Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

помпа високо наляагане 2.4JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    genko1982 написа:
    ... накрая реших сам че може да не й достига въздух и да компенсира и вкарва повече гориво и да не пръсне мотора изгасва
    Малиииииййй.По-голяма глупст не бях чувал (без да се обиждаш колега )В момента не мога да видя логовете,че нямам качен exel пък wordpad и notepad ми ги отваря едни разбъркани и с много нули

    Коментар


      #32
      genko1982 написа:
      опитаи защото и моита гаснеше като достигне 1500бара налягане
      Еми много ясно че ще гасне.По-назад съм обяснил защо (според мен).1500 бара налягане на този рейл сензор Bosch RDS2 - 0281002405,който мери до 150MPa(1500bar) - просто няма как да не гасне колата. Същото се получава и като сложиш по-голяма турбина примерно и искаш да караш на 1.6 бара но пък си със стоковия МАП сензор ,който е до 2.5 бара абсолютно налягане

      Коментар


        #33
        НЕ гасне заради сензорите, а гасне заради картите.Най-лесно е да се набутат сезори, които да имат възможност да отчитат по-големи налягания. Ама за какво при положение, че стигне ли до лимита тотално колата трябва да се отреже!И само със смяна на сензора нищо не се прави. Тогава става една много арна п.п. За колегата "genko1982".Ела при мен и ми дай 1000лв, като ти гарантирам за тях колата ти да върви колкото си може, с всички закачени сензори по нея и колкото и да я мъчиш няма да загасне
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #34
          BO написа:
          НЕ гасне заради сензорите, а гасне заради картите.Най-лесно е да се набутат сезори, които да имат възможност да отчитат по-големи налягания. Ама за какво при положение, че стигне ли до лимита тотално колата трябва да се отреже!И само със смяна на сензора нищо не се прави. Тогава става една много арна п.п. За колегата "genko1982".Ела при мен и ми дай 1000лв, като ти гарантирам за тях колата ти да върви колкото си може, с всички закачени сензори по нея и колкото и да я мъчиш няма да загасне
          Иска да гасне и с оргиналния софтуер.

          Коментар


            #35
            не се обиждаите но съм сигурен че такива проблеми и в завода в италия няма да ги решат,да не говора за тук в бг.за мен е важно че моита кошница вече не гасне и просто се опитах да помогна ако стане,а тия пари като ги дадох ме беше яд,но вече несъжалявам,имам си резервна помпа,регулатор,датчик на рейла,дюзи и егр клапан

            Коментар


              #36
              Я колега ми обясни за какво се ползва дебитомера ? Щото и аз искам да го разкача моя, ама ще ми навреди ли по някакъв начин ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                BO написа:
                НЕ гасне заради сензорите, а гасне заради картите.
                Абсолютно и твърдо НЕ.Как ще гасне заради картите,колега Това му е хубавото на софта че мога да правя каквото си искам с него.Докато хардуера е друга "бира".Точно заради сензорите гасне.Ако сложа рейл сензор 180 MPa(1800bar) няма никакъв проблем да направя софта и колата да си върви на 1600 бара.Даже познавам хора които в момента имат такъв сет-ъп и си карат без проблем.Фабричния лимитър на налягането е 1450 бара.В работните карти налягането е до 1350 бара.Винаги мога да го направя на 1500-1600 бара.Единствената пречка ми е рейл сензора,който е до 150MPa(1500bar).Другият вариант е вместо да се сменя рейл сензора да се "излъже", както е направил мапер-а на колегата Roman,но най-добрият вариант е да се смени сензора.Само за протокола да кажа предварително че с тази помпа Bosch CP1 може да се кара до около 1650 бара (във високите обороти й идва малко нанагорнище обаче). Още нещо говоря за EDC15C5 и EDC15C7

                Коментар


                  #38
                  BO написа:
                  И само със смяна на сензора нищо не се прави. Тогава става една много арна
                  Тук съм съгласен вече

                  Коментар


                    #39
                    Момчета за помпата няма проблем да подържа високо налягане!От тук на татък си играйте колкото искате с карти и сензори.

                    Коментар


                      #40
                      specialista написа:
                      Момчета за помпата няма проблем да подържа високо налягане!От тук на татък си играйте колкото искате с карти и сензори.
                      Е това е приказка вече

                      Коментар


                        #41
                        janyboy написа:
                        BO написа:
                        НЕ гасне заради сензорите, а гасне заради картите.
                        Абсолютно и твърдо НЕ.Как ще гасне заради картите,колега Това му е хубавото на софта че мога да правя каквото си искам с него.Докато хардуера е друга "бира".Точно заради сензорите гасне.Ако сложа рейл сензор 180 MPa(1800bar) няма никакъв проблем да направя софта и колата да си върви на 1600 бара.Даже познавам хора които в момента имат такъв сет-ъп и си карат без проблем.Фабричния лимитър на налягането е 1450 бара.В работните карти налягането е до 1350 бара.Винаги мога да го направя на 1500-1600 бара.Единствената пречка ми е рейл сензора,който е до 150MPa(1500bar).Другият вариант е вместо да се сменя рейл сензора да се "излъже", както е направил мапер-а на колегата Roman,но най-добрият вариант е да се смени сензора.Само за протокола да кажа предварително че с тази помпа Bosch CP1 може да се кара до около 1650 бара (във високите обороти й идва малко нанагорнище обаче). Още нещо говоря за EDC15C5 и EDC15C7
                        И точно пак опираме, не реже заради сензорите а заради картите. Помисли малко пак и ще вникнеш в написаното от мен.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #42
                          BO написа:
                          И точно пак опираме, не реже заради сензорите а заради картите. Помисли малко пак и ще вникнеш в написаното от мен.
                          И пак казвам НЕ.Ти помисли малко.Ето пресен пример с колегата автор на темата.В работните карти макс налягането е 1350 бара,единичният лимитър е на 1450 бара.Хайде сега обясни ми как колата на колегата е записала 1500 бара преди да изгасне Реално ако всичко е ок с горивнта система нялягането не би трябвало да надвиши 1350 бара + -20 бара.Приемаме че регулаторът е "калпав" и подминаваме тези 1350 бара,подминаваме и 1450 бара,прави 1500 бара(все още не е изгаснала колата) и в следващия момент колата гасне.Обясни ми точно от коя карта гасне колата?Дай й адреса направо.Дали с цел тунинг(софтуерно) ще се повиши налягането или с помощта на калпавия регулатор(хардуерна грешка)-резултатът е един и същ.С този рейл сензор колата винаги ще гасне след 1500 бара. Може и да греша.Никога не казвам че съм 100% сигурен в нещо.Ако съм в грешка моля да ме убедиш в обратното с аргументи а не само с "помисли","от картите е".Като професионално вече занивамащ се с тези неща (диагностика и т.н.) не би трябвало да си толкова лаконичен. Някой да ми обясни какво се случва ако напрежението на рейл сензора е под 0.5В и над 4.5В Така аз казвам какво е според мен : под 0.5В (на контакт) колата няма да запали , а над 4.5В колата ще изгасне.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #43
                            Колеги обединете знанията си,може и тук пред нас.В думите и на двамата има доста логика.Аз имам въпроси,само дето темата не беше за това ,но да ми прости този който пусна темата.Първо,когато се изготви нов софт и този който го прави иска примерно максимума на налягането да е 1800 бара,как уведомява ЕКУ-то какво е налягането?Нали ползва пак сензора на рейла.Обаче той променя ли си напрежението над 4.5 В.Най-вероятно не.Това означава че ако 4.5 В. се достигат още при 1500бара то стойноста не се променя до 1800.Втория въпрос е как тогава ЕКУ-то разбира за стойности над 1500?Това ме навежда на мисълта че имам нужда от друг сензор.Не казвам че мапера няма да има доста работа.Според мен искате да вкарате повече гориво,но това неминуемо довежда и до ред нежелани ефекти с които трябва да се преборите.Аз лично бих пробвал с други разпръсквачи,без да променям софта.А в комбинация от двете според мен ще има огромен успех.Само дето това е за хора на които им се харчат пари за кеф.Поздрави!!!

                            Коментар


                              #44
                              specialista написа:
                              Колеги обединете знанията си,може и тук пред нас.В думите и на двамата има доста логика.Аз имам въпроси,само дето темата не беше за това ,но да ми прости този който пусна темата.Първо,когато се изготви нов софт и този който го прави иска примерно максимума на налягането да е 1800 бара,как уведомява ЕКУ-то какво е налягането?Нали ползва пак сензора на рейла.Обаче той променя ли си напрежението над 4.5 В.Най-вероятно не.Това означава че ако 4.5 В. се достигат още при 1500бара то стойноста не се променя до 1800.Втория въпрос е как тогава ЕКУ-то разбира за стойности над 1500?Това ме навежда на мисълта че имам нужда от друг сензор.Не казвам че мапера няма да има доста работа.Според мен искате да вкарате повече гориво,но това неминуемо довежда и до ред нежелани ефекти с които трябва да се преборите.Аз лично бих пробвал с други разпръсквачи,без да променям софта.А в комбинация от двете според мен ще има огромен успех.Само дето това е за хора на които им се харчат пари за кеф.Поздрави!!!
                              Ми наистина се поотплеснахме малко за което се извинявам.Значи ще се опитам да отговоря на някои от въпросите ти.Като се модва софта с цел тунинг се стига до момент в който исканото количество гориво е доста голямо и със стокови дюзи и на стоково налягане времето за пръскане става прекалено голямо,което от своя страна води до доста неприятности.Подходите са 2.Или нови разпръсквачи с по-голям дебит или увеличаване на налягането на горивото.Ако примерно се иска налягане 1600 бара се модват няколко карти+единичните лимитъри за налягане.Обаче си остава въпроса с обхвата на сензора.И 1500 баровия и 1800 баровия сензор имат работни напрежения от 0.5В до 4.5В по линейна зависимост както е на картинката.Всеки сензор има карта с линеаризация.В случая напрежение-налягане.При смяната на сензора задължително трябва да се коригира тази карта иначе нищо не сме направили.В общи линии е това.

                              Коментар


                                #45
                                Да така е спор за това няма!Пробва ли ли сте с други разпръсквачи?Със сток и с тунинг софт,какъв е ефекта?Позволявате ли си да промените момента на подаване (впръскане)?Как се доставя повечето въздух от който със сигурност има нужда при повечето гориво?Това са все въпроси на които можете да отговорите при желание разбира се.То е ясно без промяна на софта няма как да се постигне някакъв добър резултат,и отново идва въпроса каква е целта и какъв е тавана достиган от някой от вас.

                                Коментар

                                Working...
                                X