Здравейте, имам един много дразнещ проблем Алфа 156 2.4JTD 136hp 1998г има чип, но без чип пак същата работа:като ускорявам между 2500-3000 об. на 1 скорост колата рязко иска да угасне; това го прави на 2 ск. и малко се усеща на 3 предавка.Даже понякога угасва и светва лампата за диагностика, като е на 4 предавка и на 5 предавка, както и да го юркам няма следа от това угасване. Много пъти му правих диагностика, като сравня исканото налягане и достиганото все ми дава високо налягане на реала,когато е с чип регулатора не съм го виждал повече от 50% а без чип е около 28%-30%,когато е на 800 об. налягането е 300бр. и пръсканото гориво е 4,50-5,00mg/i регулатора е на 11,60%, гледал съм на други JTD-та там регулатора не е по малко от 15%. Регулатора го отворих имаше малко мръсотия изчистих го смених тефлона и "О" пръстена нямаше ефект, ето един лог файл с чип. Моля ако някой е имал същия проблем и го е оправил да сподели! Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
помпа високо наляагане 2.4JTD
Collapse
X
-
Ето лог. на различни предавки. Трабва един работещ регулатор за да пробвам дали ще се оправи ако не се оправи не искам да рискувам с нов че цената е доста 238лв. , някой дали ще се навие да пробваме с неговия регулатор! От Русе съм, хем да видя неговата кола как върви,че мойта със чип даже нещо нема кефи че повече от 208км. неможе.Прикачени файлове
Коментар
-
ergon написа:Ето лог. на различни предавки. Трабва един работещ регулатор за да пробвам дали ще се оправи ако не се оправи не искам да рискувам с нов че цената е доста 238лв. , някой дали ще се навие да пробваме с неговия регулатор! От Русе съм, хем да видя неговата кола как върви,че мойта със чип даже нещо нема кефи че повече от 208км. неможе.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Виделин Райчинов написа:Един бърз въпрос: Колата пали ли лесно?Ако пали не се занимавай да сменяш регулатор, а направо си рециклирай помпата!Сменял ли си скоро горивен филтър и на колко Км ти е?п.п Пфф от лога си личи, че регулатора му няма нищо!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Виделин Райчинов написа:Един бърз въпрос: Колата пали ли лесно?Ако пали не се занимавай да сменяш регулатор, а направо си рециклирай помпата!Сменял ли си скоро горивен филтър и на колко Км ти е?п.п Пфф от лога си личи, че регулатора му няма нищо!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Колега не бъди толкова категоричен,защото опитът ти явно не е достатъчен за да споделиш и това с което и аз съм се сблъсквал.Нека ergon започне със смяната на регулатора преди да се впуска във филмите с помпата и да споделя тук за резултатите.Грешката Fuel Rail Pressure винаги ще се записва,дори и при проблемен датчик за налягането с тази разлика че тогава колата няма да гасне.Освен този запис контролера записва още една грешка според проблемният елемент,затова аз настоях след изгасването на колата да прочете грешките и тогава да мислим повече.Колкото повече данни за дефекта толкова по добре.Без да знаем достатъчно не е редно да сваляме помпа и да почваме да разглобяваме.Успех на колегата с проблема!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Колега не бъди толкова категоричен,защото опитът ти явно не е достатъчен за да споделиш и това с което и аз съм се сблъсквал.Нека ergon започне със смяната на регулатора преди да се впуска във филмите с помпата и да споделя тук за резултатите.Грешката Fuel Rail Pressure винаги ще се записва,дори и при проблемен датчик за налягането с тази разлика че тогава колата няма да гасне.Освен този запис контролера записва още една грешка според проблемният елемент,затова аз настоях след изгасването на колата да прочете грешките и тогава да мислим повече.Колкото повече данни за дефекта толкова по добре.Без да знаем достатъчно не е редно да сваляме помпа и да почваме да разглобяваме.Успех на колегата с проблема!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Преди малко го юрках на всички предавки нямаше следа от това угасване или предърпване,исках да видя каква грешка щеше да записва за да ви покажа грешката,преди като гаснеше мисля че записваше тази грешка Fuel Rail Pressure, между другото преди две седмици сипах на резервар и половина две добавки на LIQUI MOLY за Common Rail по 250мл. от тогава насам забелязвам че симптомите за угасване намаляха сякаш, преди много често угасваше а пък сега само се мъче да угасне но не угасва, а тази вечер няама следа, не разбирам какво става, ще пробва пак да го накарам да угасне да видя точно кода на грешкат и самата грешка и ще пиша.
Коментар
-
Колеги не се карайте.Всеки от вас е изпадал в някаква беда и не е задължително проблема да е същия.Има причина колата да гасне и тя може да е в страни от гориво снабдяването.Именно за да отхвърля или приема ,даден проблем съм си направил някои магий и така хващам проблема на 100%.Това е за проблемния старт,тук става въпрос за друго!
Коментар
-
Наистина малко странни % дава регулатора.Помпата няма какво да я коментирам.Като се загледах по-обстойно в първия лог и видях на 2 места че има записано налягане 1500 бара Ето защо ти гасне.По софт лимитъра на налягането е 1450 бара.Отделно си има работни карти за самото налягане - на колко оборота какво налягане и т.н. Рейл сензорът може да мери налягане само до 1500 бара. Тук се крие проблемът ти.Поне според мен де.Казваш че го имаш същия проблем и със стоковия софт,което малко ме обърква и озадъчава и ме насочва към проблемен регулатор.Аз по-скоро се бях насочил към кофти чип/мап ама ще видим.Направи един лог със стоковия софт и после с моднатия.Пусни само обороти,искано и реално налягане,% на регулатора и колко волта дава рейл сензора.Направи ги на 2 и 3 предавка от 1500 до 4500 оборота с педала до долу. Пък да видим.
Коментар
-
Виделин Райчинов написа:Категорично против! През мен минаха 3броя регулатори и 2бр помпи за високо налягане!При проблемен регулатор колата пали трудно, в повечето случей не пали!При проблемна помпа се губи налягане във високите обороти, следователно колата гасне!Абсолютно винаги при тези симптоми, грешката в ЕКУ-то е Fuel Rail Pressure!Повярвай, половин година се мъчих точно с този проблем и вече съм наясно защо, как, кога и т.н! И други колеги могат да го подвърдят ако четат темата!Само ще си даде парите на вятъра както направих аз и още куп потребители от този форум, те си знаят за кой говоря!Хайде на колегата да прочете темата: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558BRAVA 1.9 JTD 105hp+ EX
E46 320D
Коментар
-
2she написа:Виделин Райчинов написа:Категорично против! През мен минаха 3броя регулатори и 2бр помпи за високо налягане!При проблемен регулатор колата пали трудно, в повечето случей не пали!При проблемна помпа се губи налягане във високите обороти, следователно колата гасне!Абсолютно винаги при тези симптоми, грешката в ЕКУ-то е Fuel Rail Pressure!Повярвай, половин година се мъчих точно с този проблем и вече съм наясно защо, как, кога и т.н! И други колеги могат да го подвърдят ако четат темата!Само ще си даде парите на вятъра както направих аз и още куп потребители от този форум, те си знаят за кой говоря!Хайде на колегата да прочете темата: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44558ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар