Здравейте колеги, имам следния проблем : Когато паля колата сутрин двигателя притриса и изпушва сиво черен пушек, който мирише на недоизгоряла нафта. Иначе колата си пали от раз но работи все едно на 2-3 цилиндъра, това трае около 5-6 секунди след това няма проблем , нито пуши нито прекъсва. проверих подгревните свещи всичките са добре. Може ли дае от дюза (дюзи) защото докато позагрее се чува едно леко чукане. Колата е фиат темпра 1.9 тд . Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсва и припушва сиво черен пушек?
Collapse
X
-
Предпоследната ми кола беше Темпра 1.9 TDS която също правеше тези номера/или подобни/ при по-студено време и когато не е палена по-дълго време/примерно една нощ/.Оказаха се две причини-пъво свещ която не работеше и клапан на нафтата.Поне при мене беше така но е много вероятно и твоето предположение за дюза...Иначе мн. добър двигател за около 3 години и изминати 45000км. само масло и филтри никакви други ядове./като изключим тука упоменатия проблем/tabe 1.9JTD-105 HLX
-
Карай си колата така.Нищо и няма.Този проблем ти го прави само при първо паленене и при по хладни сутрини.За 5-6 или 15-20 секунди дюзата не може да загрее толкова че ако има проблем той да изчезне.За толкова време само се повишава температурата в бренера и в следствие на това запалването на нафтата става много по лесно.Добре е да провериш центровката на запалването и евентуално да си поиграеш с нея,но тогава рискуваш да улесниш паленето за сметка на вървенето.Центровката на този мотор е на 8 градуса преди ГМТ.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Аз не бих посъветвал никой да си играе с центровката!По спомен колата е с помпа Бош и се прави статична центровка с индикатор пак по спомен на един милиметър ход на плунжера.Няма да изпадам в повече подробности тъй като в момента нямам база данни за сравнение.Не мога да кажа какво и е на колата,трябват проверки за да се стигне до истината.Факт е че има проблем!Успех!!!
Коментар
-
Колоега този клапан е еднопосочен дане се връща горивото обратно в резервоара .При мен връщаше мн. малко но достатъчно да прави проблем при по-дълго време когато не е палена колата а за местото не се сещам къде беше./понеже майстори го сменяваха .....и това им беха думите/.За центровка според мен не е необходимо щом после колата си заработва нормално...Провери пак свещите особено 1-та трудно достъпната тази до помпата мисля беше и направи двойно пдгряване да видиш ефекта дали ще е пак същия... Успех...tabe 1.9JTD-105 HLX
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар