Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за дюзи

    http://www.dieseljones.co.uk/common-...равейте колеги, за какво става на въпрос точно в сайта, за рециклирани или нови дюзи?? английския ми е слаб защото написаната цена доста грабва.
    мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

    #2
    Re: Въпрос за дюзи

    AthlonXP написа:
    http://www.dieseljones.co.uk/common-rail-injectors/fiat-common-rail-injectors/fiat-bravo-common-rail-injector/fiat-bravo-1-9-jtd-8v-bosch-common-rail-injector-0445110276.html?currency=gbpЗдравейте колеги, за какво става на въпрос точно в сайта, за рециклирани или нови дюзи?? английския ми е слаб защото написаната цена доста грабва.
    Рециклирани по стандартите на Бош.Тествани с най-високо ниво оборудване за дизел тестове. /к’вото и да значи това/

    Коментар


      #3
      И по евтини ги има.А Бошовското рецикле си е перфектно, на една Ксара слагах такива.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Мерси много
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #5
          Я да повдигна след толкова много години темата, че да не пускам нова, понеже в момента и аз съм в процес на търсене на вариант за рециклиране или смяна на точно такива дюзи 0445110276 на Браво 2 1.9 120к.с. Multijet. Та въпроса ми е към кой вариант да се насоча - смяна на разпръсквачи, който ми е на първо място, но какви и от къде, вторият вариант ми е рециклирани дюзи, но пак въпроса е от къде да търся на нормални цени и с гарантирано качество и последният и слабо вероятен ми е с дюзи втора употреба. Другото е при смяна на разпръсквачи, дали ще трябва да се качват на стенд дюзите и да им се генерира нов код?
          FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

          Коментар


            #6
            Тези дюзи на това браво са много по различни от на моето Не знам дали има пиезокристални във фиат, но ако има и твоите са такива става доста скъпо. Защо реши, че имаш проблем с дюзите ? Ходи ли да ти ги проверят ?
            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

            Коментар


              #7
              Дюзите ми са със същият номер като в линка както и по-горе съм го дал и за това ползвам темата. Инъче си поиграх и направих теста с излишното гориво и за 5 минути на 1 цил. даде 51мл. на 2 цил. 40мл. на 3 цил. 50мл. и на 4цил. 50мл., и явно, че първи цилиндър е зле, както трети и четвърти са на ръба. А също така в студеното време сега паля трудно и след 2-3 подгрявания, като първите 10секунди колата работи на 3 цилиндъра и само препалва четвъртият. Така, че за това питам за вариянти да оправя поне на първи цилиндър дюзата, като клоня към смяната на разпръсквача ѝ.
              FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

              Коментар


                #8
                Със риск да предизвикам дебат,смея да заявя че от теста който си направилняма как да съдиш за състоянието на дюзите,камо ли за някоя конкретно!Обикновено за минута е теста и резултатите от 10мл. ги приемеме за добри.Поздрави!

                Коментар


                  #9
                  Съгласен съм, че този тест не е много реален, но в комбинация с трудното палене дори и в топлото време преди дни, когато колата е седяла и е студена, както и кратковременната работа на 3 цилиндъра като запали с характерното металическо чукане, когато припалва и четвъртият цилиндър, плюс белият пушек когато трудно пали, та все си мисля, че е хубаво да се ориентирам към дюза. А ако може да се пооправи лесно само със смяна на разпръсквачи, без да трябва да се качват дюзите на стенд за генериране на нов код ще е още по-добре, че все пак един разпръсквач на Бош е около 100лв и някак си се прежалват толкова пари, предвид вариантите с нови или рециклирани дюзи. Лошото е, че в Габрово и региона Дизел сервизи няма, като изключим няколко самонадценили се пишман майстори и няма къде да си проверя на стенд реално как са ми дюзите. Та за това и попитах и за идеи за рециклирането им, като и за евентуални други варианти за разпръсквачи, освен на Бош.
                  FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

                  Коментар


                    #10
                    и аз мислех да пиша,ама се въздържах за известно време.проблема ти не е от дюзите.иди на диагностика.причините са много-стартер,акумулатор,регулатор,помпа,просто явно много трудно вдигаш налягане в рейла,а от там и припалването .

                    Коментар


                      #11
                      Малко късно пиша, но нямам много време, а и има по-належащи проблеми за отстраняване по колата, като например липсващата задна скорост... Та диагностика тука в Габрово освен на Жигула и Голф2 карбуратор, за друго няма кой. Но пък и аз не съм чак толкова скаран с техниката , че да не мога да си направя диагностиката и сам, но в момента си чакам и Ваг-ком кабела с превключвателите, като на колата даже си има постоянно забит един ELM327 Bluetooth, но не е "тунингован" и мога да виждам сравнително малко неща и като цяло се надявам някой ден да посъбера малко свободно време за тази кола и да ѝ направя хубава диагностика. Но от живите данни, който виждам при палене е, че стартера върти с около 190-200 оборота, което мисля, че е долната граница при този мотор и също е предпоставка за трудното вдигане на налягане. А при запален двигател и на обороти налягането в рейката е около 320 бара и при форсиране на място над 3000 оборота минава 950 бара, като колата няма проблеми с гаснене при натоварване и при високи скорости. Въпреки, че е със собствено мнение и понякога не ѝ се върви и иска по-здраво натискане. ЕГР-а го чистих и беше добре, също така чистих и дебитомера и като го гледам и него на живите данни и той си реагира добре и бързо, а и колата не записва никакви грешки. Другото, което забелязвам е, че при натискане и над 3000оборота започва изведнъж доста силно да се чува чукане като на аванс на бензинова кола, което не ми звучи нормално. Така, че като се оправя с моторите на другите ми 2 коли и тази ще мине под ножа за пълно сервизиране и ремонт, включително и на двигател, докато не стане като нова, та за това и се интересувам за варианти за разпръсквачи на дюзите или за някакво рециклиране. Също така едно от първите неща, които ще се сменят е ремонтен комплект буталца на помпата за високо налягане, така, че ми трябват съвети от къде да ги търся на нормални цени и качествени. Просто аз съм от хората, на които като им се съберат 2-3 проблема по някоя система по колата и след това започвам по етапно пълната ѝ подмяна, докато всичко не стане като ново и да не мисля кое ще следващото, което ще се издъни.
                      FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

                      Коментар


                        #12
                        всичко по горивната система от косера

                        Коментар

                        Working...
                        X