Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)
Collapse
X
-
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
pakumba написа:Airfan написа:pakumba написа:Гледам, че масово на темп под -17 -18 като запалят и първите секунди редят цилиндрите. Вероятно е донякъде нормално явление. Между другото не правих клипове на -15, стори ми се безпредметно, но със тази нафта в резеровара, с която запалих на -20 /на клипчето- снимал съм и на 2 пъти показанието на термометъра, но при качването на клипа съсипва качеството и май не се вижда добре показанието -20/, преди ден бях палил на -15 с нея и запали и закова, без работа на няколко цилиндъра по-малко. Аз обаче мисля за подгрев, още не съм решил дали да не сложа направо печка или електрически подгрев на 220В, че до работа не мога да се стопля, пък не е хич малко разстоянието
Коментар
-
pakumba написа:Причините до голяма степен са и в слабия акумулатор, поне при мен.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:pakumba написа:Причините до голяма степен са и в слабия акумулатор, поне при мен.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз имах предвид, че когато върти бавно, първоначалното запалване не става отривисто, а малко като на системи, не говоря за продължителна работа на 3 цилиндъра с последващо "нареждане". Инак нареждането зависи от състоянието на подрегвните свещи и на нафтата, така и от състоянието на самия цилиндър, според мен.
Коментар
-
Тази сутрин запали. Показание на дисплея за външна температура- минус 21 градуса в 6:50часа. Снощи свалих акумулатора, за да не се скапе от нередовно каране и студ. Понеже не снимах, затова ще го напиша: моментно покачване на оборотите в момента на запалване-1500об/мин , след което паднаха на 1000об/мин и плавно паднаха до 850об/мин. Обаче 14 км няма загряване- карал съм до 2500об/мин.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Стартира нормално, както винаги.Между другото за последните 5 години тези температори са абсолютен рекорд.Преди 4 години мисля съм излизал на -18гр.Вчера сутринта обаче беше -21 или -22 - не помня, трябва да погледна снимката.Снимах таблото, беше ми прекалено студено да снимам клип И понеже ми писна от това да ми дуднят колко судено щяло да стене, в понеделник набих 3 литра бензин в горивото.Никога до сега не съм го правил но дето казава народа - страх лозе пази!I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
И аз не бях ама както казах ми писна от прогнози колко щяло да си еме бабата...Пък бензина, колкото и парадоксално да звучи е най-евтин и вършещ работа.Въпреки, че в последните 2 дни гледам закъсали по пътя и бензинови автомобили...Ей това не мога да си обясня - как мамка му може да закъса заради студ бензинов автомобил Всъщност... отговорих си.Диагнозатата се нарича "пропан-бутан" - сутрин и аз имам проблем. Със запалкатаI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Тази сутрин запалих, като вчера сутрин, едно към едно с клипчето преди две страници. Нафтата е от ЕКО, от обикновената. Добавки не съм слагал. Като гледам назад, няма JTD дето да не пали, просто му трябва хубава нафта .Обаче това систематично не загряване ме полудява. Хайде за г@за си имам отопление, ама волана не се държи. Предното стъкло също бавно се суши. Иначе 2009/2010г. имаше два-три дена в София на по -19 градуса . Миналата година под -11 не се сещам да е ставало.
Коментар
-
nikolce написа:Тази сутрин запалих, като вчера сутрин, едно към едно с клипчето преди две страници. Нафтата е от ЕКО, от обикновената. Добавки не съм слагал. Като гледам назад, няма JTD дето да не пали, просто му трябва хубава нафта .Обаче това систематично не загряване ме полудява. Хайде за г@за си имам отопление, ама волана не се държи. Предното стъкло също бавно се суши. Иначе 2009/2010г. имаше два-три дена в София на по -19 градуса . Миналата година под -11 не се сещам да е ставало.
Коментар
-
nikolce написа:Обаче това систематично не загряване ме полудява. Хайде за г@за си имам отопление, ама волана не се държи. Предното стъкло също бавно се суши.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар