BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)
Collapse
X
-
FIAT CROMA 1.9TDid
FIAT CROMA 1.9 TDid-Вчера въртене с кюфкане-не можа,един приятел ми даде ток,едвам запали,това става по обяд.Вечерта към 23.15 я запалих и оставих да работи 10-15 мин.Тази сутрин в 05.55 подгрях веднъж и въртях около 3-4 секунди с прикюфкане и запали,температура на дисплея-17.Акумолатора ми е 60 ампера и незнам дали няма и изгоряла свещ-и,защото и при -3до -7пак пали с кюфкане-незнам,ако някои може да ми каже... Иначе колата е на 325000км,дали пък и мотора вече...
Коментар
-
Днес в 8:00 беше -17С според сензора на Мареата и -21С според синоптика, ние запалихме с марчето така:http://youtu.be/6ijNTe6CS0E
Коментар
-
chaveto защо като включи габаритите не ти светна таблото? Airfan - добре пали Марчето супер е Аз ще се опитам да запаля и да направя клип след работа (тайно се надявах да е -25 днес в Русе, но е едва -18 сутринта), да поседи малко навънка, че и аз от гараж стартирам сутрин и няма смисъл на 5 градуса да правя клип"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
BO написа:При -12 проблемите не се проявяват. Всичко започва след -20.Както се вижда вчера при -15 няма нито една кола да не е запалила.При -20 картинката е вече съвсем друга. От там нагоре всеки 1 градус понижаване става интересно.Правил съм си доста експерименти и до сега не съм могъл да "парафиназирам" и лятна нафта при -10 -12 градуса.Всичко става от -20 и нагоре.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
ntodorov написа:BO написа:При -12 проблемите не се проявяват. Всичко започва след -20.Както се вижда вчера при -15 няма нито една кола да не е запалила.При -20 картинката е вече съвсем друга. От там нагоре всеки 1 градус понижаване става интересно.Правил съм си доста експерименти и до сега не съм могъл да "парафиназирам" и лятна нафта при -10 -12 градуса.Всичко става от -20 и нагоре.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Едно клипче от тази сутрин.http://youtu.be/gECpN0ugb-A1.3 мултиджет на 245 000 кмНафтата е евтината от ЕКО, с добавка Кастрол ТДАКолата не беше палена 5 дена.Първия път като отпуснах съединителя почна да се мъчи и угасна, след това нямаше проблеми. От какво може да е?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Ето ме и мен днес на -19*C. Палене от първия път (за разлика от вчера).https://www.youtube.com/watch?v=VYM0CHAMRVo04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Гледам, че масово на темп под -17 -18 като запалят и първите секунди редят цилиндрите. Вероятно е донякъде нормално явление. Между другото не правих клипове на -15, стори ми се безпредметно, но със тази нафта в резеровара, с която запалих на -20 /на клипчето- снимал съм и на 2 пъти показанието на термометъра, но при качването на клипа съсипва качеството и май не се вижда добре показанието -20/, преди ден бях палил на -15 с нея и запали и закова, без работа на няколко цилиндъра по-малко. Аз обаче мисля за подгрев, още не съм решил дали да не сложа направо печка или електрически подгрев на 220В, че до работа не мога да се стопля, пък не е хич малко разстояниетоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:Гледам, че масово на темп под -17 -18 като запалят и първите секунди редят цилиндрите. Вероятно е донякъде нормално явление. Между другото не правих клипове на -15, стори ми се безпредметно, но със тази нафта в резеровара, с която запалих на -20 /на клипчето- снимал съм и на 2 пъти показанието на термометъра, но при качването на клипа съсипва качеството и май не се вижда добре показанието -20/, преди ден бях палил на -15 с нея и запали и закова, без работа на няколко цилиндъра по-малко. Аз обаче мисля за подгрев, още не съм решил дали да не сложа направо печка или електрически подгрев на 220В, че до работа не мога да се стопля, пък не е хич малко разстоянието
Коментар
-
pakumba написа:Гледам, че масово на темп под -17 -18 като запалят и първите секунди редят цилиндрите. Вероятно е донякъде нормално явление. Между другото не правих клипове на -15, стори ми се безпредметно, но със тази нафта в резеровара, с която запалих на -20 /на клипчето- снимал съм и на 2 пъти показанието на термометъра, но при качването на клипа съсипва качеството и май не се вижда добре показанието -20/, преди ден бях палил на -15 с нея и запали и закова, без работа на няколко цилиндъра по-малко. Аз обаче мисля за подгрев, още не съм решил дали да не сложа направо печка или електрически подгрев на 220В, че до работа не мога да се стопля, пък не е хич малко разстояниетоhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар