При проблемна помпа се губи налягане във високите обороти, следователно колата гасне!Абсолютно винаги при тези симптоми, грешката в ЕКУ-то е Fuel Rail Pressure!
Ама вие видяхте ли логовете изобщо?Помпата си държи налягане и във високите и в ниските.Колегата е казал че проблемът се появява между 2500-3000 оборота.И колата не гасне заради губене на налягане във високите Колата гасне заради пракалено високо налягане.Исканото е 1200 бара а реалното 1500 бара Това скапана помпа ли е Просто рейл сензорът реже компа при налягане дори 10-15 бара над 1500 бара.И ето какво значи въпросната грешка P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance . Който знае английски да си го преведе,който не знае-google translate.Разбира се аз не съм 100% категоричен като вас с колегата @2she и не изключвам да има и някакъв проблем с помпата.Просто при така дадената информация-помпата остава на заден план според мен.Това са лично мои виждания и никого не ангажирам с тях.Поздрави
При проблемна помпа се губи налягане във високите обороти, следователно колата гасне!Абсолютно винаги при тези симптоми, грешката в ЕКУ-то е Fuel Rail Pressure!
Ама вие видяхте ли логовете изобщо?Помпата си държи налягане и във високите и в ниските.Колегата е казал че проблемът се появява между 2500-3000 оборота.И колата не гасне заради губене на налягане във високите Колата гасне заради пракалено високо налягане.Исканото е 1200 бара а реалното 1500 бара Това скапана помпа ли е Просто рейл сензорът реже компа при налягане дори 10-15 бара над 1500 бара.И ето какво значи въпросната грешка P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance . Който знае английски да си го преведе,който не знае-google translate.Разбира се аз не съм 100% категоричен като вас с колегата @2she и не изключвам да има и някакъв проблем с помпата.Просто при така дадената информация-помпата остава на заден план според мен.Това са лично мои виждания и никого не ангажирам с тях.Поздрави
Уважавам мислещите хора!!!! Те винаги стигат до истината!!!
....Помпата няма какво да я коментирам.Като се загледах по-обстойно в първия лог и видях на 2 места че има записано налягане 1500 бара Ето защо ти гасне.По софт лимитъра на
Я чакай сега, аз ли недовиждам или ..... Къде видя и в двата лога налягане 1500бара, че то и 2-ъти??? За 5-и път гледам всичките логове и никъде не видях по голяма стойност от 1370бара!?
....Помпата няма какво да я коментирам.Като се загледах по-обстойно в първия лог и видях на 2 места че има записано налягане 1500 бара Ето защо ти гасне.По софт лимитъра на
Я чакай сега, аз ли недовиждам или ..... Къде видя и в двата лога налягане 1500бара, че то и 2-ъти??? За 5-и път гледам всичките логове и никъде не видях по голяма стойност от 1370бара!?
Абе,чакам аз,чакам Виж първия лог 2.4 JTD log ред 138 и 215 Ако трябва няколко пъти го виж.
....Помпата няма какво да я коментирам.Като се загледах по-обстойно в първия лог и видях на 2 места че има записано налягане 1500 бара Ето защо ти гасне.По софт лимитъра на
Я чакай сега, аз ли недовиждам или ..... Къде видя и в двата лога налягане 1500бара, че то и 2-ъти??? За 5-и път гледам всичките логове и никъде не видях по голяма стойност от 1370бара!?
Абе,чакам аз,чакам Виж първия лог 2.4 JTD log ред 138 и 215 Ако трябва няколко пъти го виж.
Да прав си видях го!Аз не довиждам нещо! п.п Съгласи ме, колегата да слага един регулатор и да покара известно време с него и да сподели дали пак гасне!
Тя грешката е ясна-Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range-накратко рейл сензорът е извън обхват.И сензора е ясен.Просто той си мери до 1500 бара.Много колеги като си мапват колите и искат да карат на 1550-1600 бара си слагат 1800-баров сензор.Защо?Защото софтуерно мога да му задам и 1600 бара и теоритично помпата би могла да ги достави,но ако сензорът мери до 1500 бара не става.Колата гасне.Обаче каква е причината да има налягане 1500 бара и повече при искано 1200-1250бара в случая?"Веригата" помпа-регулатор-рейл сензор Проблемът е хардуерен.Регулатор.Но това си е чиста спекулация от моя страна. Колегата да пробва с изправен регулатор,ако проблемът остане,пробва с изправен рейл сензор и така.Принципа на изключване ще свърши работа.
Ето 3 лога направих с оригиналния софтуер, на третия лог оборотите малко бъгнаха от 2000об. към 2800об. заради лаптопа, но това не е проблем, точно когато прелашка, няма от къде да пробвам с друг регулатор и датчик на реала.
може да ти е смешно колега,но аз сам сменил помпата с реглатора,датчика на реила,опитвах и с друг комп и пак си гаснеше като я настъпя,дадох над 1000лв за диагностики и части,докато накрая не реших сам че може да не и достига въздух и да компенсира и вкарва повече гориво и да не пръсне мотора изгасва,изключих дебитомера и спря да гасне колкото и да я настъпвам;не казвам да се кара с изключен а просто да пробва може тои да дава грешна информация
може да ти е смешно колега,но аз сам сменил помпата с реглатора,датчика на реила,опитвах и с друг комп и пак си гаснеше като я настъпя,дадох над 1000лв за диагностики и части,докато накрая не реших сам че може да не и достига въздух и да компенсира и вкарва повече гориво и да не пръсне мотора изгасва,изключих дебитомера и спря да гасне колкото и да я настъпвам;не казвам да се кара с изключен а просто да пробва може тои да дава грешна информация
Не вярвам проблема да е от него защото знам как работ, като го исключиш дебитомера флиза в авариен режим и замръзва на 700mg/i това означава при 2.4JTD 12 милиграма по малко гориво се пръска сответно дебита на помпата намаля.Преди като ми пренадуваше турбината имах проблеми с дебитомера, забелязвах турбото като надвиши 1.4bar. дебитомера флизаше в авариен режим и като си дръпна крака от педала на гаста и отново като я натисна и се оправяше,записваше грешка за дебитомера. Но пренадуването го оправих сега нямам тази грешка за дебитомера.Ще пробвам всепак да видя какво ще стане.
незнам дали проблема е точно от него но така спря да гасне,а още не съм пробвал с друг да видя какво ще стане,дано ти помогна да не се вкараш в едни приключения като мен
Коментар