Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)
Collapse
X
-
Явор Митев
Ето как беше при мен преди около 10 минути:Уточнявам - студен старт. Не съм я пипал от снощи. Тук е зверска виелица. Температурата в колата, както ще забележите на клипа беше -5, на Т за външна от обикновен терометър външен - "-8". Чува се едно досадно тресене, което е от стойката за телефона. В един момент я хващам и то спира. Чека свети за отворена врата.Ами това е. Ланча Капа 2.4 JTD 1998г. октомври на близо 300000 км:http://www.youtube.com/watch?v=eMsWIju5Boo
Коментар
-
vicool написа:Аз с моя супер акумулатор се едно паля локомотив - кюфка - тропа - треска, но от втори трети път пали, това само след повече от 15-16 часа престой, иначе ако седи 4-5 часа - върти по-бързо и пали без проблем.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Кофти! Първа зима ми е с тази кола, втори старт от падането на температурите. Първия беше в началото на деня при -2 Cº и беше идентичен с този на клиповете. Акумулатора е 50 Ah, температурата е 0 Cº, последен старт преди 9 часа.http://www.youtube.com/watch?v=o4bMMgWLYWU след 4-5 минути работа на място http://www.youtube.com/watch?v=F75f4TFhakkP.S. Тепърва ще търся причините като почна от подгряващи свещи, смяна на акумулатора въпреки че този не върти зле както е видно. Предполагам че не е мястото тук за съвети и идеи но ако някой има такива ще се радвам на ЛС.
Коментар
-
И аз на си кажа първа зима съм с бравото, тд100 небеше палено 2 седмици заради авансатор смених го с нов,сутринта беше -8 акумулатора завъртя малко по слабо от обичайното и той е нов на 2 месеца Варта 70ah запали без проблем малко играеха оборотите първите 5 минути после се оправи като стигне пурвата чертичка си намали на 850 900 някадеFiat Bravo TD100
Коментар
-
emzo:"С подгревните свещи нямаш проблем, иначе щеше да мига реотанчето.Това табло да не е сменяно ? Или ползват едно и също за дизел и бензин."Колега това с примигването сигурно ли е? И при мен тази сутрин запали от 2-я път(-4). Когато въртях колата се тресеше цялата Вчера на -9 пали кибрит.... Нафтата е на Шел зимната уж. Не ми примигва лампата с реотанчето. Акумулатора е на е година. Ходих на заверка оня каза, че няма проблеми.I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......
Коментар
-
Еми уж да :D Давам контакт и чакам 15сек грубо. И пуши отзад като кебапчийница и тресе цялата кола. Връщам контакта и паля като загасне лампата веднага и пали кибрит. Нито играят обороти нито нищо. Сутринта е било -18. Аз я палих 12ч на обяд...I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар