, ама явно достатъчно че да изсуши. Освен това тази пара е от мен, защото като вляза в колата джама е чист. Иначе от Овча купел, до ВМА, около 5 километра, беше вдигнала 70 градуса, точно вече хубавото топло, и аз стигнах, измързнал .
Коментар
-
ntodorov написа:bafrof написа:така като чета повечето колеги са си направо прекрасни накратко...като застудя тези дни просто паленето беше МЪКА - абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор 75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре "майстори" след 2 дена игра и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха" тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)
Коментар
-
Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март
Коментар
-
vanyo_83 написа:Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0
Коментар
-
vanyo_83 написа:Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0
Коментар
-
Най-ниската температура за тази зима на която палих беше -17С...не съм направил клипче защото не съм се сетил но си снимах таблото за спомен със ужасното показание...Резултата е че пали от първото завъртане на ключа но върти малко бавно сякаш е слаб акумолатора, а той е чисто нов и е 100% зареден...Другото е че подгрева свети по-дълго и от този на бравата ! )) Иначе като поработи малко и стопли всичко става 6+ и после пали от половин оборот. Не съм имал други ядове...следя си антифриза онзи ден го проверих замръзва според машинката на -25С...течността за чистачки е супер, маслото е на 400км...всичко е ОКRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
Aз снимах на -14 http://www.youtube.com/watch?v=JEKIghPn6A4 обаче ми беше умрял акумулатора (Оригиналното акумулаторче е 50Ah Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 )и ми дадоха ток с кабели. Затова и се чува друг дизел да работи през цялото време Палих и на по-студено ама не съм снимал. Като цяло при мен пали както пали лятото само където подгрява 10 секунди и работи шумно в началото и гори 3-но :D
Коментар
-
vanyo_83 написа:Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
the_game написа:Aз снимах на -14 http://www.youtube.com/watch?v=JEKIghPn6A4 обаче ми беше умрял акумулатора (Оригиналното акумулаторче е 50Ah Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 )и ми дадоха ток с кабели. Затова и се чува друг дизел да работи през цялото време Палих и на по-студено ама не съм снимал. Като цяло при мен пали както пали лятото само където подгрява 10 секунди и работи шумно в началото и гори 3-но :Dhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар