Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава 1.9д не пали!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Брава 1.9д не пали!!

    нещото с което много се гордеех с моя фиат брава 1.9д, бе че винаги палеше, дори и в най-студените дни.Днес обаче не запали. От какво може да е - ток има, защото върти. Друга информация не мога да дам. Вярно че въпросът звучи глупаво, но все пак ще съм благодарен за някакво мнение ( предположение)Спрях да я карам всеки ден и се появи проблема. От два месеца не ходя с нея на работа и я изкарвам само сабота и неделя - и ето че тази сабота сутринта не можах.Последния път като я карах всичко и беше наред палеше от първия път.

    #2
    пробвай да натиснеш бутона под седалката.понапомпай крушата за подкачване да видим какво ще стане
    alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
    fiat bravo TD100-печката на брата

    Коментар


      #3
      Като подкачиш акумулатора малко мисля, че ще запали. С тия фарове и нередовно каране се случва.
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

      Коментар


        #4
        Plastex написа:
        Като подкачиш акумулатора малко мисля, че ще запали. С тия фарове и нередовно каране се случва.
        Сигурно искаш да кажеш дозаредиш акумулатора.Колегата не уточнил стартера върти и не пали или върти ,но няма никой.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          А компресията как е
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            Най лесно е да си провериш първо акумулатора. Ако е стар веднага буди съмнение, че може да си е заминал. Два пъти ми се е случвало и двата пъти купувах нов акумулатор.
            Bravo TD100

            Коментар


              #7
              IGG написа:
              Най лесно е да си провериш първо акумулатора. Ако е стар веднага буди съмнение, че може да си е заминал. Два пъти ми се е случвало и двата пъти купувах нов акумулатор.
              Колегата казва, че колата ВЪРТИ и не пали не виждам защо да е проблема в акумулатора
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Valiosport написа:
                IGG написа:
                Най лесно е да си провериш първо акумулатора. Ако е стар веднага буди съмнение, че може да си е заминал. Два пъти ми се е случвало и двата пъти купувах нов акумулатор.
                Колегата казва, че колата ВЪРТИ и не пали не виждам защо да е проблема в акумулатора
                Понякога не върти достатъчно силно.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                Коментар


                  #9
                  привет,съжалявам, че чак сега се включвам ама просто тия дни съм заринат с работа.Акумулатора е наистина стар - от 4 години имам колата и я карам с него, а колко преди е била с него не се знае. Тая сутрин си викам я да взема да я пробвам - и тя взе че запали, обаче я угасих по погрешка и при второто въртене не запали - инъче си въртеше (явно не е чак толкова достатъчен тока - но определено не се мъчеше едвам едвам - абе все едно въртиш без да си подгрял). Стартера е оправен миналата година - така че не е проблем той. Извиках един приятел и взех неговия акумулатор - с него запали. Изгасих и пак запалих - нямаше проблем с другия акумулатор. Ей сега отивам пак да я видя ще запали ли с моя акумулатор, ако не ще се прибирам с метрото и утре ще си взема нов.

                  Коментар


                    #10
                    И вземи си провери подгрева и за въздух в системата!

                    Коментар


                      #11
                      Какво стана, запали ли, от какво се оказа проблема, ако си от София и се съмняваш за компреснията, няма проблем ще я премерим намирам ми се комплект за мерене на компресия
                      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                      Коментар


                        #12
                        ми какво стана - акумолатора е проблема както предположих. Измерих му гъстотата на електролита - 1.24, Генератора зарежда нормално. Вчера си купих нов.Стария е просто сдал багажа - ако не карам 3-4 дена колата след това немога да я запаля. Последните дни карах колата всеки ден със стария акумулатор и нямах проблем - но въпроса беше докога.Даже магазина от където си купих акумулатор, не признават гаранции на акумулатори с гъстота на електролита по-малко от 1.23.

                        Коментар


                          #13
                          Извинявам се много,но акомулатор с тази гъстота(1.24) на всички клетки би трябвало да работи в тази температури.Да не говорим че след продължителен заряд е възможнио да отчете и по-добри стойности.Някой сложи ли му товарна вилка?

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            Извинявам се много,но акомулатор с тази гъстота(1.24) на всички клетки би трябвало да работи в тази температури.Да не говорим че след продължителен заряд е възможнио да отчете и по-добри стойности.Някой сложи ли му товарна вилка?
                            E то на разреден акумулатор защо да се слага товарна вилка ?? той няма ли да се предаде ? иначе те подкрепям, че е трябвало първо да се пробва да се зареди!
                            мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                            Коментар


                              #15
                              Да се предаде на кое??? На товарната вилка ли???Че той стартера дърпа повече от вилката!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X