нещото с което много се гордеех с моя фиат брава 1.9д, бе че винаги палеше, дори и в най-студените дни.Днес обаче не запали. От какво може да е - ток има, защото върти. Друга информация не мога да дам. Вярно че въпросът звучи глупаво, но все пак ще съм благодарен за някакво мнение ( предположение)Спрях да я карам всеки ден и се появи проблема. От два месеца не ходя с нея на работа и я изкарвам само сабота и неделя - и ето че тази сабота сутринта не можах.Последния път като я карах всичко и беше наред палеше от първия път.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1.9д не пали!!
Collapse
X
-
Plastex написа:Като подкачиш акумулатора малко мисля, че ще запали. С тия фарове и нередовно каране се случва.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
IGG написа:Най лесно е да си провериш първо акумулатора. Ако е стар веднага буди съмнение, че може да си е заминал. Два пъти ми се е случвало и двата пъти купувах нов акумулатор.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:IGG написа:Най лесно е да си провериш първо акумулатора. Ако е стар веднага буди съмнение, че може да си е заминал. Два пъти ми се е случвало и двата пъти купувах нов акумулатор.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
привет,съжалявам, че чак сега се включвам ама просто тия дни съм заринат с работа.Акумулатора е наистина стар - от 4 години имам колата и я карам с него, а колко преди е била с него не се знае. Тая сутрин си викам я да взема да я пробвам - и тя взе че запали, обаче я угасих по погрешка и при второто въртене не запали - инъче си въртеше (явно не е чак толкова достатъчен тока - но определено не се мъчеше едвам едвам - абе все едно въртиш без да си подгрял). Стартера е оправен миналата година - така че не е проблем той. Извиках един приятел и взех неговия акумулатор - с него запали. Изгасих и пак запалих - нямаше проблем с другия акумулатор. Ей сега отивам пак да я видя ще запали ли с моя акумулатор, ако не ще се прибирам с метрото и утре ще си взема нов.
Коментар
-
ми какво стана - акумолатора е проблема както предположих. Измерих му гъстотата на електролита - 1.24, Генератора зарежда нормално. Вчера си купих нов.Стария е просто сдал багажа - ако не карам 3-4 дена колата след това немога да я запаля. Последните дни карах колата всеки ден със стария акумулатор и нямах проблем - но въпроса беше докога.Даже магазина от където си купих акумулатор, не признават гаранции на акумулатори с гъстота на електролита по-малко от 1.23.
Коментар
-
specialista написа:Извинявам се много,но акомулатор с тази гъстота(1.24) на всички клетки би трябвало да работи в тази температури.Да не говорим че след продължителен заряд е възможнио да отчете и по-добри стойности.Някой сложи ли му товарна вилка?мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар