Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Airfan написа:
    pakumba написа:
    Гледам, че масово на темп под -17 -18 като запалят и първите секунди редят цилиндрите. Вероятно е донякъде нормално явление. Между другото не правих клипове на -15, стори ми се безпредметно, но със тази нафта в резеровара, с която запалих на -20 /на клипчето- снимал съм и на 2 пъти показанието на термометъра, но при качването на клипа съсипва качеството и май не се вижда добре показанието -20/, преди ден бях палил на -15 с нея и запали и закова, без работа на няколко цилиндъра по-малко. Аз обаче мисля за подгрев, още не съм решил дали да не сложа направо печка или електрически подгрев на 220В, че до работа не мога да се стопля, пък не е хич малко разстоянието
    Причините до голяма степен са и в слабия акумулатор, поне при мен.
    че каква връзка има акумулатора? След като успява да подгрее, да завърти и да запали, мисля, че после няма никакво значение колко ти е слаб акуто, ря е запалила. Така си мисля азinfineon, на мен пък ми се струва, че си ги реди. По стрелката виждам как ходи нагоре-надолу при постоянното си падане откъм 1600 до 1100 оборота. Отделно нямам идея дали е нормално да се изфорсира така при първоначално палене- вероятно моята няма да реди нищо ако я резна до 1700 при паленето.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      pakumba написа:
      Airfan написа:
      pakumba написа:
      Гледам, че масово на темп под -17 -18 като запалят и първите секунди редят цилиндрите. Вероятно е донякъде нормално явление. Между другото не правих клипове на -15, стори ми се безпредметно, но със тази нафта в резеровара, с която запалих на -20 /на клипчето- снимал съм и на 2 пъти показанието на термометъра, но при качването на клипа съсипва качеството и май не се вижда добре показанието -20/, преди ден бях палил на -15 с нея и запали и закова, без работа на няколко цилиндъра по-малко. Аз обаче мисля за подгрев, още не съм решил дали да не сложа направо печка или електрически подгрев на 220В, че до работа не мога да се стопля, пък не е хич малко разстоянието
      Причините до голяма степен са и в слабия акумулатор, поне при мен.
      че каква връзка има акумулатора? След като успява да подгрее, да завърти и да запали, мисля, че после няма никакво значение колко ти е слаб акуто, ря е запалила. Така си мисля азinfineon, на мен пък ми се струва, че си ги реди. По стрелката виждам как ходи нагоре-надолу при постоянното си падане откъм 1600 до 1100 оборота. Отделно нямам идея дали е нормално да се изфорсира така при първоначално палене- вероятно моята няма да реди нищо ако я резна до 1700 при паленето.
      Когато върти вяло, винаги има проблем със запалването. Можеш да тестваш с един слаб акумулатор. Защо е така - незнам.

      Коментар


        След като запали акумулатора не участва според мен. Най много веднъж да запали всеки цилиндър и ако всичко си е нормално.... не трябва да ги нарежда

        Коментар


          pakumba написа:
          Причините до голяма степен са и в слабия акумулатор, поне при мен.
          че каква връзка има акумулатора? След като успява да подгрее, да завърти и да запали, мисля, че после няма никакво значение колко ти е слаб акуто, ря е запалила. Така си мисля азinfineon, на мен пък ми се струва, че си ги реди. По стрелката виждам как ходи нагоре-надолу при постоянното си падане откъм 1600 до 1100 оборота. Отделно нямам идея дали е нормално да се изфорсира така при първоначално палене- вероятно моята няма да реди нищо ако я резна до 1700 при паленето.[/quote]Аз под " редене" разбирам да пали на 1-2 цилиндъра и последствие да заработват и останалите.А при мене незнам защо се дигнаха оборотите до 1600 като запалих, не съм и подавал газ.По интересно ми е защо угасна първия път като отпуснах съединителя. Май е от скоростите понеже и лоста се движеше много тегаво.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            infineon написа:
            pakumba написа:
            Причините до голяма степен са и в слабия акумулатор, поне при мен.
            че каква връзка има акумулатора? След като успява да подгрее, да завърти и да запали, мисля, че после няма никакво значение колко ти е слаб акуто, ря е запалила. Така си мисля азinfineon, на мен пък ми се струва, че си ги реди. По стрелката виждам как ходи нагоре-надолу при постоянното си падане откъм 1600 до 1100 оборота. Отделно нямам идея дали е нормално да се изфорсира така при първоначално палене- вероятно моята няма да реди нищо ако я резна до 1700 при паленето.
            Аз под " редене" разбирам да пали на 1-2 цилиндъра и последствие да заработват и останалите.А при мене незнам защо се дигнаха оборотите до 1600 като запалих, не съм и подавал газ.По интересно ми е защо угасна първия път като отпуснах съединителя. Май е от скоростите понеже и лоста се движеше много тегаво.[/quote]като пуснеш съединителя и се развърта скоростната и като е много гъсто маслото в нея и в комбинация с ненаредени цилиндри може да изгасне. Аз по клипа, разбира се, трудно преценявам дали ти работи неравномерно, но личното ми и неангажиращо мнение е, че първо работи неравномерно, демек пропуска някой цилиндър за малко и освен това изфорсирането не е нормално. При мен макар да пали на 1-2 цилиндъра по-малко /все пак съм с 5/, оборотите седят около 800 и след 2 секунди се залепят там, няма форсаж. Ако аз й дам газ и я задържа на 1500 например въобще няма да притресе, но не искам.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              Аз имах предвид, че когато върти бавно, първоначалното запалване не става отривисто, а малко като на системи, не говоря за продължителна работа на 3 цилиндъра с последващо "нареждане". Инак нареждането зависи от състоянието на подрегвните свещи и на нафтата, така и от състоянието на самия цилиндър, според мен.

              Коментар


                Тази сутрин запали. Показание на дисплея за външна температура- минус 21 градуса в 6:50часа. Снощи свалих акумулатора, за да не се скапе от нередовно каране и студ. Понеже не снимах, затова ще го напиша: моментно покачване на оборотите в момента на запалване-1500об/мин , след което паднаха на 1000об/мин и плавно паднаха до 850об/мин. Обаче 14 км няма загряване- карал съм до 2500об/мин.
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  моля помогнете, как да кача клип тук
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март

                  Коментар


                    vanyo_83 написа:
                    моля помогнете, как да кача клип тук
                    Влез в youtube.com с google акаунта си и го качи.
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      Стартира нормално, както винаги.Между другото за последните 5 години тези температори са абсолютен рекорд.Преди 4 години мисля съм излизал на -18гр.Вчера сутринта обаче беше -21 или -22 - не помня, трябва да погледна снимката.Снимах таблото, беше ми прекалено студено да снимам клип И понеже ми писна от това да ми дуднят колко судено щяло да стене, в понеделник набих 3 литра бензин в горивото.Никога до сега не съм го правил но дето казава народа - страх лозе пази!
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        Аз лично нищо не съм слагал от много много отдавна. Днес светна резервата, така че шансът да се желира нараства заради намаленото количество.

                        Коментар


                          И аз не бях ама както казах ми писна от прогнози колко щяло да си еме бабата...Пък бензина, колкото и парадоксално да звучи е най-евтин и вършещ работа.Въпреки, че в последните 2 дни гледам закъсали по пътя и бензинови автомобили...Ей това не мога да си обясня - как мамка му може да закъса заради студ бензинов автомобил Всъщност... отговорих си.Диагнозатата се нарича "пропан-бутан" - сутрин и аз имам проблем. Със запалката
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            Тази сутрин запалих, като вчера сутрин, едно към едно с клипчето преди две страници. Нафтата е от ЕКО, от обикновената. Добавки не съм слагал. Като гледам назад, няма JTD дето да не пали, просто му трябва хубава нафта .Обаче това систематично не загряване ме полудява. Хайде за г@за си имам отопление, ама волана не се държи. Предното стъкло също бавно се суши. Иначе 2009/2010г. имаше два-три дена в София на по -19 градуса . Миналата година под -11 не се сещам да е ставало.
                            00' Bravo 105 JTD

                            Коментар


                              nikolce написа:
                              Тази сутрин запалих, като вчера сутрин, едно към едно с клипчето преди две страници. Нафтата е от ЕКО, от обикновената. Добавки не съм слагал. Като гледам назад, няма JTD дето да не пали, просто му трябва хубава нафта .Обаче това систематично не загряване ме полудява. Хайде за г@за си имам отопление, ама волана не се държи. Предното стъкло също бавно се суши. Иначе 2009/2010г. имаше два-три дена в София на по -19 градуса . Миналата година под -11 не се сещам да е ставало.
                              2010 средата на Декември към 2 през нощта до Сол и Пипер на Попа си беше под -11. Точна дата мога да ти дам утре. Акумулатор и нафта от проверена бензиностанция. Това е разковничето, според мен.

                              Коментар


                                nikolce написа:
                                Обаче това систематично не загряване ме полудява. Хайде за г@за си имам отопление, ама волана не се държи. Предното стъкло също бавно се суши.
                                Казвал съм го и в други теми, няма начин охладителната течност да е стигнала 50*С и да нямаш топло в колата. Преди съм си го доказвал, доказах си го и от неделя насам. Хубав радиатор на парното и студ няма да усетиш. 50*С поне при мен се достигат за няколко км.

                                Коментар

                                Working...
                                X