Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има, има.Не съм закачал ФЕС, но при Стило, стрелката за антифриза не е отлепила и вече има топло от парното.Трябва да си отварям очите и в следващата ми кола да я има тая екстра(ел. нагревател)
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Airfan написа:
      2010 средата на Декември към 2 през нощта до Сол и Пипер на Попа си беше под -11. Точна дата мога да ти дам утре.
      Е, сигурно. Аз си спомням това което съм виждал на термометъра в колата.
      chaveto написа:
      Казвал съм го и в други теми, няма начин охладителната течност да е стигнала 50*С и да нямаш топло в колата. Преди съм си го доказвал, доказах си го и от неделя насам. Хубав радиатор на парното и студ няма да усетиш. 50*С поне при мен се достигат за няколко км.
      Предния прозорец се суши за около километър. Не целият, ама достатъчно че да се вижда. Въздуха от духалките не е хич топъл, ама явно достатъчно че да изсуши. Освен това тази пара е от мен, защото като вляза в колата джама е чист. Иначе от Овча купел, до ВМА, около 5 километра, беше вдигнала 70 градуса, точно вече хубавото топло, и аз стигнах, измързнал .
      00' Bravo 105 JTD

      Коментар


        така като чета повечето колеги са си направо прекрасни накратко...като застудя тези дни просто паленето беше МЪКА - абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор 75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре "майстори" след 2 дена игра и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха" тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)

        Коментар


          bafrof написа:
          така като чета повечето колеги са си направо прекрасни накратко...като застудя тези дни просто паленето беше МЪКА - абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор 75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре "майстори" след 2 дена игра и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха" тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)
          ...нафтата.
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            nikolce написа:
            Предния прозорец се суши за около километър. Не целият, ама достатъчно че да се вижда. Въздуха от духалките не е хич топъл, ама явно достатъчно че да изсуши. Освен това тази пара е от мен, защото като вляза в колата джама е чист. Иначе от Овча купел, до ВМА, около 5 километра, беше вдигнала 70 градуса, точно вече хубавото топло, и аз стигнах, измързнал .
            Сутринта за 10мин. като няколко бяха на място достигна 51*С при тези градуси от духалките на таблото излизаше температура от 37*С ако не се лъжа. Принципно около 2км. по рано достигам 51*С времето е с няколко минути по малко от 10-те. но беше страшно хлъзгаво и съм карал с 1200об/м макс. Като достигна 90*С от таблото излиза 70*С тази температура направо пари и ако ми духа в дрехите... след време замирисва на гладено Това е при над -10*С сутринта ако не се лъжа беше по термометъра -12.Направил съм няколко клипа, но размера им е много голям и трябва да ги обработя...... и чак тогава мога да ги кача за гледане.

            Коментар


              ntodorov написа:
              bafrof написа:
              така като чета повечето колеги са си направо прекрасни накратко...като застудя тези дни просто паленето беше МЪКА - абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор 75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре "майстори" след 2 дена игра и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха" тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)
              ...нафтата.
              ами този път реших да пробвам "по скъпата" на Лукойл ...

              Коментар


                Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0
                Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                Коментар


                  vanyo_83 написа:
                  Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0
                  Брех, толкова трудно палене не бях виждал в нашия форум. Втория път мисля и ниското ниво на нафтата си даде отражение.

                  Коментар


                    май нещто не е добре фиатката, преди 3 години със стария ми акумолатор (оригиналния), едва превърташе в студа, ама палеше веднага, на клипа не се вижда ама след палене, дава Preheat fault, маи имам 1 или пове4е изгорели свещи
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                    Коментар


                      vanyo_83 написа:
                      Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0
                      И при мен така се получи като при колегата вчера и миналия ден така запалих.Днес пък си запали нормално.Според мен се далжи на нафтата.

                      Коментар


                        Най-ниската температура за тази зима на която палих беше -17С...не съм направил клипче защото не съм се сетил но си снимах таблото за спомен със ужасното показание...Резултата е че пали от първото завъртане на ключа но върти малко бавно сякаш е слаб акумолатора, а той е чисто нов и е 100% зареден...Другото е че подгрева свети по-дълго и от този на бравата ! )) Иначе като поработи малко и стопли всичко става 6+ и после пали от половин оборот. Не съм имал други ядове...следя си антифриза онзи ден го проверих замръзва според машинката на -25С...течността за чистачки е супер, маслото е на 400км...всичко е ОК
                        Прикачени файлове
                        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                        Коментар


                          Aз снимах на -14 http://www.youtube.com/watch?v=JEKIghPn6A4 обаче ми беше умрял акумулатора (Оригиналното акумулаторче е 50Ah Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 )и ми дадоха ток с кабели. Затова и се чува друг дизел да работи през цялото време Палих и на по-студено ама не съм снимал. Като цяло при мен пали както пали лятото само където подгрява 10 секунди и работи шумно в началото и гори 3-но :D

                          Коментар


                            vanyo_83 написа:
                            Ето и от мен нещо, най трудните запалвания на тая колаhttp://www.youtube.com/watch?v=ZLlG3...?v=_V-yQ8TQMk0
                            Колега, смени я тая крушка на номера бе, не те ли дразни да ти свети чека....Мене само да ми светне чека и търча да сменям, вади ми очите направо!Иначе тежико ти пали, а гледам свещите дава да са ОК, най вероятно е хубаво да сложиш някоя по-агресивна добавка за почистване на дюзите. Сигурно ’пикаят’ вече...
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              the_game написа:
                              Aз снимах на -14 http://www.youtube.com/watch?v=JEKIghPn6A4 обаче ми беше умрял акумулатора (Оригиналното акумулаторче е 50Ah Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 )и ми дадоха ток с кабели. Затова и се чува друг дизел да работи през цялото време Палих и на по-студено ама не съм снимал. Като цяло при мен пали както пали лятото само където подгрява 10 секунди и работи шумно в началото и гори 3-но :D
                              И мойто е 50, май за 1.3 толкова се полага. Като палиш сутрин как ти гасне лампата на маслото?Че на почти всички клипчета с 1.3 мотор гасне с 1-2-3 секунди закъснение.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар


                                Вчера бях в Севлиево. Един бакшиш ми каза , че на -31 запалил от третия път. Астрата е била на улицата.
                                Palio Weekend 1.7 TD

                                Коментар

                                Working...
                                X