Нека някой запознат с имобилайзера да каже каква е вероятността проблема да е в него.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много странен проблем с Мултипла 1,9 JTD
Collapse
X
-
Да, при мен е същото реле, но след като го смених и аз вече знам, че не ми е там проблема. Yellow_Flash_Colorz_PDT_13. Сега ровя тука и чета може ли да има връзка с имобилаизера този проблем. и ако може, как да го заобиколя имобилаизера.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Е да де ама при мен ключето с надпис коде не гасне. Когато се случи да угасне, тогава си светват и другите лампи и си пали. А за датчика на коляновия вал просто нямах възможност да го проверя. ще го направя при първа възможност.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Аз много добре си чета даже. Днес следобяд смених въпросния датчик и ... просто си олекнах с поредните 50 лв. След смяната, колата си запали нормално, при положение, че навън беше 13 градуса. Паркирах пред офиса и към 17 ч. като реших да си тръгна и ... О чудо, проблема си съществува пак. Определено не е от датчика, нито от релето на свещите, нито от четеца на имото. Сега на дневен ред е въпроса: МОЖЕ ЛИ ДА Е ПРОБЛЕМЕН САМИЯ ИМОБИЛАЙЗЕР? И ако може, ако сменя цялата кутия на имото заедно с контактния ключ, дали ECU-то ще го познае, или се иска ново програмиране, за да работят заедно.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Ама emzo, аз не съм и пробвал да въртя като не изгасне ключа. Пробвам само когато изгасне. Като не изгасне ключа, връщам и въртя пак и така докато изгасне. Някои път е на 2-3 път, някои -ът на 20-30. Обаче ми направи впечатление, че започна да не иска да пали дори и след като изгасне ключа.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
кола
http://storage.fiat-bg.org/Books/Multipla/ И тук има доста за колата https://sites.google.com/site/fiatmultipla/Home/repairs Иначе може да си поиграуш и да махнеш кода и после да видиш какво ще е може пак да не пали А една диагностика няма ли кой та ти направи Далече си от София тук по става .
Коментар
-
Ключар, за диагностиката мога и сам, ама според ФЕС, всичко си е на ред. Дава ми само една грешка на ЕГР, ама тя няма връзка с този проблем. Мен ме интересува, ако сменя имобилайзера, самата кутийка, дали ЕКУ-то ще го приеме, или е заложено софтуерно точно с кой имобилайзер да работи.Другия вариант е да сменя всички релета, само дето не знам кое къде с е намираКогато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Значи след намеса от страна на колегата kluchar и изчитане на всички теми които той ми предложи, днес сутринта смених едно реле, което се намира на самото ЕКУ в краката на пътника и проблема изчезна. Вече цял ден при температури под 0 градуса си паля без проблем. Благодаря на всички за изказаните мнения и оказаната морална подкрепа.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар