Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бял пушек при палене?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бял пушек при палене?

    Забелязал съм, че сутрин като паля колата и излиза доста голямо кълбо от бял пушек, след това като карам няма или през деня ако спра и я запаля после пак няма бял пушек, но сутрин като я паля за пръв път доста голямо кълбо излиза. Това нормално ли е? Не трябва ли пушекът от дизела да е черен?
    FIAT BRAVO 1.9 TD 100

    #2
    Този пушек е сурова нафта,ако е съвсем малко в рамките на 5 сек. не е проблем,но ако се задържа повечко не е добре,трябва да се ходи на майстор
    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
    Ventura garage

    Коментар


      #3
      От скоро ли имаш колата? Ако до сега не си палил при ниски температури, аз ще заложа на изгоряла подгревна свещ.

      Коментар


        #4
        Това припушване е нормално , но забравих на какво се дължеше. Разбира се не означава 1-2мин да ти пуши като влак , а първоначално.

        Коментар


          #5
          Ако е в началото само - дишай спокойно.Ако продължава и след запалването, то отзад ще мирише на сурова нафта - дюзичка/и и т.н.Ако пък е много студено се получава ефекта "Ху", тогава се ориентирай по миризмата отзадзе.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Не видях никой да спомене най-голямата беда на тази мотор(помпа) въздуха.В същност конкретно за проблема има три възможности.Първо проблем с сещ ,остава да мига лампата за подгрева за около 30 сек. и тъйкато има после подгрев(след като стартира) е възможно да пуши и бяло от това.Въздух в ситемата и проблем с авансатор.Възможно е и да някоя дюза да припикава но там ще има и друг шум които ще подскаже за проблема.Успех!!!

            Коментар


              #7
              отскоро имам колата, лампата за подгряване свети замалко може би 5-10 сек., но 30 секунди в никакъв случай колата не ми прави проблеми с паленето просто сутрин като я паля и е бая студено с паленето и давам първоначално съвсем малко газ и тогава изпушва тоя бял облак изведнъж за 1-2 секунди иначе после не пуши въобще, просто не знаех дали тоя пушек е нормално да е бял
              FIAT BRAVO 1.9 TD 100

              Коментар


                #8
                Значи, разбирам че не е свещ, няма да е дюза щом само припушва без прекъсване, а щом не прекъсва няма и да е въздух. Остава клапан авансатор, който може да е протекъл, едва. Та като подадеш на контакт, най добре на отворен преден капак, се вслушай в църкането което ще чуеш. Това на студен двигател. Църкането ще продължи до изключване на подгрева или около 30 сек. Трябва да е отчетливо и да не прекъсва звука. Ясен и отчетлив звук. Ако не е така, то авансатора лепне и е за смяна или ремонт. Също така провери за течове на гориво и особено от кабелчетата на авансатора.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  ок мерси ще го проверя, дано не е от тоя клапан, че го смених с чисто нов преди 2 седмици :D
                  FIAT BRAVO 1.9 TD 100

                  Коментар


                    #10
                    Какво го вкарвате във филми колегата!? Дюзи работи...съвсем нормално е сутрин да прави конденз и да припуши за 2-3сек. а понякога и за повече. Спокойно колега
                    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                    Коментар


                      #11
                      Re: Бял пушек при палене?

                      dark_poison_bg написа:
                      Забелязал съм, че сутрин като паля колата и излиза доста голямо кълбо от бял пушек, след това като карам няма или през деня ако спра и я запаля после пак няма бял пушек, но сутрин като я паля за пръв път доста голямо кълбо излиза. Това нормално ли е? Не трябва ли пушекът от дизела да е черен?
                      Пробвай с двутактово или трансформаторно масло. На 50 л. нафта около 2-3 литра масло. Не е на 100% че ще ти реши проблема,но е по-добре от добавките които се продават. Ако решиш да пробваш, трябва и "малко" по-зверско каране. Карай я на по- високи обороти. Пробвал съм го на стари дизели, в някои случаи има ефект. В други прокапваше помпата, може би идваше повече масло в нафтата. Обесниха ми че маслото дава по- високо налягане на горивото, колко е вярно не знам. Също е възможно при тебе това пушене да е от тъй нареченото "икономично-градско каране". Понякога има нужда от обороти.

                      Коментар


                        #12
                        С риск да се повторя отново ще предложа, че проблема е свещ (или нищо и няма на колата, макар че моята не пуши като пали). Преди да ме контрира някой, че индикацията нищо не показва, ще спомена че съм виждал 3 ТД100 (включително и моята), на които не им работи индикацията (мигане на лампичката за подгрева) за изгоряла свещ, а всъщност имат такава.В подкрепа на твърдението ми ща добавя: - авансатора е нов- с една проблемна свещ колата ще запали без проблем - колегата каза, че пали с газЗнам, че не звучи много логично в тази ситуация, но съм има същия проблем и може би затова толкова настоявам, че е свещ Като съвет към колегата - сподели каква е миризмата на белия облак. Ако знаеш каква е миризмата на неизгоряла нафта, знаеш какво да очакваш. Ако е неизгоряла нафта - нещо не е наред, но в момента е безобидно. Ако е конденз - още по-добре.

                        Коментар


                          #13
                          Това с конденза го зачеркни от списъка.Нормално при палене е да хвърли черно облаче и толкова нищо повече.Белия пушек винаги сигнал за проблем,а колко е наболял и от къде ще излезе е въпрос на време.При първите по големи студове ще си покаже.Поздрави!!!

                          Коментар


                            #14
                            мисля че не е от свещи!моите са сменени(индикатора за изгоряла свещ работи перфектно)въздух в системата няма,с колегата Tornado я закачахме скоро и чека на дюзите си излиза,аванса няма течове и си работи добре.Въпреки това сутрин имам същото припушване за не повече от секунда,след което всичко е 6-точки,Но немога да си обясня следния проблем-след като е загряла веднъж както трябва,и я оставя за около час(при по ранен старт,или след като е изстинала добре проблена го няма)та след около час пали на четвърт ни за няколко секунди има малки колебания в оборотие(малко по ниски са)и ако се опитам да подам рязко гас изпушва черно и след това леко бяло(при връщане на педала)??това няколко секунди и не всеки път,ако някой има предложени да казва?проблема при колегата предполагам ще е 1 към 1
                            Honda CBR 900 RR
                            Suzuki GSF 400 Bandit
                            1.9 TD 100

                            Коментар


                              #15
                              Моята мареа преди пушеше така при палене. Имах и ХМ и той така пушеше с мирис на рейс. Обаче и двете коли палеха и при много студеноСпоред мен е от пикаещи разпръсквачи заради които в началото нафтата не изгаря.
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар

                              Working...
                              X