Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    vgeorgiev написа:
    -10*C 6:30 31.12.2010. OMV Apline Diesel + 4 подгревни свещи.Тази нафта е супер. На -10 пали по лесно отколкото на 0*C с обикновенната.В sinoptik.bg даваха -14*C. Може и толкова да е било през нощта.
    Днес на +4 със същата нафта запалих с притропване. Не ми е ясно защо на -10 запалих толкова гладко, а на топло паля с тропане. Не се случва всеки път.
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      ntodorov написа:
      Насочвам се към горивен филтър и сонда.
      Горивният ми филтър е на десетина дни,но имам проблеми едно към едно като твоите.Местни светила се произнесоха,че е помпата/Лукас/ Като се застудяло металът се свивал,получавали се луфтове и не можела да бачка както трябва.Като се стоплило времето-обратно,затуй палила нормално тогава...такива ми ти работи.

      Коментар


        ЧНГ на всички! Само да се похваля, че оправих старта. Преди празниците колата се караше само градско и то в Карлово /голямо градско/ и акумулатора е позамрял. По празниците минах някой и друг километър, около 1200, и колата си палеше при -16 /северозападна България/. Просто си иска ток и това е!

        Коментар


          ivoivoto написа:
          ntodorov написа:
          Насочвам се към горивен филтър и сонда.
          Горивният ми филтър е на десетина дни,но имам проблеми едно към едно като твоите.Местни светила се произнесоха,че е помпата/Лукас/ Като се застудяло металът се свивал,получавали се луфтове и не можела да бачка както трябва.Като се стоплило времето-обратно,затуй палила нормално тогава...такива ми ти работи.
          Да. От филтъра тръгни. Аз съм с помпа на Бош, може и тя да се свива и разширява - знам ли :D... В друга тема писах, че източих нафтата от филтъра и я тествах в обикновена хладилна камера. За час и половина 1/4 от нафтата беше желирана, а на дъното имаше замръз. Температурата на камерата - около -9 гр. Снощи си купих добавка против замръзване на нафтата и добавих около 20 литра Ромпетролско гориво. Тази сутрин колата си запали нормално, но превантивно ще си сменя горивния филтър, а най-вероятно и в сондата ще "бръкна", че вече и индикацията за вода (или нещо негоримо) в горивото ми светна...А съм зареждал САМО от скъпите горива на ЕКО+ и веднъж на Шел (Пауъра), въпреки това първия ми проблем изскочи с горивата на ЕКО. А как им вярвах само ?........
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            ntodorov написа:
            ivoivoto написа:
            ntodorov написа:
            Насочвам се към горивен филтър и сонда.
            Горивният ми филтър е на десетина дни,но имам проблеми едно към едно като твоите.Местни светила се произнесоха,че е помпата/Лукас/ Като се застудяло металът се свивал,получавали се луфтове и не можела да бачка както трябва.Като се стоплило времето-обратно,затуй палила нормално тогава...такива ми ти работи.
            Да. От филтъра тръгни. Аз съм с помпа на Бош, може и тя да се свива и разширява - знам ли :D... В друга тема писах, че източих нафтата от филтъра и я тествах в обикновена хладилна камера. За час и половина 1/4 от нафтата беше желирана, а на дъното имаше замръз. Температурата на камерата - около -9 гр. Снощи си купих добавка против замръзване на нафтата и добавих около 20 литра Ромпетролско гориво. Тази сутрин колата си запали нормално, но превантивно ще си сменя горивния филтър, а най-вероятно и в сондата ще "бръкна", че вече и индикацията за вода (или нещо негоримо) в горивото ми светна...А съм зареждал САМО от скъпите горива на ЕКО+ и веднъж на Шел (Пауъра), въпреки това първия ми проблем изскочи с горивата на ЕКО. А как им вярвах само ?........
            Индикацията за вода е при горивния филтър, а не при сондата!

            Коментар


              Да, Жоре. Знам го датчика. Долу на пробката е. Оня ден източих нафтата от филтъра, но тази сутрин ми индикира наличие на вода (или негорим продукт)...а тя иде от резервоара барабар с нафтата, като бонус :D . Ще "бръкна" в него профилактично. Възможно е да имам и утайки около цедката...като знам какви парцали (парафини) плуваха на "охладената" до -9 гр. нафта.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                Относно изчакването преди палене:
                Прикачени файлове
                FIAT Stilo 1.9 JTD 115

                Коментар


                  Да, това доказва, че проблема не е в мен
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Това е неразбираемо за част от потребителите

                    Коментар


                      Утре ще звънна в АИ да ги питам дали нямат преведено ръководството .
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        На ви студен старт: http://www.youtube.com/watch?v=9l-Z636jK5c&NR=1
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          Yavor написа:
                          На ви студен старт: http://www.youtube.com/watch?v=9l-Z636jK5c&NR=1
                          на тоя да му имам акумулатора нищо друго не ща Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                          Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                          Коментар


                            stooes написа:
                            Yavor написа:
                            На ви студен старт: http://www.youtube.com/watch?v=9l-Z636jK5c&NR=1
                            на тоя да му имам акумулатора нищо друго не ща Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                            Тоя е поне с 4 акумулатора...И то големи...
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              stooes написа:
                              Yavor написа:
                              На ви студен старт: http://www.youtube.com/watch?v=9l-Z636jK5c&NR=1
                              на тоя да му имам акумулатора нищо друго не ща Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                              ...и нафтата и нафтата колега. Тази сутрин с новата нафта и антигел добавка колата запали още, като ме видя. За да не разводнявам темата - днес пуснах жалба до КЗП. Нямам силни аргументи и доказателства за произхода на експериментираната от мен нафта, но съм доволен, че поне съм се жалвал и ще тръбя по форуми за качествата на така обичаната от мен верига бензиностанции ЕКО и в частност ЕКО+. Бензиностанцията е на околовръстния път Созопол - Бургас.
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар


                                Поради запитване от един колега, дали при палене без подгрев е нормално да притриса, ето един клип, направен при -7 -8*. Теста е в 9 часа сутринта, с обикновенна нафта на Лукоил. При използване на скъпия дизел на OMV, ги няма тия притрисания в началото, при студен старт и без подгрев. http://www.vbox7.com/play:88a78679 А с подгрев, двигателя си пали още на половин оборот, заработва отчетливо и равномерно веднага и няма смисъл от клип.
                                Fiat Marea TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X