Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 1.9тди пали трудно и гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо 1.9тди пали трудно и гасне

    Колеги помагайте купих си типото преди няколко дена със следния проблем пали но трябва да държиш на стартер доста след като запали пуши много черен дим и няма мошност най много до 3000 оборота след като поработи 20 30 сек и угасва само сякаш горивото и свърша после палиш и пак угасва забелязах че болчето за обезвъздушаването на горивния филтър е лепено със силикон и филтъра е нов има ли вероятност да има въздух в системата също така мотора е много шумен

    #2
    Re: Типо 1.9тди пали трудно и гасне

    Patlaka написа:
    Колеги помагайте купих си типото преди няколко дена със следния проблем пали но трябва да държиш на стартер доста след като запали пуши много черен дим и няма мошност най много до 3000 оборота след като поработи 20 30 сек и угасва само сякаш горивото и свърша после палиш и пак угасва забелязах че болчето за обезвъздушаването на горивния филтър е лепено със силикон и филтъра е нов има ли вероятност да има въздух в системата също така мотора е много шумен
    Това което можеш да направиш е смяна на свещи и смени част от маркучите с прозрачни за да видиш дали има въдух. Смени и нафтата или долей за да си сигорен че не е от нея. Аз си сложих и ръчна помпа за нафтата-помага. Това ако не помогне отивай на майстор. Аз съм с помпа лукас и неделя я центроваха. Оказа се че може би при смяна на ангренажа е загубила центровка. Колата пушеше бял пушек сутрин докато загрее,след това подържаше пък по-високи обороти.Майстора не се изказа добро мнение за помпи Лукас,давали много ядове и при тези стари коли. Не знам.

    Коментар


      #3
      Re: Типо 1.9тди пали трудно и гасне

      Patlaka написа:
      Колеги помагайте купих си типото преди няколко дена със следния проблем пали но трябва да държиш на стартер доста след като запали пуши много черен дим и няма мошност най много до 3000 оборота след като поработи 20 30 сек и угасва само сякаш горивото и свърша после палиш и пак угасва забелязах че болчето за обезвъздушаването на горивния филтър е лепено със силикон и филтъра е нов има ли вероятност да има въздух в системата също така мотора е много шумен
      Това което можеш да направиш е смяна на свещи и смени част от маркучите с прозрачни за да видиш дали има въдух. Смени и нафтата или долей за да си сигорен че не е от нея. Аз си сложих и ръчна помпа за нафтата-помага. Това ако не помогне отивай на майстор. Аз съм с помпа лукас и неделя я центроваха. Оказа се че може би при смяна на ангренажа е загубила центровка. Колата пушеше бял пушек сутрин докато загрее,след това подържаше пък по-високи обороти.Майстора не се изказа добро мнение за помпи Лукас,давали много ядове и при тези стари коли. Не знам.

      Коментар


        #4
        Утре ще проверя сондата в резервоара и всички маркучи за въздух и ще пробвам да я запаля.Също така имам съмнения за не добре центрован ремък трябва да видя дали е на белег

        Коментар

        Working...
        X