Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    BO написа:
    При -12 проблемите не се проявяват. Всичко започва след -20.Както се вижда вчера при -15 няма нито една кола да не е запалила.При -20 картинката е вече съвсем друга. От там нагоре всеки 1 градус понижаване става интересно.Правил съм си доста експерименти и до сега не съм могъл да "парафиназирам" и лятна нафта при -10 -12 градуса.Всичко става от -20 и нагоре.
    Моята най-ниска е -17 или -18 миналата зима в София. Колкото до нафтата - преди 3 дни преливах една Петролска, от топло я извадих на -5 и преливах с фуния, та по някое време започна да прилича на рядко олио...

    Коментар


      Yavor написа:
      Доста по добре от pakumba... Ама е и доста по топл де...
      С тия пари където съм дал за дюзи, помпи..... оставаше и да не е по добре

      Коментар


        FIAT CROMA 1.9TDid

        FIAT CROMA 1.9 TDid-Вчера въртене с кюфкане-не можа,един приятел ми даде ток,едвам запали,това става по обяд.Вечерта към 23.15 я запалих и оставих да работи 10-15 мин.Тази сутрин в 05.55 подгрях веднъж и въртях около 3-4 секунди с прикюфкане и запали,температура на дисплея-17.Акумолатора ми е 60 ампера и незнам дали няма и изгоряла свещ-и,защото и при -3до -7пак пали с кюфкане-незнам,ако някои може да ми каже... Иначе колата е на 325000км,дали пък и мотора вече...

        Коментар


          Днес в 8:00 беше -17С според сензора на Мареата и -21С според синоптика, ние запалихме с марчето така:http://youtu.be/6ijNTe6CS0E

          Коментар


            chaveto защо като включи габаритите не ти светна таблото? Airfan - добре пали Марчето супер е Аз ще се опитам да запаля и да направя клип след работа (тайно се надявах да е -25 днес в Русе, но е едва -18 сутринта), да поседи малко навънка, че и аз от гараж стартирам сутрин и няма смисъл на 5 градуса да правя клип
            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

            Коментар


              BO написа:
              При -12 проблемите не се проявяват. Всичко започва след -20.Както се вижда вчера при -15 няма нито една кола да не е запалила.При -20 картинката е вече съвсем друга. От там нагоре всеки 1 градус понижаване става интересно.Правил съм си доста експерименти и до сега не съм могъл да "парафиназирам" и лятна нафта при -10 -12 градуса.Всичко става от -20 и нагоре.
              BO миналата година, когато ми замръзна нафтата я тествах в хладилна камера на -8 градуса. За няма час се желира, като парфе.Явно в Бургас всеки се надява, на "топла" зима и си ни "хранят" само с лятна нафта.По темата: Днес в службата запалиха няколко коли с кюфкане, пъшкане, притрисане и с помощ от "външен" стартов ток, но кюхкаха, кюхкаха и...угаснаха. С едната кола се престрашихме, като тръгнахме, но стигнахме само до портала.При това надали са падали тази нощ температурите под -15.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                ntodorov написа:
                BO написа:
                При -12 проблемите не се проявяват. Всичко започва след -20.Както се вижда вчера при -15 няма нито една кола да не е запалила.При -20 картинката е вече съвсем друга. От там нагоре всеки 1 градус понижаване става интересно.Правил съм си доста експерименти и до сега не съм могъл да "парафиназирам" и лятна нафта при -10 -12 градуса.Всичко става от -20 и нагоре.
                BO миналата година, когато ми замръзна нафтата я тествах в хладилна камера на -8 градуса. За няма час се желира, като парфе.Явно в Бургас всеки се надява, на "топла" зима и си ни "хранят" само с лятна нафта.По темата: Днес в службата запалиха няколко коли с кюфкане, пъшкане, притрисане и с помощ от "външен" стартов ток, но кюхкаха, кюхкаха и...угаснаха. С едната кола се престрашихме, като тръгнахме, но стигнахме само до портала.При това надали са падали тази нощ температурите под -15.
                Точно за това казвам да се избере бензиностанция да се ползва само нея.Много по-важно е съдържателя на бензиностанцията от колкото самата марка.Поддържал съм известно време бензиноколонки (в частност газоколонки) и знам какви неща правят.За това ако някой иска да си изкарва чисти пари на наш гръб и с добавки пак ще се измъкнете трудно от келешлъка на другите.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  tyson написа:
                  chaveto защо като включи габаритите не ти светна таблото?
                  Таблото си светва, но съм го намалил докрай :D не ме кефи да ми свети нещо силно в очите А и фотоапарата малко затъмнява от настройките, но не снимам клипове всеки ден на тъмно.

                  Коментар


                    Тази сутрин на -16 запали от третия път, но може би трябваше по-дълго да държа стартера.Работата на двигателя беше равномерна.
                    Palio Weekend 1.7 TD

                    Коментар


                      Едно клипче от тази сутрин.http://youtu.be/gECpN0ugb-A1.3 мултиджет на 245 000 кмНафтата е евтината от ЕКО, с добавка Кастрол ТДАКолата не беше палена 5 дена.Първия път като отпуснах съединителя почна да се мъчи и угасна, след това нямаше проблеми. От какво може да е?
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        Ето ме и мен днес на -19*C. Палене от първия път (за разлика от вчера).https://www.youtube.com/watch?v=VYM0CHAMRVo
                        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                        Коментар


                          Гледам, че масово на темп под -17 -18 като запалят и първите секунди редят цилиндрите. Вероятно е донякъде нормално явление. Между другото не правих клипове на -15, стори ми се безпредметно, но със тази нафта в резеровара, с която запалих на -20 /на клипчето- снимал съм и на 2 пъти показанието на термометъра, но при качването на клипа съсипва качеството и май не се вижда добре показанието -20/, преди ден бях палил на -15 с нея и запали и закова, без работа на няколко цилиндъра по-малко. Аз обаче мисля за подгрев, още не съм решил дали да не сложа направо печка или електрически подгрев на 220В, че до работа не мога да се стопля, пък не е хич малко разстоянието
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            pakumba написа:
                            Гледам, че масово на темп под -17 -18 като запалят и първите секунди редят цилиндрите. Вероятно е донякъде нормално явление. Между другото не правих клипове на -15, стори ми се безпредметно, но със тази нафта в резеровара, с която запалих на -20 /на клипчето- снимал съм и на 2 пъти показанието на термометъра, но при качването на клипа съсипва качеството и май не се вижда добре показанието -20/, преди ден бях палил на -15 с нея и запали и закова, без работа на няколко цилиндъра по-малко. Аз обаче мисля за подгрев, още не съм решил дали да не сложа направо печка или електрически подгрев на 220В, че до работа не мога да се стопля, пък не е хич малко разстоянието
                            Причините до голяма степен са и в слабия акумулатор, поне при мен.

                            Коментар


                              pakumba написа:
                              Гледам, че масово на темп под -17 -18 като запалят и първите секунди редят цилиндрите. Вероятно е донякъде нормално явление. Между другото не правих клипове на -15, стори ми се безпредметно, но със тази нафта в резеровара, с която запалих на -20 /на клипчето- снимал съм и на 2 пъти показанието на термометъра, но при качването на клипа съсипва качеството и май не се вижда добре показанието -20/, преди ден бях палил на -15 с нея и запали и закова, без работа на няколко цилиндъра по-малко. Аз обаче мисля за подгрев, още не съм решил дали да не сложа направо печка или електрически подгрев на 220В, че до работа не мога да се стопля, пък не е хич малко разстоянието
                              Ааа при мене не ги реди, палят си всичките наведнъж, и без кълбета отзад.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар


                                infineon написа:
                                pakumba написа:
                                .......
                                Ааа при мене не ги реди, палят си всичките наведнъж, и без кълбета отзад.

                                Коментар

                                Working...
                                X