аз едвам паля от третия път доста време се мъчи да запали и отзад пуши яко, добре че ми е як акумулаторът ако бях с някой скапан да съм му **** мамата още при първия опит да запаля :D незнам как ще се пали при по-големите студове, дайте някав съвет
подгревните свещи са за смяна :D може да греят но да греят само на малка част от свеща
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
В неделя сутрин запалих гадничко. Темпреатурата беше - 2 градуса. През ноща е падала до -8. Никога не ми се е случвало да запали с "кюфкане" и яко претрисане. Палил съм на - 14 гр. - без проблем. За първа зима съм с 10В40, другите зими съм карал с 5В40, прибавям и неустановените годинки на акумулатора...ПС: Не съм снимал, защото не мислех, че ще запаля по-различно от друг път.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
В неделя сутрин запалих гадничко. Темпреатурата беше - 2 градуса. През ноща е падала до -8. Никога не ми се е случвало да запали с "кюфкане" и яко претрисане. Палил съм на - 14 гр. - без проблем. За първа зима съм с 15В40, другите зими съм карал с 5В40, прибавям и неустановените годинки на акумулатора...ПС: Не съм снимал, защото не мислех, че ще запаля по-различно от друг път.
А как можеш да си позволиш такава гавра с ЖТД-то и да му налееш 15в40 .
В неделя сутрин запалих гадничко. Темпреатурата беше - 2 градуса. През ноща е падала до -8. Никога не ми се е случвало да запали с "кюфкане" и яко претрисане. Палил съм на - 14 гр. - без проблем. За първа зима съм с 15В40, другите зими съм карал с 5В40, прибавям и неустановените годинки на акумулатора...ПС: Не съм снимал, защото не мислех, че ще запаля по-различно от друг път.
А как можеш да си позволиш такава гавра с ЖТД-то и да му налееш 15в40 .
Хора, простете - грешката е моя - с 10В40 съм. Поправям се. Сега видях, какво съм писал. Поправете ме - с 15 В40 никага, ама никога и никоя кола не съм карал.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
В неделя сутрин запалих гадничко. Темпреатурата беше - 2 градуса. През ноща е падала до -8. Никога не ми се е случвало да запали с "кюфкане" и яко претрисане. Палил съм на - 14 гр. - без проблем. За първа зима съм с 15В40, другите зими съм карал с 5В40, прибавям и неустановените годинки на акумулатора...ПС: Не съм снимал, защото не мислех, че ще запаля по-различно от друг път.
А как можеш да си позволиш такава гавра с ЖТД-то и да му налееш 15в40 .
При мене гаврата е още по-голяма значи, карам го с Мобил 15в40 за трактори, багери, фадроми...
При мен като паля сутрин стрелката на термометъра стои като умряла, а твоята е малко над 1-во деление което е около 30 градуса на антифриза ... кого заблуждаваш - себе си ли? Запали със завътране и половина .. даже на emzo стилото не може така
Няма да споря, пък и не съм тръгнал да лъжа никого, закакво ми е да правя клип ако не ми е първото палене ?П.п за да уточня, това ми е първото палене, ама второто подаване на контакт .П.п2 stooes я преди да пишеш глупости хвани и обстойно прегледай всичките клипове със Стилота във темата и виж къде им е стрелката.
за стрелката на тепературата и на бравото ми седи леко над минимума след като цъкна на контакт , необеснимо за мен защо, явно с времето уредите стават по неточни понеже ми подържа нормална температура малко над средната четичка!А тази сутрин беше -9 ще кача по късно клипчето да ви покажа, стартера ми нещо взе да изпуска завъртам тамън стъгсти и да запали и се чува едно стържене и спира да ми върти мотора ! идей дали е шалтер или съм за втулки ??
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар