Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много странен проблем с Мултипла 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много странен проблем с Мултипла 1,9 JTD

    Здравейте колеги! От известно време имам много странен проблем с Мултиплата. Сигурно още в началото трябва да кажа, че Мултиплата е 2000 г. и е 105 к.с. Тъй като това е първия ми сблъсък с този тип двигатели, нямам никаква идея какво и къде да гледам. Та, по същество, проблема се състои в следното: От известно време, откакто захладня, Фиата започна да пали когато си поиска. В смисъл такъв, слизам сутринта, влизам в колата, давам на контакт и .... от тук започва цирка. Половината лампи по таблото ми не светват а именно - за маслото, за подгревните свещи, за "умната " дюза или както там се нарича. Освен това, лампата с надпис KEY не изгасва, или иначе казано, май не си познава ключа. При тази ситуация неми остава нищо друго освен да изключа от контакт и да пробвам пак след няколко секунди. И това се повтаря до момента в който лампите вземат, че светнат, ключа изгасва и се почват опити за палене. Обаче, с изненнада установих, че върти а не пали. И така пак няколко пъти докато накрая всичко си дойде на мястото и запалва. В началото си мислех, че е някякъв проблем когато колата е студена, но след няколко дни установих, че почна да го прави и когато е топла, или иначе казано при всеки опит за запалване. Та, някой сблъсквал ли се е с такъв проблем, някакви идеи какво и от къде може да е, та да създава такъв проблем. Моля за спешна помощ, тъй като съм на ръба на нервна криза и съм на път да насека Мултиплата с брадвата следващия път когато бързам, а тя реши да не запали. Моля помагайте !
    Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

    #2
    2 въпроса:1. Датчик запалване сменяли ли си ?2. Гасне ли в движение ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      2 въпроса:1. Датчик запалване сменяли ли си ?2. Гасне ли в движение ?
      Колега, както казах, от скоро имам колата и освен текущото обслужване, нищо друго не съм сменял. А по втория въпрос, проблема е само в паленето След като веднъж запали, няма проблем, върви си, няма прекъсване, все едно няма никакъв проблем.
      Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

      Коментар


        #4
        За иммото т.е. ключа - понякога правят така, иска да извадиш ключа и да пробваш пак, поне аз лек не открих.На жтд105 двигателя болежка е тоз датчик:http://www.axm-auto.com/index2.php?b...1&show=1Щом ти светва дюзата (този двигател няма умна дюза) значи има възможноста да е записала грешка.Намери възможност да и направиш диагностика.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          кола

          първо с по лесното провери бушоните , кабелие към акумулатора
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Бушоните ги проверих, всички са си здрави и си правят добър контакт. Акумулатора е нов, само че е 63 Ан, незнам дали не му е малък. Там клемите са намазани с технически вазелин и всички са стегнати на местата си.
            Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

            Коментар


              #7
              А доколкото разбрах от другите теми които разгледах, този датччик не прави ли проблем когато двигателя е загрял ?
              Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

              Коментар


                #8
                Не винаги.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46923
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Провери си контактният ключ и ако захранването се подава от реле го провери и него.Нямаш проблем с датчици и.............. просто нямаш захранване.

                  Коментар


                    #10
                    Контактния ключ неможах да разбера как се сваля, понеже е с някакви старнни болтове с конусни глави. Освен ако не трябва да ги скъсам. А за захранването как да разбера дали се подава от реле?
                    Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Ти няма да сваляш цялата концола от болтновате а само 2 те букси и слагаш друг клеморед за проба
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Друг клеморед какво ще рече? в смисал откачам буксите от патрона на контактния ключ и ги закачам на друг патрон , за който съм сигурен че работи нормално. това ли имаш предвид ?
                        Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                        Коментар


                          #13
                          SDLW написа:
                          Друг клеморед какво ще рече? в смисал откачам буксите от патрона на контактния ключ и ги закачам на друг патрон , за който съм сигурен че работи нормално. това ли имаш предвид ?
                          Точно обратното.Сваляш само клемореда/буксите от твоя патрон и слагаш нов клеморед.Виж така е при Браво-Брава-Мареа.Предполагам е подобно и при теб.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14
                            ДАМ, всяко чудо за 3 дни. смяната на клемореда помогна за около 3-4 часа. сега съм с нов клеморед и пак пред същия проблем. давайте идеи кои релета могат да са свързани с този проблем и къде да ги търся. че за съжаление вече и нерви не ми останаха.
                            Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                            Коментар


                              #15
                              Здравейте !След като проблема си продължава, днес установих, че се влияе от температурата на околната среда. Сутринта, когато беше 4 градуса като тръгвах на работа, имах проблеми със запалването. После обаче, като си тръгвах, беше 15 градуса и си запали без никакъв проблем. Възможно ли е да е датчик на запалването и да се влияе от температурата ?
                              Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                              Коментар

                              Working...
                              X