Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Доста слаб акумулатор е този, с който паля колата. Така и не го заредих, даже се учудвам, че изобщо пали.СутринтаПривечер

    Коментар


      #92
      Ето как беше при мен преди около 10 минути:Уточнявам - студен старт. Не съм я пипал от снощи. Тук е зверска виелица. Температурата в колата, както ще забележите на клипа беше -5, на Т за външна от обикновен терометър външен - "-8". Чува се едно досадно тресене, което е от стойката за телефона. В един момент я хващам и то спира. Чека свети за отворена врата.Ами това е. Ланча Капа 2.4 JTD 1998г. октомври на близо 300000 км:http://www.youtube.com/watch?v=eMsWIju5Boo

      Коментар


        #93
        vicool написа:
        Аз с моя супер акумулатор се едно паля локомотив - кюфка - тропа - треска, но от втори трети път пали, това само след повече от 15-16 часа престой, иначе ако седи 4-5 часа - върти по-бързо и пали без проблем.
        И аз съм така. Но ще оправям нещата. За две зими никога не ми е бил проблем сутрешния старт. Дори миналата година на - 10 гр. колата палеше без да се замисли. Сега съм, като теб. Проблема ми е, че карам колата на къси разстояния с включени консумативи, а акумулатора не си знае рожденната дата.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #94
          Аз имам проблем със студения старт.Като запаля сутрин работи на 800 оборота и тресе даже както си работи и гасне.Като позагрее достига 950 оборота и работи нормално.Някакви идеи защо така гасне а пали със пипането на ключа
          Fiat Bravo TD100

          Коментар


            #95
            Това на Голфа ? Или на Форда ?
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #96
              Оп забравих да кажа става въпрос за браво тд100
              Fiat Bravo TD100

              Коментар


                #97
                ogi28bЗащо лампата с плюещата дюза ти угасва по-късно?
                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                Коментар


                  #98
                  Светва повторно, и не само тя. Цялата кола се рестартира, щото не и стига ток явно. Това го обаясних в една тема със заглавие "Стило - проблем с паленето" или нещо подобно, кътдето колега беше описал същия проблем. Еми като си заредя акумулатора - току виж се оправило.

                  Коментар


                    #99
                    Кофти! Първа зима ми е с тази кола, втори старт от падането на температурите. Първия беше в началото на деня при -2 Cº и беше идентичен с този на клиповете. Акумулатора е 50 Ah, температурата е 0 Cº, последен старт преди 9 часа.http://www.youtube.com/watch?v=o4bMMgWLYWU след 4-5 минути работа на място http://www.youtube.com/watch?v=F75f4TFhakkP.S. Тепърва ще търся причините като почна от подгряващи свещи, смяна на акумулатора въпреки че този не върти зле както е видно. Предполагам че не е мястото тук за съвети и идеи но ако някой има такива ще се радвам на ЛС.

                    Коментар


                      С подгревните свещи нямаш проблем, иначе щеше да мига реотанчето.Това табло да не е сменяно ? Или ползват едно и също за дизел и бензин.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        Различават се само по една лампа с формата на скоростна кутия /няма я на дизела/. Какво остава тогава? Акумулатора, нафтата?

                        Коментар


                          И аз на си кажа първа зима съм с бравото, тд100 небеше палено 2 седмици заради авансатор смених го с нов,сутринта беше -8 акумулатора завъртя малко по слабо от обичайното и той е нов на 2 месеца Варта 70ah запали без проблем малко играеха оборотите първите 5 минути после се оправи като стигне пурвата чертичка си намали на 850 900 някаде
                          Fiat Bravo TD100

                          Коментар


                            emzo:"С подгревните свещи нямаш проблем, иначе щеше да мига реотанчето.Това табло да не е сменяно ? Или ползват едно и също за дизел и бензин."Колега това с примигването сигурно ли е? И при мен тази сутрин запали от 2-я път(-4). Когато въртях колата се тресеше цялата Вчера на -9 пали кибрит.... Нафтата е на Шел зимната уж. Не ми примигва лампата с реотанчето. Акумулатора е на е година. Ходих на заверка оня каза, че няма проблеми.
                            I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

                            Коментар


                              Колега cls618 твойто ЖТД ли е, защото ако е ЖТД не е логично да притриса, аз лично не съм срещал комън-рейл с изгоряла свещ който да притриса при палене, това май е характерно само за по-старите дизели.
                              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                              Коментар


                                Еми уж да :D Давам контакт и чакам 15сек грубо. И пуши отзад като кебапчийница и тресе цялата кола. Връщам контакта и паля като загасне лампата веднага и пали кибрит. Нито играят обороти нито нищо. Сутринта е било -18. Аз я палих 12ч на обяд...
                                I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

                                Коментар

                                Working...
                                X