Еми уж да :D Давам контакт и чакам 15сек грубо. И пуши отзад като кебапчийница и тресе цялата кола. Връщам контакта и паля като загасне лампата веднага и пали кибрит. Нито играят обороти нито нищо. Сутринта е било -18. Аз я палих 12ч на обяд...
Не вярвам да са свещи. Палил съм миналата година с две изгорели свещи, светеше ми и индикацията ( на пролет ги смених). Проблеми през зимата - йок. Палеше само, като види ключа. Минусови температури бяха и тогава... Тази година вече паля с яко притрисане и то от втория път. Съмнявам/х се в акумулатора, но вече много хора се оплакаха и в Бургас...Започвам да си мисля, че бълвочи сме си сипали в резервоарите. Аз съм с Дизел+ на Еко. Това притрисане и зор при палене е само при сутрешните стартове. През деня - нямам грижа, дори и след 7-8 часов престой.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Кофти! Първа зима ми е с тази кола, втори старт от падането на температурите. Първия беше в началото на деня при -2 Cº и беше идентичен с този на клиповете. Акумулатора е 50 Ah, температурата е 0 Cº, последен старт преди 9 часа.http://www.youtube.com/watch?v=o4bMMgWLYWU след 4-5 минути работа на място http://www.youtube.com/watch?v=F75f4TFhakkP.S. Тепърва ще търся причините като почна от подгряващи свещи, смяна на акумулатора въпреки че този не върти зле както е видно. Предполагам че не е мястото тук за съвети и идеи но ако някой има такива ще се радвам на ЛС.
цялата работа е че нямаш акумулатор според мен е това..
Понеже не мога да кача клипа от телефона- малко писания. Събота- минус 8. Акумулатора- поразреден. Стартера почна да върти бавно- РДС-а на радиото едвам смени часа със станцията. В момента на запалване-1300об/мин, спад на 900, и след малко тропане на място- на 850. пс- на +1 градус-същата история.
Съжалявам, че не можах да снимам брат ми каква нафта източи от колата си - като мастика. Нафтата му е от служебен автомобил зареждан в Бургас от Петрол и Лукойл. Нафтата е източена сутринта при -2 градуса. През нощта температурата е падала до -5 градуса Съмненията за сега се оправдават. Аз изразходвах нафтата на ЕКО + ( може би аз и още 5-6 човека в Бургас зареждаме сляпо от нея :D ). Тази сутрин вече бях с пълен резервоар от скъпата Шелска нафта - запалих си от раз...Е не знам какво да мисля.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Всички се изредихте не приблизително нулеви и положителни градуси да пускате клипчета.Когато днес станаха малко по-ниски температурите (-12 и по-ниски), всички мълчите.
Всички се изредихте не приблизително нулеви и положителни градуси да пускате клипчета.Когато днес станаха малко по-ниски температурите (-12 и по-ниски), всички мълчите.
Всички се изредихте не приблизително нулеви и положителни градуси да пускате клипчета.Когато днес станаха малко по-ниски температурите (-12 и по-ниски), всички мълчите.
днес съм с гаражното пунто /бензин/ реших да го поразтъпча малко, щото му паднаха гумите голяма краста туй дизела, голЕма кола туй Ланчиа-та п.п. - ходих до печката да си взема ръкавиците и не се сетих да я пробвам дали ще запали... определено си беше хладно днес сабале
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Всички се изредихте не приблизително нулеви и положителни градуси да пускате клипчета.Когато днес станаха малко по-ниски температурите (-12 и по-ниски), всички мълчите.
сутринта не я палих от два дена ... при първото въртене с пълна газ запали от четвърт оборот но след 3 4 секунди пуснах газта и всичко приключи ... втори опит пак с пълна газ... не стана.. трети опит с пълна газ и стартера върти без да го пускам 4 5 завъртя пое все едно некой трактор и запали отзад първо изпуши малко бял пушек после голямо кълбо черен дим и започна да си работи нормалнооо
Сутринта когато палех (към 10:30) беше около -7.5, но не снимах и въпреки че в момента съм със слаб акумулатор 60Ah и 540А пусков ток, запали съвсем нормално.
Коментар