Нали беше оправил всичко ?http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=1&show=1
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Много странен проблем с Мултипла 1,9 JTD
Collapse
X
-
Явно не съм се изразил правилно. Като смених вложката и си запали нормално. Ама после като дойде вечерта и захладня и пак почна да си прай каквото си знае. Мерси за линка, аз датчика го знам колко струва, ама се чудех дали може да е в него проблема, понеже незнам какво му е устройството и дали може да се влияе от температурата на околния въздух.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Благодаря за линка. Доколкото разбрах, датчика е податлив на влияние от температурата когато се прецака. Сега остава да разбера къде на мултиплата се намира това чудо и как да стигна до него. Заради странната форма на предницата, мястото под капака е още по оскъдно. Ако я кача на канал дали ще се види къде е ?Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Датчика на коляновия вал (датчик запалване) се намира нейде отдоле на колата Поне при моето jtd105 достъпа до него беше от канал.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Съгласен съм, че сигурно има проблем, но как да разбера къде е ? днес я закачих на диагностика и за съжаление според ФЕС всичко си е наред. и пак така, като е топло времето няма проблем. сега чакам да изстине и да сляза да видя ще запали ли или не. и тогава да я закача пак на ФЕС да видя какво ще каже.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Преди малко намерих реле и го смених, проблема обаче се оказа, че не е и в него. Значи клемореда и релето отпадат. Предпазители също отпадат, тъй като всички са здрави. сега е на ред датчика на коляновия вал. И като го сменя и него и ако не се оправи, я зазимявам и ще ходя пеша.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Абе то не е банално ама... проверих го. Той е сравнително нов, замерих го, напрежението си е нормално, клемите са почистени и намазани с технически вазелин. За релето.... странното е, че реотанчето започна да мига след като смених релто. Но и това което сложих е работещо, тъй като го свалих от работещ автомообил. Абе както казва жената, имаме си дух в колата. Това реле от къде взема управление? Може ли да има някаква връзка с имобилайзера? и ако може, има ли някакъв начин да го заобиколя имото?Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
Тъй като използвам принципа на пробата и грешката, установих, че когато дам на контакт и не ми светнат лампите, същото това реле не включва. Естествено, сетих се, че може да има проблем с управлението на релето, ама като незнам кои и от къде го управлява, реших, че е възможно самото реле да е дало фира и да включва когато то си реши. Та за това реших, че най лесно ще е като пробвам с друго реле. Сега вече знам, че проблема не е в релето и почвам да търся кои и от къде го управлява. И по важното, как го управлява.Когато господ не можал да направи правия силен, направил силния прав !
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=62080 мисля, че при теб е същото реле, но не ти е там проблема !!!F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар