Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ето обещаното клипче.
    00' Bravo 105 JTD

    Коментар


      Сега, гледайки този клип, за пореден път се питам аз ли бъркам като не чакам или Вие бъркате, като чакате толкова много ?
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        По принцип, има ли такъв студ, чакам. Просто навик от пежото . Миналата зима, с такова чакане, с две изгоряли подгревни свещи, палеше по същият начин.Утре сутринта, ще снимам без чакане. Ще изчакам само да изгасне лампата на подгрева, и ще сравним. Не съм го правил никога на такъв студ, нямам сърце просто.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          Аз не мисля че това чакане подпомага с нещо, освен че дърпаме тока на акумулатора, така и така след като изгасне индикацията за подгрева ако има нужда след стартирането релето ще продължи да грее...
          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

          Коментар


            tomsan написа:
            Аз не мисля че това чакане подпомага с нещо, освен че дърпаме тока на акумулатора, така и така след като изгасне индикацията за подгрева ако има нужда след стартирането релето ще продължи да грее...
            В грешка си !Сравнете две клипчета,с и без подгрев как пали,примерно на -15 -20 и ще се обедиш!
            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

            Коментар


              nikolce написа:
              Ето обещаното клипче.
              Не ми е ясно защо чакаш толкова много време преди да запалиш ?Пролетта си смених подгревните свещи. Три от тях бяха изгорели. С четвъртата си направих експеримент. Свещта загрява до жълто за не повече от 3-4 секунди. Според мен няма смисъл да се чака повече. Резултата е един и същ. Идеята на подгревните свещи е дюзата да пръсне гориво към свещта. Така нафтата се самозапалва.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                Колега liverpool235 аз не казвам да не се чака да изгасне лампата за подгрева, а че не виждам смисъл от чакането след като тя изгасне.
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  -10*C 6:30 31.12.2010. OMV Apline Diesel + 4 подгревни свещи.Тази нафта е супер. На -10 пали по лесно отколкото на 0*C с обикновенната.В sinoptik.bg даваха -14*C. Може и толкова да е било през нощта.
                  04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                  Коментар


                    Ето клипче и от мен преди да спукам картера Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 . Предния ден -8 запали по същия начин, просто забравих да снимам. -4* http://vbox7.com/play:270ec7e3
                    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                    Коментар


                      Аз продължавам с гадния сутрешен старт. Докато температурите не падаха под -4 гр. през нощта - нямах проблеми. Сега отново. И днес и вчера - кюфкане, тресене...и чак от третия път паля и то след яко задържане на стартер. След това цял ден - никакъв проблем и при напълно изстинала кола - пали от раз. Акумулатора ми е здрав въпреки, че първоначалните ми съмненията бяха в него. Насочвам се към горивен филтър и сонда.
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        ntodorov написа:
                        Аз продължавам с гадния сутрешен старт. Докато температурите не падаха под -4 гр. през нощта - нямах проблеми. Сега отново. И днес и вчера - кюфкане, тресене...и чак от третия път паля и то след яко задържане на стартер. След това цял ден - никакъв проблем и при напълно изстинала кола - пали от раз. Акумулатора ми е здрав въпреки, че първоначалните ми съмненията бяха в него. Насочвам се към горивен филтър и сонда.
                        С каква нафта караш колега?Днес и аз голям зор видях докато запаля. Не беше карана 3 дни колата.С доста въртене и много трудно запали. Шелска нафта без добавки. Кюф кюф кюф и така няколко пъти и доста продължително. Според мен беше от лоша нафта, се едно бензинова кола като не дава искра аха аха да запали , ама не пали. И най чудното беше че колата си помисли че е запалила по едно време - изписа ми -8*С на дисплейчето докато я въртях на стартер (доста продължително въртене и се падна).Като запали си работи нормално. Направи ми впечатление че като е студено държи около 1 деление по ниски обороти - 800, а иначе е почти на горното деление 900.Нафтата я заредих миналата седмица когато температурите бяха около 20 градуса. Може би са спестили от добавки?
                        Bravo JTD 105 '98

                        Коментар


                          nikolce написа:
                          Ето обещаното клипче.
                          nikolce написа:
                          Утре сутринта, ще снимам без чакане. Ще изчакам само да изгасне лампата на подгрева, и ще сравним.
                          Ето клипчето от тази сутрин, при -10 градуса.В крайна сметка пали без ядове. Макар, и с една идея по-дълго въртене на стартера. Нафтата е от Еко.Весело посрещане на новата година .
                          00' Bravo 105 JTD

                          Коментар


                            mr. Nikoi. Когато за сефте ми направи проблем бях с нафтата на ЕКО + ( винаги съм твърдял, че горивата на ЕКО в страната са в пъти по-добри от нашите в Бургас). Заредих след това на Шел ( скъпата с добавките ) и нямах проблеми известно време, палих си и на -2, - 3 градуса и бях убеден, че проблема ми е решен. Оня ден сутринта на - 1 гр.( през нощта температурата е падала до - 11гр.) се започна пак с кюхкането. Нафтата в резервоара вече отиваше към червения сектор - дозаредих пак на Еко ( обикновен дизел ) и добавих Кастрол ТДА. Колата летеше, не даваше да я настъпя, заработи си тихо, кротко , но... вчера сутринта, когато температурите бяха -1гр. ( нощните температури също са падали до - 9 гр.) - пак кюфкане и тресене на старт. Когато запали на третия път умишлено изчаках да чуя релето на подкачващата помпа. Минаха почти 20 сек. след изгасването на индикацията за подгрев.
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              emzo написа:
                              Сега, гледайки този клип, за пореден път се питам аз ли бъркам като не чакам или Вие бъркате, като чакате толкова много ?
                              Аз никога не съм я чакал повече...изгасне ли индикацията за подгревните и паля....Дори имам чувството,че ако не запаля веднага,а 20 секунди по-късно,колата ми пали по-трудно
                              ex.Мареа ТД100

                              Коментар


                                http://www.youtube.com/watch?v=Z5sMTw8koVkДва месеца не беше палена, вижда се по светването отново на АБС-а и по бавното изгасване на лампата за маслото. Температурата беше около -5С но понеже не съм сигурен колко точно е затова не искам да казвам точна температура. Не се чува сигнал за ниска температура и не съм снимал показанията на термометъра защото нямам десни врати и следователно датчик за температурата Миналата зима със старите дюзи си палеше по същият начин на температури по ниски от -10С....... В момента е с нови дюзи и не мисля, че ще запали по лошо от преди :D

                                Коментар

                                Working...
                                X