Здравейте колеги,за първи път пиша тук, защото до сега не съм имал проблеми с работното ми магаре (фиориното).Само, че от около седмица започна капи нафта от помпата при при изгасено положение. (Само да вметна, че колата стои на един баир надолу, ама там си стоеше през последните 2 години).Освен, че капе не виждам никаква друга разлика - пали си на четвърт, и няма разлика във вървежа.Замислих се, че може да е тръбата или каквото е там с нафтата от резервоара, ама нещо не мога да я видя....Та от тази гледна точка питам, ако може да ми препоръчате някой майстор, на който му се занимава със 20 годишен дизел и да е свестен (до колкото може да се каже). До сега пробвах с двама, ама не им се занимаваше с толкова стара кола....Мерси много за помощта.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нафтова помпа на Фиорино 1.7D
Collapse
X
-
Най-вероятно е уплътнителя на ускорителния вал(рейката).Лошото е че като я отворя намирам толкова износени неща че се чудя как да убедя клиента че трябва да се сменят.Става въпрос за лагерната втулка и самия ускорителен вал.Другото е комплект уплътнители и семеринг и доста труд по монтаж демонтаж на ГНП и ремонта на самата помпа.Успех!!!
Коментар
-
specialista написа:Най-вероятно е уплътнителя на ускорителния вал(рейката).Лошото е че като я отворя намирам толкова износени неща че се чудя как да убедя клиента че трябва да се сменят.Става въпрос за лагерната втулка и самия ускорителен вал.Другото е комплект уплътнители и семеринг и доста труд по монтаж демонтаж на ГНП и ремонта на самата помпа.Успех!!!
Коментар
-
todorakiggg написа:specialista написа:Най-вероятно е уплътнителя на ускорителния вал(рейката).Лошото е че като я отворя намирам толкова износени неща че се чудя как да убедя клиента че трябва да се сменят.Става въпрос за лагерната втулка и самия ускорителен вал.Другото е комплект уплътнители и семеринг и доста труд по монтаж демонтаж на ГНП и ремонта на самата помпа.Успех!!!Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:todorakiggg написа:specialista написа:Най-вероятно е уплътнителя на ускорителния вал(рейката).Лошото е че като я отворя намирам толкова износени неща че се чудя как да убедя клиента че трябва да се сменят.Става въпрос за лагерната втулка и самия ускорителен вал.Другото е комплект уплътнители и семеринг и доста труд по монтаж демонтаж на ГНП и ремонта на самата помпа.Успех!!!
Коментар
-
Re: Нафтова помпа на Фиорино 1.7D
todorakiggg написа:Здравейте колеги,за първи път пиша тук, защото до сега не съм имал проблеми с работното ми магаре (фиориното).Само, че от около седмица започна капи нафта от помпата при при изгасено положение. (Само да вметна, че колата стои на един баир надолу, ама там си стоеше през последните 2 години).Освен, че капе не виждам никаква друга разлика - пали си на четвърт, и няма разлика във вървежа.Замислих се, че може да е тръбата или каквото е там с нафтата от резервоара, ама нещо не мога да я видя....Та от тази гледна точка питам, ако може да ми препоръчате някой майстор, на който му се занимава със 20 годишен дизел и да е свестен (до колкото може да се каже). До сега пробвах с двама, ама не им се занимаваше с толкова стара кола....Мерси много за помощта.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар