Реших за зимата да сменя подгревните свещи,не че ми дава ядове,.Колата е имам от скоро. Имам няколко въпроса1. На топъл двигател или на студен д-тел се сменят свещите? Опитах на студено само една свещ, не мърда. Имам чувство че е запекла. Има ли някаква техника за сваляне? На другите ми коли нямах такъв проблем.2. Трябва ли да се демонтира лоста на авансатора и тръбичките след ГНП за да отвия и махна 1 и 2 свещ? Погледнато от ляво на дясно. Разстоянието ми се вижда малко и незнам дали ще се развие свеща напълно.Има ли опасност от счупване ако натисна по-силно свеща?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на подгревни свещи
Collapse
X
-
По-добре е на топъл двг. Винаги се отвива по-лесно. Но при навиването да внимаваш да не ги пренатегнеш. Не пръскай с WD40 и с нищо друго, защото после има опасност мръсотията да иде в цилиндъра.Свещите са консуматив и е редно да се сменят на определен пробег, защото почват да събират нагар. После прегарят и стават чупливи. Ако са на нормални км. и се действа внимателно е много малка вероятността да счупиш свещ. Така че за мен правилно си се ориентирал да си ги смениш. Препоръчвам ти NGK.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:По-добре е на топъл двг. Винаги се отвива по-лесно. Но при навиването да внимаваш да не ги пренатегнеш. Не пръскай с WD40 и с нищо друго, защото после има опасност мръсотията да иде в цилиндъра.Свещите са консуматив и е редно да се сменят на определен пробег, защото почват да събират нагар. После прегарят и стават чупливи. Ако са на нормални км. и се действа внимателно е много малка вероятността да счупиш свещ. Така че за мен правилно си се ориентирал да си ги смениш. Препоръчвам ти NGK.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар