Здравейте колеги! От известно време имам много странен проблем с Мултиплата. Сигурно още в началото трябва да кажа, че Мултиплата е 2000 г. и е 105 к.с. Тъй като това е първия ми сблъсък с този тип двигатели, нямам никаква идея какво и къде да гледам. Та, по същество, проблема се състои в следното: От известно време, откакто захладня, Фиата започна да пали когато си поиска. В смисъл такъв, слизам сутринта, влизам в колата, давам на контакт и .... от тук започва цирка. Половината лампи по таблото ми не светват а именно - за маслото, за подгревните свещи, за "умната " дюза или както там се нарича. Освен това, лампата с надпис KEY не изгасва, или иначе казано, май не си познава ключа. При тази ситуация неми остава нищо друго освен да изключа от контакт и да пробвам пак след няколко секунди. И това се повтаря до момента в който лампите вземат, че светнат, ключа изгасва и се почват опити за палене. Обаче, с изненнада установих, че върти а не пали. И така пак няколко пъти докато накрая всичко си дойде на мястото и запалва. В началото си мислех, че е някякъв проблем когато колата е студена, но след няколко дни установих, че почна да го прави и когато е топла, или иначе казано при всеки опит за запалване. Та, някой сблъсквал ли се е с такъв проблем, някакви идеи какво и от къде може да е, та да създава такъв проблем. Моля за спешна помощ, тъй като съм на ръба на нервна криза и съм на път да насека Мултиплата с брадвата следващия път когато бързам, а тя реши да не запали. Моля помагайте !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много странен проблем с Мултипла 1,9 JTD
Collapse
X
-
emzo написа:2 въпроса:1. Датчик запалване сменяли ли си ?2. Гасне ли в движение ?Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
За иммото т.е. ключа - понякога правят така, иска да извадиш ключа и да пробваш пак, поне аз лек не открих.На жтд105 двигателя болежка е тоз датчик:http://www.axm-auto.com/index2.php?b...1&show=1Щом ти светва дюзата (този двигател няма умна дюза) значи има възможноста да е записала грешка.Намери възможност да и направиш диагностика.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
SDLW написа:Друг клеморед какво ще рече? в смисал откачам буксите от патрона на контактния ключ и ги закачам на друг патрон , за който съм сигурен че работи нормално. това ли имаш предвид ?
Коментар
-
ДАМ, всяко чудо за 3 дни. смяната на клемореда помогна за около 3-4 часа. сега съм с нов клеморед и пак пред същия проблем. давайте идеи кои релета могат да са свързани с този проблем и къде да ги търся. че за съжаление вече и нерви не ми останаха.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Здравейте !След като проблема си продължава, днес установих, че се влияе от температурата на околната среда. Сутринта, когато беше 4 градуса като тръгвах на работа, имах проблеми със запалването. После обаче, като си тръгвах, беше 15 градуса и си запали без никакъв проблем. Възможно ли е да е датчик на запалването и да се влияе от температурата ?Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар