Позволявате ли си да промените момента на подаване (впръскане)?
Таймингът е много тънък и важен момент в цялата тая история При мен jtd105 със стоковата турбина няма смисъл да се подава повече от 60 мг гориво,което е някъде 17.5-18.0 съотношение въздух-гориво. Колега @ergon, видях логовете със сток софт и при тях не виждам нищо проблемно.Казваш че пак гасне или се опитва да гасне?Записва ли същата грешка пак?Дай повече инфо.Какво се случва с колата?В мен бушуват едни размисли и страсти....Така от разстояние и от пи-си-то е доста трудно да се определи точно проблема.
Колега @ergon, видях логовете със сток софт и при тях не виждам нищо проблемно.Казваш че пак гасне или се опитва да гасне?Записва ли същата грешка пак?Дай повече инфо.Какво се случва с колата?В мен бушуват едни размисли и страсти....Така от разстояние и от пи-си-то е доста трудно да се определи точно проблема.
Здравей колега,със стоковия софт колата не гасне само понякога прелашка яко на около 2800об. то и с чипнатия софт много рятко гасне само лашка и като угасне записва тази грешка която я написах по назат.Ето лог с оргиналния софт бях го пуснал по назат,на този лог само ми прелашка и се вижда искано налягане е 932бр. а то доставя 1245бр. а с оргиналния софт немога да го накарам да угасне а само прелашка и за това не ми записва грешка.
Здравей колега,със стоковия софт колата не гасне само понякога прелашка яко на около 2800об. то и с чипнатия софт много рятко гасне само лашка и като угасне записва тази грешка която я написах по назат.Ето лог с оргиналния софт бях го пуснал по назат,на този лог само ми прелашка и се вижда искано налягане е 932бр. а то доставя 1245бр. а с оргиналния софт немога да го накарам да угасне а само прелашка и за това не ми записва грешка.
Ми ще трябва да пробваш с изряден регулатор.Няма ли някой близо до теб да ти услужи с един за половин час?Освен с изключване на "възможните проблемни възли" един по един не виждам как по друг начин можеш да решиш проблема.
Позволявате ли си да промените момента на подаване (впръскане)?
Таймингът е много тънък и важен момент в цялата тая история При мен jtd105 със стоковата турбина няма смисъл да се подава повече от 60 мг гориво,което е някъде 17.5-18.0 съотношение въздух-гориво. Колега @ergon, видях логовете със сток софт и при тях не виждам нищо проблемно.Казваш че пак гасне или се опитва да гасне?Записва ли същата грешка пак?Дай повече инфо.Какво се случва с колата?В мен бушуват едни размисли и страсти....Така от разстояние и от пи-си-то е доста трудно да се определи точно проблема.
Как изчисли, че при оригиналното налягане на турбото при 60мг впръскване ще си на 18 АФР?
Как изчисли, че при оригиналното налягане на турбото при 60мг впръскване ще си на 18 АФР?
Ми много лесно Като знам колко гориво се пръска и колко въздух се доставя. Не го меря с широколентова ламбда сонда, а просто казвам ориентировъчно колко би трябвало да е на база софт и на база инфо от логове,който съм правил.Кое е оригиналното налягане на турбото?Мен не ме вълнува толкова налягането на турбото колкото дебита въздух,който доставя. Плюс това аз няма какво да го смятам.То си е въведено в картите. Толкова въздух-толкова гориво, следователно такава смес (сместта всеки сам може да си е сметне вярвам) Вече наистина много се отдалечихме от темата.Ако имаш някакви идеи какъв точно е проблема и как да помогнем на колегата,моля да споделиш
Мен не ме вълнува толкова налягането на турбото колкото дебита въздух,който доставя.
Винаги съм си мислел че са някак си свързани помежду си тези две неща.
Правилно си мислил Дано все още да мислиш така.Аз някъде да съм казал обратното Нали се сещаш че при една турбина карана на 1 бар дебитът който тя доставя може да е 50% по-голям от друга турбина която се кара на 1.3 бара примерно.Сега разбираш ли какво съм се опитал да подскажа Приключвам с "извънкласната дейност".Вече отговарям само по темата на колегата.
Коментар