Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много странен проблем с Мултипла 1,9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Нека някой запознат с имобилайзера да каже каква е вероятността проблема да е в него.
    LANCIA LYBRA SW 2.4 JTD '2000
    FIAT PUNTO 1.2 75 ELX '97

    Коментар


      #32
      Да, при мен е същото реле, но след като го смених и аз вече знам, че не ми е там проблема. Yellow_Flash_Colorz_PDT_13. Сега ровя тука и чета може ли да има връзка с имобилаизера този проблем. и ако може, как да го заобиколя имобилаизера.
      Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

      Коментар


        #33
        Много трудно ! Ако е от иммото няма да ти изгасне CODE, гасне ли - чека е минал.Занимаваш се с 1001 глупости, а не седна да провериш датчика, за който ти намилам.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          Е да де ама при мен ключето с надпис коде не гасне. Когато се случи да угасне, тогава си светват и другите лампи и си пали. А за датчика на коляновия вал просто нямах възможност да го проверя. ще го направя при първа възможност.
          Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

          Коментар


            #35
            За иммото търси из форума - има антенка до клемореда, чиято букса може да прави мизерии.Иначе елиминрането му май е доста сложно, т.к. и ГНП е замесена, поне така ми каза ключаря преди време, като го питах.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #36
              А този датчик за който ти говориш, би трябвало да е някъде на блока от страната на маховика нали? И може да се види само от долу като се свали кората под двигателя. Понеже от горе като гледах, жъобще нищо не се вижда.
              Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

              Коментар


                #37
                Ама ти май не четеш, какво ти пишем. В линка по-нагоре е описано.Аз бях дотук. Успех.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #38
                  Аз много добре си чета даже. Днес следобяд смених въпросния датчик и ... просто си олекнах с поредните 50 лв. След смяната, колата си запали нормално, при положение, че навън беше 13 градуса. Паркирах пред офиса и към 17 ч. като реших да си тръгна и ... О чудо, проблема си съществува пак. Определено не е от датчика, нито от релето на свещите, нито от четеца на имото. Сега на дневен ред е въпроса: МОЖЕ ЛИ ДА Е ПРОБЛЕМЕН САМИЯ ИМОБИЛАЙЗЕР? И ако може, ако сменя цялата кутия на имото заедно с контактния ключ, дали ECU-то ще го познае, или се иска ново програмиране, за да работят заедно.
                  Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                  Коментар


                    #39
                    CODE изгасваше ли ?Общо взето НЕ изгасне ли - изобщо НЕ върти клюа.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #40
                      Ама emzo, аз не съм и пробвал да въртя като не изгасне ключа. Пробвам само когато изгасне. Като не изгасне ключа, връщам и въртя пак и така докато изгасне. Някои път е на 2-3 път, някои -ът на 20-30. Обаче ми направи впечатление, че започна да не иска да пали дори и след като изгасне ключа.
                      Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                      Коментар


                        #41
                        Някой има ли Repair Manual за Мултипла. Не намирам, а ще ми е полезно да имам схеми, като се видя с колегата. Явно ще падне "ровене" и мерене.
                        LANCIA LYBRA SW 2.4 JTD '2000
                        FIAT PUNTO 1.2 75 ELX '97

                        Коментар


                          #42
                          Колега, благодаря предварително. Ама ми се струва, че ще го зазимя Фиата и ще си карам Вартбурга през зимата.
                          Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                          Коментар


                            #43
                            кола

                            http://storage.fiat-bg.org/Books/Multipla/ И тук има доста за колата https://sites.google.com/site/fiatmultipla/Home/repairs Иначе може да си поиграуш и да махнеш кода и после да видиш какво ще е може пак да не пали А една диагностика няма ли кой та ти направи Далече си от София тук по става .
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #44
                              Ключар, за диагностиката мога и сам, ама според ФЕС, всичко си е на ред. Дава ми само една грешка на ЕГР, ама тя няма връзка с този проблем. Мен ме интересува, ако сменя имобилайзера, самата кутийка, дали ЕКУ-то ще го приеме, или е заложено софтуерно точно с кой имобилайзер да работи.Другия вариант е да сменя всички релета, само дето не знам кое къде с е намира
                              Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                              Коментар


                                #45
                                Значи след намеса от страна на колегата kluchar и изчитане на всички теми които той ми предложи, днес сутринта смених едно реле, което се намира на самото ЕКУ в краката на пътника и проблема изчезна. Вече цял ден при температури под 0 градуса си паля без проблем. Благодаря на всички за изказаните мнения и оказаната морална подкрепа.
                                Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !

                                Коментар

                                Working...
                                X